Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1479
Anonym bruker
"Flygende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis man tar en stripe 20:00 om kvelden, når kan man kjøre bil igjen?
Sitter som regel i blodet i 1-2 dager.
Mtp at det er mye meta i omløp ofte blandet med amf, så sitter det 3-5 dager ved et større inntak. Men regn med 3 dager for å være på den trygge siden ved sånne små inntak. Er så surt å miste lappen i 2 år + om de skulle være sære å ta deg med på prøve. Pupillene blir svært utvidet spesielt når kvelden senker seg på, selv får jeg tallerkener som om jeg skulle tatt MDMA når kvelden senker seg eller jeg går over 24timer. Stay safe
Hei.
Ei lisse er nesten ingenting. Med tanke på å kjøre litt bil littegrann. Men kjøre rusa er som du vet. Helt på trynet. Men gjort og gjør det sjøl så....
men det skal nok noen lisser til før promilla (verdien av rusmidler tilsvarende alkPromille) men hadde jeg vært en dag el to, på, så hadde jeg venta 24 t ca og enda lenger om jeg hadde rocka lenger.