Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2608
Var hjemme hos en venninne på en lørdagskveld hvor vi hadde planlagt å ta ecstasy, av sorten grønne granater. Vi hadde tatt samme typen helga før, så vi visste at de ville fungere bra. De skal inneholde mellom 180-220mg mdma. Helga før tok jeg ca 3 knips, det ble i overkant for mye, og det fikk jeg også merke på kroppen, i og med at jeg begynte å kaste opp, men tiden før det hadde jeg det helt sykt bra.

Derfor skulle vi da ta de igjen, denne gangen tok jeg to stykker.
Men denne helga var jeg så dum at jeg dro på byen for å møte noen andre venner, uten de jeg hadde tatt knipsen med. Havnet på et nach, hvor alle var pretty wasted, og jeg var den eneste som var på knips. Jeg følte med en gang et stort ubehag av å sitte der med fulle folk.
Har en tendens til å bli veldig fort skremt når jeg tar knips, spesielt av folk som drikker. Jeg begynner å se hvordan de oppfører seg, og jeg skjønner ikke hva det er de tenker med når de oppfører seg slik som de gjør.

På dette nachet skjedd det også en del ubehagelige ting, som at den ene personen kasta opp over hele stuebordet som sto rett foran meg, og jeg satt der vettskremt. Jeg klarte ikke si eller noen ting, jeg satt der bare stiv som en stokk å så forskrekka ut. Tenkte jeg skulle prøve å røyke litt for å roe meg ned, men det ble bare verre.
Hvis jeg ville snakke med noen eller gjøre noe, fikk jeg tanker som "Herregud nei jeg kan ikke si det, det blir feil." eller "herregud jeg kan ikke gjøre det, hva kommer de til å tro om meg." Dette kom av feks hvis jeg ville flytte foten min, eller bare ville snakke normalt med noen, jeg torte rett og slett ikke si eller gjøre noe.

Har opplevd det slik før også å bli skremt av folk som drikker, eller når jeg har vært på rave så har jeg blitt skremt av folk som ser ut som de har hatt i seg litt for mye..
Lurer liksom på hva det egentlig var som skjedde med meg
Har noen opplevd dette før? Noen som har noen tanker av hva detter kommer av eller hva det er?
Drar du i deg 400mg emma så blir du fort litt speiza og det å henge rundt med andre kan bli slitsomt, dette er faktisk en ganske voksen dose og du kan ikke forvente at du skal takle "normale" settinger.
Skal du ha i deg slike doser så bør du holde deg hjemme eller dra på et rave der alle andre også er på tur.
Sist endret av moret; 14. april 2015 kl. 09:57.
Madchild's Avatar
Trådstarter
5 0
Ja det er jeg klar over, men jeg har vært litt uforsiktig og brukt mdma og knips ofte over en lengre periode, noe som resulterer i at jeg trenger litt høyere doser for å i det hele tatt kjenne noe av stoffet. Men det ligger vel noe i det du sier, var vel også sikkert mer speiza enn det jeg var klar over selv.
Har du prøvd ren mdma? 150-170mg burde være en god nok dose, alt over 200 er i overkant mye, med mindre du veier mer enn 100kg.

Tror nok det bare er leverandøren din det er noe galt med, 400mg er ALT for mye, med mindre du vil være helt zombie da.
Sist endret av Tidspress; 14. april 2015 kl. 10:13.
Madchild's Avatar
Trådstarter
5 0
Ja. har prøvd ren MDMA mange ganger men får aldri noen spesiell effekt av det, foretrekker heller ecstasy. Var bare første gangen og andre gangen jeg prøvde MDMA at jeg fikk skikkelig effekt, men i senere tid har jeg ikke fått noen særlig effekt, måtte tilogmed trå til med 500mg en gang for å få effekt, uten hell. Jeg har både blandet MDMA i vann, droppet og snortet, men fortsatt null effekt. Bare så det er sagt så tok jeg ikke 500mg på en gang, men snortet litt og litt utover hele kvelden.

