Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  109 29514
Hvis noen finner billig alternativer, som ikke suger og som er kraftig, si ifra, bor på landet. Har ikke så jævla mye og gjøre :P
Sitat av Bundy Vis innlegg
Hvis noen finner billig alternativer, som ikke suger og som er kraftig, si ifra, bor på landet. Har ikke så jævla mye og gjøre :P
Vis hele sitatet...
hvis du går en side tilbake på post 31 og leser nederst på den finner du diode og driver til 1W laser hviss du vill gjøre det diy. for max 80 dollar får du laser like kraftig som spyder S3 men det krever en stødig hånd og bra loddebolt og bra lodde skils for det er ganske smått arbeid det med laser dioder
+ at du må ha avkjøling, til dette funker det og borre et 12mm hull i en kjøleribbe fra en gammen stasjonær pc og feste på ei lita pc vifte over der for og gi optimal kjøling

btw. ikke gidd og kjøpe de diodene som det står at de yter 2W! de er dioder fra en DLP laser prosjektor(om jeg husker rett) og de er beregnet på 1W men kan yte opp til 2W men forkorter levetiden veldig mye uten syk kjøling!
alle de 1W laser diodene er fra DLP prosjektorer, kjøp de billigste du finner som yter 1W
kan ikke skjønna at disse ikke er lovlige dem selges jo overallt på nette i norge åsså så om de er ulovlige er dette noe veldig nytt
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
kan ikke skjønna at disse ikke er lovlige dem selges jo overallt på nette i norge åsså så om de er ulovlige er dette noe veldig nytt
Vis hele sitatet...
de er ikke ulovlige, de har aldri vert ulovlige.
du kan bruke dem på privat eiedom men ikke på offentlig plass. dvs. at hviss du lyser ut av eiendommen din eller opp i luften så blir det plutselig ulovlig igjenn
Sitat av haakon466 Vis innlegg
hvis du går en side tilbake på post 31 og leser nederst på den finner du diode og driver til 1W laser hviss du vill gjøre det diy. for max 80 dollar får du laser like kraftig som spyder S3 men det krever en stødig hånd og bra loddebolt og bra lodde skils for det er ganske smått arbeid det med laser dioder
+ at du må ha avkjøling, til dette funker det og borre et 12mm hull i en kjøleribbe fra en gammen stasjonær pc og feste på ei lita pc vifte over der for og gi optimal kjøling

btw. ikke gidd og kjøpe de diodene som det står at de yter 2W! de er dioder fra en DLP laser prosjektor(om jeg husker rett) og de er beregnet på 1W men kan yte opp til 2W men forkorter levetiden veldig mye uten syk kjøling!
alle de 1W laser diodene er fra DLP prosjektorer, kjøp de billigste du finner som yter 1W
Vis hele sitatet...
Takk for svar, KP for you my friend.

Dette tas opp til vurdering.
Sitat av haakon466 Vis innlegg
de er ikke ulovlige, de har aldri vert ulovlige.
du kan bruke dem på privat eiedom men ikke på offentlig plass. dvs. at hviss du lyser ut av eiendommen din eller opp i luften så blir det plutselig ulovlig igjenn
Vis hele sitatet...
jojo men faen så lenge ikke du lyser på et fly eller skader noen eller noe i den duren skal det litt til at noen tar seg bryet å anmelde deg å om så så må man jo ha film eller bilde bevis på deg stå å lyse med den får å dømme deg dermed alltfor mye stress å for store kostnader til at du blir dømt SAKEN HENLAGT

btw er det noen som vet hva strafferammen på noe slikt er sån uten at du skader noen eller noe?
Sitat av Bundy Vis innlegg
Hvis noen finner billig alternativer, som ikke suger og som er kraftig, si ifra, bor på landet. Har ikke så jævla mye og gjøre :P
Vis hele sitatet...
Har et tilsvarende spørsmål, noen som om slike lasere som følger samme kriterier MEN som er ferdigbygd og går gjennom tollen (altså ikke over 200kr grensen?) Hadde vært kult med en laser som brenner ting ja
Har fortsatt en 1000mW laserpenn Arctic Spyder III til salgs. Brukt max 1 time så er som ny! Skal ha 1650 kr inkl. frakt. Send pm!
Sitat av pyth0n Vis innlegg
sjekk at det er et filter på den, en liten glassbit i enden, ellers er det bye bye vakre syn
kommer gjennom tollen
Vis hele sitatet...
hva mener du? har selv en slik 200mW laser, og om jeg ser på prikken når jeg lyser ned i bakken, så svir det inn i helvete i øyene (lyser ikke i øyene mine da)

