Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1088
Anonym bruker
"Ekstravagant Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har lyst og investere i en vaperizer, men har noen spørsmål jeg håper dere kan hjelpe meg med.

1 - Blir rusen svakere med vape? Hva er forskjell på rusen?
2 - Er volcano det beste alternativet? Må ta hasj og grønt.
3 - Kan «posene» brukes mange ganger(volcano)?
4 - Holder vape`en mange timer i posen?
5 - Hvor stor er forskjellen på lukten? Setter lukten seg mindre i rommet/klærne?

Hvor er den beste og billigste plassen og bestille fra?
1 - Rusen blir ikke svakere. Heller bedre. Men mangelen på tobakk kan være en stor overgang for mange som er vant til det. I noen tilfeller krever det litt tilvenning da gamle preferanser ofte er kjære. Er du først glad i en Joint, går ikke det over av å kjøpe vaporizer. Vaporizer er i så måte en ny ting å bli glad i.

2 - Volcano er et fantastisk produkt! Men det finnes tryggere førstegangskjøp enn Volcano. Spesielt med tanke på prisen. Arizer Air og Arizer Air 2 er veldig gode vaporizere av høy kvalitet som er enkle å bruke (Min favoritt), og litt rimeligere i pris enn volcano.

3 - Har aldri eid en volcano, men den er på ønskelisten. Tror posene brukes om igjen (re-fill) men tipper du får bedre svar av noen andre her inne.

4 - Tipper den blir sur over tid og at den bør brukes opp innen rimelig tid?

5 - Enorm forskjell. Vaporizing gir om trent ingen lukt i forhold til alt som brenner. Det lager litt damp, det lukter litt, alt er relativt til mengde, men sammenlignet med joint? Enorm forskjell.
En person kan vape innendørs, uten å lufte og det er ikke merkbart når du går inn i rommet 20 min etterpå. Egen erfaring. men alt er relativt. Vaper du ute, med en Arizer Air er du så og si ikke merkbar med få skritts avstand.

Jeg har bestilt mine vaporizere her. Har bare kjøpt 2 vaporizere i mitt liv, den siste Arizer Air. Helt suveren! Kommer til å ha den i mange år. Neste gang blir det Pax eller Volcano Digital (hvis lommeboka sier ja). Mitt tips er å starte med noe litt rimeligere om du aldri har hatt en vaporizer før - men igjen, det er nok ikke mye der ute som er bedre enn volcano, skal man tro ryktene.
Anonym bruker
"Ekstravagant Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar!
Jeg har ikke blandet med tobakk på lenge så det blir jeg ikke å savne.
Bestilte volcano, virker som det er et veldig safe valg. Så det var noen som hadde brukt den i 5-10 år uten problemer.

I forhold til lukt. Vil det si at man kan røyke inne uten at det blir lukt i rommet over tid?Har ventilasjon hvis det har noe å si.

Noen som bruker brunt i volcanoen sin og kan komme med noen tips? Temp osv? Fins det grinder til brunt?
Sitat av nattpatrujen Vis innlegg
Mitt tips er å starte med noe litt rimeligere om du aldri har hatt en vaporizer før - men igjen, det er nok ikke mye der ute som er bedre enn volcano, skal man tro ryktene.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det bedre å kjøpe en billigere første gang man kjøper vaporizer? Er det ikke bedre å kjøpe ordentlig kvalitet med en gang. Blir dyrt å kjøpe volcano etter man har kjøpt en vape til 500-2000 kr og så vil man ha noe bedre.

(Har ikke noen erfaring med vaporizer selv. Har en magic flight box jeg brukte littegrann, men det var litt tungvint. Synes rusen var lettere, men dette kan også være fordi jeg røyket mindre. Helt sykt hvor lenge en bag kunne holde. Og så kan man bruke avfallet i en joint etterpå. Det som skjedde med meg var at jeg etter noen trekk ble så fjern at jeg ikke orka/gadd å trekke mer (krevde litt teknikk på magic flight box). Så endte opp med å ikke bli like fjern som jeg pleier. Dessuten foretrekker jeg brunt, men det er fordi jeg ikke har fast tilgang på en god indica.
Hvis du damper ned stuen, i timevis hver dag, uten særlig renhold vil jeg vel tro det blir merkbart etterhvert. Så langt har jeg ikke forsøkt å dra det. Arizer Air er liten og enkel å ta med utenfor døren. Det passer meg best, så det er i hovedsak slik jeg kjenner den. har dog besøkt folk som nylig har vapet uten å merke noe kun få minutter etterpå. Du får teste ut litt Gratulerer og lykke til med ny Volcano!

Chronic420:
Jeg vil vel ikke si det er bedre på den måten, men mange jeg kjenner som foretrekker joint er vonde å vende til vaporizer.
De liker det rett og slett ikke like godt og har blitt litt skuffet over kjøpene sine. "kasta bort penger" sier de. Ja, rusen oppleves litt lettere i starten, spesielt om en er vant med tobakk i jointen.
En Arizer Air som jeg foreslo er såpass bra at du vanligvis ikke vil savne noen ting og du tvinges derfor ikke til å oppgradere videre. Som i så fall ville blitt fordyrende, det er jeg helt enig med deg i.

Volcano er en Ferrari. Du må ikke kjøpe ferrari for å få testet en god sportsbil. Det var i alle fall poenget mitt kort oppsummert.

Flight box ser litt vrien ut ja. Det ser ikke ut som noe for meg. Jeg liker det som er enkelt og bra.
Jeg hsr en volcano liggende, men får ikke brukt den særlig ofte siden samboeren min ikke er så hypp på den mtp størrelsen, derfor ligger den dessverre bare der.

Men den er helt fantastisk og kan ikle sammenlignes med noen annen vaporizer jeg har prøvd.

Jeg ønsker forsåvidt å kvitte meg med den nå da, men det er fryktelig vanskelig å finne marked for sånt, og tenker at finn.no kanskje ikke her helt greit. Så hvis noen har noe ide om hvor en kan legge en ut for salg hadde det vært helt sjef!
Det jeg ikke liker med Volcano er at den bråker. Det tar ikke lang tid å få posen fylt opp, men jeg liker ikke lyden av hverken maskinen eller posa som fylles.


Jeg har brukt Da Buddha en god del. Den er jeg glad i. Du kan sammenligne med en vannpipe. Du putter det du ønsker å røyke i røret, stapper den inn i maskinen, og så sitter du og damper i ca 15 minutter, avhengig av hvordan du gjør det og hvor mye.
Ingen lyd whatsoever og ganske deilig å bare puffe mens man ser på noe eller spiller spill som ikke krever 100% fokus.