Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1442
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg lurer på om noen av dere har noen erfaringer med å reise utenlands med en liten mengde legemidler som dere ikke har resept på. Reiser med fly. Har lyst å ta med ca tre stk riv eller xanor eller annen benzo. Har litt angst, ikke for å fly, men bare generelt. Tar vanligvis max én type benzo i uka eller sjeldnere (små doser), og vil ha med litt sånn at jeg vet jeg får det greit der. Er det mulig å bare legge et par løse piller i kofferten eller hjemme de et annet sted?
Bare legg de i toalettmappen, det burde være null stress. Tre piller er ikke nok til at noen reagerer.
Sist endret av Echodius; 10. juni 2018 kl. 13:18.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Toalettmappa er rimelig safe.
Hvis de skulle sjekke alle medisinene folk drasser rundt på ville det tatt en evighet.

Har nesten alltid med benzo uten resept når jeg reiser, aldri blitt spørsmål om dem når jeg har blitt tatt ut til "tilfeldig" kontroll.

Man kan selvfølgelig bli tatt, men generelt er det ganske liten sjanse for det.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar! Har dere toalettmappen i håndbagasjen eller kofferten?
Selv om det er advarsler mot det så har jeg aldri hat et problem med å ha med meg små kvantum av legemidler i ordentlig forpakning i tolettmappen. Foretrekker å ha de i kofferten.

Tollerne er for det meste ute etter større fisk.
Sist endret av Picard; 10. juni 2018 kl. 14:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Fiendtlig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den sikreste metoden hvis du vet at det blir beslaglagt er å pulverisere pillene, for så å putte dem inn i kapsler og kamuflere dem med annet kosttilskudd. Ha f.eks. en boks med 100 ZMA, der 3-4 inneholder benzo.

Skal du til et sted der det vil medføre hard straff burde du uansett la være. Skjønner ikke folk som risikerer lang tid i fengsel for å ta noen benzo eller røyke seg en joint i land som thailand.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den sikreste metoden hvis du vet at det blir beslaglagt er å pulverisere pillene, for så å putte dem inn i kapsler og kamuflere dem med annet kosttilskudd. Ha f.eks. en boks med 100 ZMA, der 3-4 inneholder benzo.
Vis hele sitatet...
Kjipt om pillene i boksen bytter litt plass pga risting og slikt da, så vet du plutselig ikke lenger hva som er hva.
Jeg har hatt med medisiner på fly og glemt resepten hjemme. Jeg har også reist med resept. Men jeg har aldri blitt stoppet. Hatt det både i koffert og i håndbagasje. De driter i 3 piller i toalettmappa.
I noen land kan du få store problemer selv om du bare har noen få med deg. feks Saudi-Arabia, Iran, Malaysia
Sist endret av Pils; 10. juni 2018 kl. 20:23.