Så en slik laser har en filter? og hva skjer om jeg tar den vekk?
Om jeg kjøper 3 lasere til meg selv å selger 2 stk til andre senere, kan jeg havne i trøbbel for dette? (at jeg selger til andre)
Sitat av Kain Vis innlegg
hva mener du? har selv en slik 200mW laser, og om jeg ser på prikken når jeg lyser ned i bakken, så svir det inn i helvete i øyene (lyser ikke i øyene mine da)

Så en slik laser har en filter? og hva skjer om jeg tar den vekk?
Vis hele sitatet...
hvis den har filter så er det vell og bra(noe som den mest sansynlig har) men hviss du da fjærner det så kan du tenke deg at det svir + at øya dine blir ødelagt fortere

alle som bruker high power lasere ha 2 valg:
1. bruk beskyttelses briller når laseren brukes inne og når den lyses på lyse overflater
2. drit i beskyttelse og begynn med briller eller kontakt linser
angrer selv, har fått nedsatt syn (fra +0,75 til -1,50 eller noe som optikern sa)
Lasere som er så kraftig er man nødt å bruke beskyttelsesbriller. Med en laser på f.eks. 1000mW er det som å se direkte på et sveiseapparat. Man blir sveiseblind etter å ha sett noen få sekunder på strålen. Inget leketøy med andre ord.
artic spyder III

er visst den kraftigste, y/n ?

den har kode for å starte, og en slags jack plugg, for å forhindre hele den mot å bli startet
Sist endret av Bundy; 23. august 2011 kl. 06:26.
Sitat av Bundy Vis innlegg
artic spyder III

er visst den kraftigste, y/n ?

den har kode for å starte, og en slags jack plugg, for å forhindre hele den mot å bli startet
Vis hele sitatet...
ja det er en av de kraftigste håndholdte lasere du finner, men lab lasere kan bli kraftigere.
graverings lasere er IR lasere som kan yte flere hundre Watt om ikke flere tusen.(vet ikke så mye om IR lasere men de er vertfall sykt kraftige selv om du ikke ser noe lys)

Sitat av Settoz Vis innlegg
Om jeg kjøper 3 lasere til meg selv å selger 2 stk til andre senere, kan jeg havne i trøbbel for dette? (at jeg selger til andre)
Vis hele sitatet...
hvis du selger til idioter som tenker like mye konsekvenser som ei flue som setter seg på tastaturet mitt mens jeg skriver så kan du havne i trøbbel ja, men hviss de ikke gjør noe farlig og ikke sier at de kjøpte det av deg så er du safe.
har tenkt samme tanken jeg også, spessielt når jeg fikk bud om og selge en 200mW rød laser til 200 for 600 kr
men sa nei fordi det var første laseren min, og nå vill han ikke kjøpe den mere nå som jeg er villig til og selge den

men ja, kjøp deg 3 og selg 2 til dobbel pris eller noe, bare sørg for at de vet hva de driver med eller at de ikke sladrer! få dem til og si at de har kjøpt det på nettet
Sitat av Darkerface Vis innlegg
Vis hele sitatet...
La meg gjette, det er din annonse?

Man får en slik laser til en tredjedel av prisen ny på dealextreme eller lignende sider.
Sitat av Darkerface Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Lol, jeg solgte samme laserpenn til Elemental her på forumet for 40 øre + frakt.
Anyways: http://www.dealextreme.com/p/high-po...-daytime-11315 27$. Det er 75% billigere enn finn annonsen + gratis frakt.

Sitat av Bundy Vis innlegg
artic spyder IIIer visst den kraftigste, y/n ?
den har kode for å starte, og en slags jack plugg, for å forhindre hele den mot å bli startet
Vis hele sitatet...
http://www.laserforums.com/forum/ Her får du kjøpt sterkere og billigere lasere enn artic spyder III. Litt som freakforum, bare angående lasere.
Sist endret av Bombasa; 7. september 2011 kl. 14:39.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Lol, jeg solgte samme laserpenn til Elemental her på forumet for 40 øre + frakt.
Anyways: http://www.dealextreme.com/p/high-po...-daytime-11315 27$. Det er 75% billigere enn finn annonsen + gratis frakt.
Vis hele sitatet...
Så ikke så dum ut den der.