De andre jeg har vært med når vi har tatt samme stoffet, fra samme leverandør, så har de fått effekt, men ikke jeg. Og jeg er langt fra overvektig, er ganske slank av meg, så tror egentlig det bare er toleransen min og det at jeg har tatt det litt for ofte
Sist endret av Madchild; 14. april 2015 kl. 10:18.
Jeg tipper du har relativt dårlig mdma isåfall eller at du går på medisiner som blokkerer effekten.
Har du testet mdmaen din noen gangxom det infact er mdma og potensen på den?
Om du har testet den, kan det være at du bare har fucka til serotonin reseptorene dine etc og burde la vær å spise mdma de neste 6 mnd vil jeg si.

går du på ssri medisiner?
Sist endret av Tidspress; 14. april 2015 kl. 10:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Madchild's Avatar
Trådstarter
5 0
Nei, jeg går ikke på noen medisiner eller noe slikt. Det som er rart om MDMAen som jeg har fått tak i har vært av dårlig kvalitiet, er jo at de jeg har tatt det med har fått svært bra effekt. Jeg har tatt en del mer mdma og ecstasy enn de jeg har tatt det med, så kan forsåvidt være at mdman har vært av litt dårlig kvalitet, men at de jeg har tatt det med har fått effekt siden de ikke har brukt stoffet like hyppig som meg?
Det er ikke MDMA´n som er dårlig, det er du som tar sentralstimulerende hver uke..
Hvis du nå klarer å vente 4uker hvor du ikke tar noen ting kan jeg garantere deg at du kommer til å få en god opplevelse, men hvis du popper molly om 14 dager igjen så fucker du opp syklusen. Do´s and dont´s 101.
Madchild's Avatar
Trådstarter
5 0
Tar det langt i fra hver uke.. Det skal fint gå an å ta mdma to helger etter hverandre om det er flere uker eller måneder siden man gjorde det sist, selv om det ikke er å anbefale.. Da jeg tok mdmaen og ikke fikk effekt første gangen så hadde jeg ikke tatt noe på over ei måned, derfor prøvde jeg igjen noen helger etterpå, men fortsatt ikke noe effekt. Så det er langt i fra hver uke, eller hver helg.
Jeg nekter ikke for at jeg har tatt mdma og ecstasy litt for ofte og kanskje tatt høyere doser enn jeg burde, men det var ikke det som skulle være utgangspunktet i dette innlegget.
Sist endret av Madchild; 14. april 2015 kl. 11:07.
Sitat av Madchild Vis innlegg
Nei, jeg går ikke på noen medisiner eller noe slikt. Det som er rart om MDMAen som jeg har fått tak i har vært av dårlig kvalitiet, er jo at de jeg har tatt det med har fått svært bra effekt. Jeg har tatt en del mer mdma og ecstasy enn de jeg har tatt det med, så kan forsåvidt være at mdman har vært av litt dårlig kvalitet, men at de jeg har tatt det med har fått effekt siden de ikke har brukt stoffet like hyppig som meg?
Vis hele sitatet...
Anbefaler deg og teste mdmaen din http://www.eztest.com/product/ez-tes...r-mdma-purity/ for å se hvor god/dårlig mdma du har.

sjekk også http://www.rollsafe.org/ =)
Set og setting har alt å si. Stupfulle folk er aldri koselig, selv ikke med Molly.
Jeg vet ihvertfall med meg selv at når ting blir intenst rundt meg så hjelper deg å bytte setting, musikk eller rett og slett finne noe å prate om.
Hvis du har en tendens til å bli litt "skjør" i nervene på dette stoffet, så ville jeg unngått å dra på nach med folk som kanskje ikke forstår ditt valg, og som i tillegg er drita.

Så for å svare på spørsmålet ditt; Det at du blir nervøs rundt fulle folk mens du selv et rusa, er vel heller en forventet reaksjon enn en uventet. Rus forsterker det du tenker og føler, så om du i utgangspunktet ikke liker flatfylla så er det bare å holde seg unna det når du er rusa selv, så slipper du ubehagelige opplevelser som dette.