Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4458
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Søk opp Amazing Mark - First hand info på Facebook.

Hva er dette? Er jo åpenbart at dette er svindel eller iallfall i gråsonen, men at han tilsynelatende bruker bonger fra Norsk Tipping er jo spesielt.

Fikses kampene?

Eller har han bare levert masse bonger og tar bilde av de som går inn for å deretter påstå at det er kampfiks?
Pussig at posten din er identisk med denne fra VG Debatt: http://vgd.no/sport/tipping-odds-spi...irst-hand-info

Det er jo noen svar der også, hva er greia med å poste akkurat det samme her?
Det er fake.
Hørt han tar 5000-6000 kr for "tipsene". Man kan jo tenke seg selv, hvis dette er rigga kamper, hvorfor i all verden har han en innsats på kun 100,-
▼ ... over en uke senere ... ▼
ikke tro på han jeg ble lurt
Sist endret av per8; 6. mai 2017 kl. 21:14.
Sitat av per8 Vis innlegg
ikke tro på han jeg ble lurt
Vis hele sitatet...
Hvordan fungerte dette, ga han noen odds i det heletatt? Eller sluttet han bare å svare?
Sitat av Stoned^ Vis innlegg
Hvordan fungerte dette, ga han noen odds i det heletatt? Eller sluttet han bare å svare?
Vis hele sitatet...
han sa at jeg skulle velge de kapene , de var riktig så jeg spurte hvorfor han løye til meg og svarte ikke noe så jeg sente han mange melinger og han bokkerte meg på facebook
Sist endret av per8; 7. mai 2017 kl. 09:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja, nå har jo både norsk tipping og unibet uttalt seg om han, og sagt at de kvitteringene han viser er falske.
Det ligger en artikkel om han på nettavisen som avslører hele greia
Sist endret av Ningen; 7. mai 2017 kl. 12:10.
Her er link til Nettavisen sin artikkel.
http://www.nettavisen.no/sport/fotba...423335628.html