Men bestiller du fra deal så ikke forvent rask levering. Bestilte meg selv en liten pakke med 4 forskjellige ting til ca 25 dollar (01.09)... de har enda ikke satt i gang pakkinga.... order recived står det.
Sist endret av stagg; 7. september 2011 kl. 14:50.
Sitat av Staggere Vis innlegg
Så ikke så dum ut den der.

Men bestiller du fra deal så ikke forvent rask levering. Bestilte meg selv en liten pakke med 4 forskjellige ting til ca 25 dollar (01.09)... de har enda ikke satt i gang pakkinga.... order recived står det.
Vis hele sitatet...
Gratis frakt og prisene de har veier opp for litt lange leveringstider.
Sitat av Staggere Vis innlegg
Så ikke så dum ut den der.

Men bestiller du fra deal så ikke forvent rask levering. Bestilte meg selv en liten pakke med 4 forskjellige ting til ca 25 dollar (01.09)... de har enda ikke satt i gang pakkinga.... order recived står det.
Vis hele sitatet...
Bestilte pakke fra dx 13/8 sendt fra dx 19/8 sendt fra chinapost31/8 mottatt 6/9
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Gratis frakt og prisene de har veier opp for litt lange leveringstider.
Vis hele sitatet...
Jojo. Klager ikke. Utrolig billig der. Bare bemerker at det kan ta tid.

Sitat av bajjaz Vis innlegg
Bestilte pakke fra dx 13/8 sendt fra dx 19/8 sendt fra chinapost31/8 mottatt 6/9
Vis hele sitatet...
Sånn ca det jeg hadde forventet. Ca en mnd leveringstid.

Artig for oss "gamle", gave i posten når som helst. I love it.
Sitat av Staggere Vis innlegg
Jojo.
Artig for oss "gamle", gave i posten når som helst. I love it.
Vis hele sitatet...
Spesielt når du bestiller 10-12 forskjellige duppeditter og de kommer 1 etter 1 med noen dagers mellomrom!

''Yes! pakke! Husker ikke å ha bestilt denne kule tingen..? Hva er det for noe egentlig? ''

Vips så var en time av ettermiddagen godt til dilling av nytt leketøy.
Unlicensed Surgeon
Angående loven ser jeg det er nevt veldig mye rart.

Sitat av dafog
Det kom en ny lov fra 1 januar 2011 som gjør at laserpekere 3R eller høyere krever godkjenning fra statens strålevern for å bestitte. Eneste klassen som er lov å ha uten godkjenning er klasse 2, eller lavere.

På norsk betyr det at alle laserpekere med en effekt over 1mw er ulovlige å ha uten godkjenning fra statens strålevern.

Denne loven ble innført uten mye medieoppmerksomhet å det er ikke rart at personer ikke har fått den med seg.
Vis hele sitatet...
Sitat av Om godkjenning av laserpekere
Forskrift 29. oktober 2010 nr. 1380 om strålevern og bruk av stråling (strålevernforskriften)
trådte i kraft 1. januar 2011, og er hjemlet i lov 12. mai 2000 nr. 36 om strålevern og bruk av
stråling (strålevernloven). Formålet med forskriften er å sikre forsvarlig strålebruk,
forebygge skadelige virkninger av stråling på menneskers helse og bidra til vern av miljøet.
Forskriften dekker et bredt spekter av strålekilder og bruksområder med unntak av transport.
Den foreliggende veilederen utdyper forskriftens krav om godkjenning ved besittelse og bruk
av laserpekere klasse 3R, 3B og 4
og gir råd om hvordan man kan søke om godkjenning.
Veilederen gir også informasjon om laserpekere og risiko ved bruk av slike.
Vis hele sitatet...
Kilde
Her er mer informasjon om de forskjellige laserklassene.
Sist endret av dafog; 7. september 2011 kl. 16:08.
Sitat av Grix Vis innlegg
La meg gjette, det er din annonse?

