Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2506
Hei

Kom over popplayz.com, og i den forbindelse lurer jeg på om noen her har erfaring fra siden?
De tilbyr jo et produkt som er for godt til å være sant, noe som aktiverer en alarm hos meg. Ikke minst det faktum at informasjon om siden på google, er nokså fraværende.
Ikke lenger i hi
Ingley's Avatar
Har valgt "free trial" tilbudet deres og sjekket litt rundt på siden, og mitt inntrykk er at det er i overkant dårlig.

Filmutvalget er kanskje stort, men ikke mange kjente filmer der. for eksempel er ikke noen filmer fra James Bond serien der, eller filmer som Crash, Con Air, Wolf of Wall Street eller andre store filmer med A-kjendis skuespillere.

Når det kommer til spill, er det få kule. Vi snakker "simulator" genre kvalitet og dårligere.

Musikken de har er heller ikke noe å rope hurra for. Generelt dårlig utvalg av kjente band og artister.

Det at de i tillegg skal ha 50$ i måneden for Premium abonementet sitt er jo forkastelig. Dette er ran.

Mitt inntrykk er rett og slett en skikkelig møkkaside.
Ikke verdt et øre.

Selvfølgelig er jo dette basert på mitt inntrykk, og det kan selvfølgelig hende at noen føler at dette er et bra tilbud.

Nå har jeg også funnet ut at du ikke kan kansellere abonnementet.

Du får tilbudet via en knapp du kan trykke på, men det virker ikke som om knappen leder noe sted. Det funker hvertfall ikke å trykke på den. Hverken i Chrome eller Edge.

Oppå alt dette står det faktisk at de tar 0.99$ i "cancellation fee"

lukter scam lang vei!
Sist endret av Ingley; 16. september 2016 kl. 12:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.