Man får en slik laser til en tredjedel av prisen ny på dealextreme eller lignende sider.
Vis hele sitatet...
Nei, faktisk ikke min annonse. Har en kompis som prøver desperat å få solgt laseren sin. Har en slik selv som jeg er strålende fornøyd med.
Da var enderlig laseren min fra DealExtreame kommet i dag, bestilte 19 august kom 8 september, så det tar jo litt tid men den kommer :P
Sitat av DingoXo Vis innlegg
Da var enderlig laseren min fra DealExtreame kommet i dag, bestilte 19 august kom 8 september, så det tar jo litt tid men den kommer :P
Vis hele sitatet...
Fornøyd? førtitusentegn
Sitat av Staggere Vis innlegg
Fornøyd? førtitusentegn
Vis hele sitatet...
Jeg er kjempe fornøyd enklig, en ulempe er vente tiden bare. kjøpte meg 50 MW som lyste utrolig bra til og være 50 MW kjøptre en grønn siden de sier at dem synes best, noe jeg var ute etter, funka utrolig bra og peke på stjerne med.

Var og telta i natt og fikk testa den og lyst på alt av fjell og og trær jeg kunne se, og lyste jeg opp i hemmelen så stoppa den aldri liksom den lyste ut i univærset så det ut som, selv i dag lys så kan jeg lyse på en skole som ligger 1 Km vekke og den treffet godt i dags lys og sol.

kjøpte denne
http://www.dealextreme.com/p/focusab...uded-23560#top

og denne laderen
http://www.dealextreme.com/p/oem-2-1...-240v-ac-13820

her slenger jeg opp 2 bilder fra telturen i natt.

Name:  Freak.jpg
Views: 173
Size:  72,4 KB

Name:  Freeak.jpg
Views: 166
Size:  62,8 KB

jeg skal ta noen bedere bilder i kveld, skal prøve og vise hvor langt den faktisk går. anbefaler denne laseren :P
Sitat av DingoXo Vis innlegg
Jeg er kjempe fornøyd enklig, en ulempe er vente tiden bare. kjøpte meg 50 MW som lyste utrolig bra til og være 50 MW kjøptre en grønn siden de sier at dem synes best, noe jeg var ute etter, funka utrolig bra og peke på stjerne med.

Var og telta i natt og fikk testa den og lyst på alt av fjell og og trær jeg kunne se, og lyste jeg opp i hemmelen så stoppa den aldri liksom den lyste ut i univærset så det ut som, selv i dag lys så kan jeg lyse på en skole som ligger 1 Km vekke og den treffet godt i dags lys og sol.

kjøpte denne
http://www.dealextreme.com/p/focusab...uded-23560#top

og denne laderen
http://www.dealextreme.com/p/oem-2-1...-240v-ac-13820

her slenger jeg opp 2 bilder fra telturen i natt.

Vedlegg 9178

Vedlegg 9179

jeg skal ta noen bedere bilder i kveld, skal prøve og vise hvor langt den faktisk går. anbefaler denne laseren :P
Vis hele sitatet...
grønne lasere er fantastisk og leke med!
kan sikkert legge ut bilder av min grønne og blå laser jeg også hviss det er til intresse (200Mw grønn og S3 series blå)
Kult, må få kjøpt meg en sånn!

Star Wars
Sitat av Lil J Vis innlegg
Kult, må få kjøpt meg en sånn!

Star Wars
Vis hele sitatet...
løp rundt i kappe og rop: i got a fraking lightzaber! (pew pew)
Fra dx kan du kun betille opp til 5mW til Norge. Hvis du skal bestille ville jeg anbefalt pakke under 200kr, hvis ikke kan du få tollkostnader. Over 5mW kan kun selges til Usa fra dx. Ulovlig med over 5mW i Norge, pga folk som har fortyrret piloter osv.
Haha var inne på nettet med en kamerat og tulla litt ^^ var inne på noen sider som solgte rare ting. så kom jeg over en laserpenn med 400 watt :P så kjøpte jeg den :P og 2 måneder så kom det et brev i posten hvor det hadde kommet en pakke til meg på post kontoret ^^ og når jeg dro dit så fikk jeg en rar pakke som det stod masse kinesiske bokstaver på...og når jeg åpna den var det faen meg laserpennen min ^^ hahaha bestilte en laserpenn fra bankok ^^ lolz
Sitat av Lil J Vis innlegg
Vis hele sitatet...
vær så snill og ikke kjøp dem! dyrt som fy!

svar på spm: ja du kan se strålen på alt av grønne lasere over 25 mW i mørket, 125 i lyse rom

her har du en del grønne lasere, pm meg hviss du trenger hjelp til og plukke ut den rette til ditt formål

Haha var inne på nettet med en kamerat og tulla litt ^^ var inne på noen sider som solgte rare ting. så kom jeg over en laserpenn med 400 watt :P så kjøpte jeg den :P og 2 måneder så kom det et brev i posten hvor det hadde kommet en pakke til meg på post kontoret ^^ og når jeg dro dit så fikk jeg en rar pakke som det stod masse kinesiske bokstaver på...og når jeg åpna den var det faen meg laserpennen min ^^ hahaha bestilte en laserpenn fra bankok ^^ lolz
Vis hele sitatet...
MILLIWATT!!!

400 watt er crazy og er bare IR lasere som yter såpass tror jeg
Sist endret av StålSkuff; 12. september 2011 kl. 21:16.
Skal du ha en skikkelig laser må du skaffe en som er bygget privat. Denne laseren er på 1.2 Watt og har en blå 445nm laserstråle.

http://laserpointerforums.com/f39/1-...ble-63859.html

Den koster også bare halvparten av Wicked lasers sin laser. Bare 150$. Dessuten er den mye mindre enn Wicked lasers sin 1 Watt laser.

Denne personen vet hva han driver med og du er garantert å faktisk få 1.2 Watt og ikke ende opp med en laser fra Wicked lasers som er mye svakere enn det de sier. Wicked lasers sitt batteri suger. Det er rett og slett helsefarlig. Det var en som opplevde at batteriet eksploderte når han ladet den.
Sist endret av sixfeetunder; 12. september 2011 kl. 21:27.
Sitat av sixfeetunder Vis innlegg
Skal du ha en skikkelig laser må du skaffe en som er bygget privat. Denne laseren er på 1.2 Watt og har en blå laserstråle.

http://laserpointerforums.com/f39/1-...ble-63859.html

Den koster også bare halvparten av Wicked lasers sin laser. Bare 150$. Dessuten er den mye mindre enn Wicked lasers sin 1 Watt laser.

Denne personen vet hva han driver med og du er garantert å faktisk få 1.2 Watt og ikke ende opp med en laser fra Wicked lasers som er mye svakere enn det de sier. Wicked lasers sitt batteri suger. Det er rett og slett helsefarlig. Det var en som opplevde at batteriet eksploderte når han ladet den.
Vis hele sitatet...
men wicked sin er sykt awesome og har en heavy følelse til de som liker følelsen av et lasersverd i hånda
men størelsen er upraktisk ja
haha jaja det var 400 mw ^^ tenkte feil men serr er true story :P
Har bestilt meg 2 lasere 50mw Grønn og Rød laser, håper jeg får de
Sitat av herp derp Vis innlegg
haha jaja det var 400 mw ^^ tenkte feil men serr er true story :P
Vis hele sitatet...
det er en god laser, kunne ha betalt en god del for slike

Har bestilt meg 2 lasere 50mw Grønn og Rød laser, håper jeg får de
Vis hele sitatet...
du får dem sikert ingen ting og være redd for
Sitat av haakon466 Vis innlegg
det er en god laser, kunne ha betalt en god del for slike



du får dem sikert ingen ting og være redd for
Vis hele sitatet...
jaja, men ettersom DX har sin fantastiske frakttid fra Kina så har jeg vell dem her i neste uke, (bestile i midten av August).

MEN, Jeg greide å skrive feil by... Altså, Jeg skrev alt det andre riktige (Inkludert postnummer) men jeg skrev feil by, (Jeg skrev Kirkenes og jeg bor 10min. utenfor). Vil da den komme hit eller må jeg dra til Kirkenes får å hente den? :L (vi har butikk med postkontor her jeg bor også)
Sitat av Settoz Vis innlegg
jaja, men ettersom DX har sin fantastiske frakttid fra Kina så har jeg vell dem her i neste uke, (bestile i midten av August).

MEN, Jeg greide å skrive feil by... Altså, Jeg skrev alt det andre riktige (Inkludert postnummer) men jeg skrev feil by, (Jeg skrev Kirkenes og jeg bor 10min. utenfor). Vil da den komme hit eller må jeg dra til Kirkenes får å hente den? :L (vi har butikk med postkontor her jeg bor også)
Vis hele sitatet...
hviss den byen ikke har samme post nummer så skal det gå fint det, men er ikke sikker.
broren min bestilste seg en bass gitar en gang og skrev feil på post nummeret så den ble sendt til hitra eller noe men fikk sendt den til rette plassen til slutt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bare ett lite spørsmål.
Har DX fjærnet alle "god laserene" sine?
Sitat av t33zr Vis innlegg
Bare ett lite spørsmål.
Har DX fjærnet alle "god laserene" sine?
Vis hele sitatet...
Har de hatt gode lasere da?
Sitat av Acae Vis innlegg
Fra dx kan du kun betille opp til 5mW til Norge. Hvis du skal bestille ville jeg anbefalt pakke under 200kr, hvis ikke kan du få tollkostnader. Over 5mW kan kun selges til Usa fra dx. Ulovlig med over 5mW i Norge, pga folk som har fortyrret piloter osv.
Vis hele sitatet...
Du er klar over at USA har enda strengere lover ang. Laserpenner? Du får ikke lov til å ha lasere over 1mw..
Sitat av Glenni Vis innlegg
Har de hatt gode lasere da?
Vis hele sitatet...
Var derfor jeg satte brukte "hermetegn" da din ape.

30mW - 200mW laserene er bortevekk...!
Sitat av t33zr Vis innlegg
Var derfor jeg satte brukte "hermetegn" da din ape.

30mW - 200mW laserene er bortevekk...!
Vis hele sitatet...
Ser slik ut. Sikkert pga trøbbel med flere og flere land som forbyr dem. Uansett finnes det mange lignende sider, kaidomain.com f.eks.
Sist endret av Grix; 21. september 2011 kl. 15:43.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei, jeg bestilte min Laserpenn hos wicked lasers den 02.09. Fikk den i posten i dag. Den brukte noen dager over fra Kina til Norge med alt i alt syns jeg det gikk mer enn fort nok. Hadde regnet med ca 4 uker leveringstid.

Verdien på Laseren blir nedskrevet og merket flashlight så ramler lett gjennom tollen.

Vet det finnes billigere laserpenner hos andre leverandører, men kundeservicen, garantien og ikke minst kvalitetsfølelsen du får når du kliper i Arctic-laseren synes jeg dekker opp prisen godt.

..bruk brillene som følger med...dette var sterkere saker enn jeg trodde
Sist endret av Guttelim; 14. september 2012 kl. 21:29.
Sitat av Guttelim Vis innlegg
Hei, jeg bestilte min Laserpenn hos wicked lasers den 02.09. Fikk den i posten i dag. Den brukte noen dager over fra Kina til Norge med alt i alt syns jeg det gikk mer enn fort nok. Hadde regnet med ca 4 uker leveringstid.

Verdien på Laseren blir nedskrevet og merket flashlight så ramler lett gjennom tollen.

Vet det finnes billigere laserpenner hos andre leverandører, men kundeservicen, garantien og ikke minst kvalitetsfølelsen du får når du kliper i Arctic-laseren synes jeg dekker opp prisen godt.

..bruk brillene som følger med...dette var sterkere saker enn jeg trodde
Vis hele sitatet...
Sorry å måtte skuffe deg, wicked lasers er nok ett av de verste laserfirmaene som finnes. Ekstremt overpriset og kvaliteten er ikke den beste. Du får nøyaktig like gode lasere som arctic, faktisk bedre, for 50-70% av prisen.

http://laserpointerforums.com/f65/33...ers-56289.html
Sist endret av Grix; 14. september 2012 kl. 22:50.
Sitat av Grix Vis innlegg
Sorry å måtte skuffe deg, wicked lasers er nok ett av de verste laserfirmaene som finnes. Ekstremt overpriset og kvaliteten er ikke den beste. Du får nøyaktig like gode lasere som arctic, faktisk bedre, for 50-70% av prisen.

http://laserpointerforums.com/f65/33...ers-56289.html
Vis hele sitatet...
Det er godt mulig det du sier. Sålangt er jeg fornøyd så da får vi se hva fremtiden bringer. Leter man etter feil så finner man det uansett hva man skulle finne på å kjøpe seg
▼ ... flere år senere ... ▼
Vurdere å kjøpe en slik via ebay. Selgeren sier han kan merke det som noe random shit... Hva om den alikevel blir tatt av tollen?? Kan jeg regne med straff da? evt hva skjer?

http://www.ebay.ca/itm/532nm-Green-L...:X:AAQ:CA:1123
Sist endret av Oddiii; 1. juli 2015 kl. 00:08. Grunn: glemte link :(