Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3042
Heisann!

Jeg trenger et norsk nummer, på lovlig vis uten og tilknytte det til noe navn.

Finnes det noen metoder hvor jeg får et norsk nummer, hvor jeg har muligheten til å toppe up online? Uten å få det tilknyttet til et navn selvfølgelig.

Kostnad har ingenting å si.

Skal ikke brukes til noe shady, så det må være på lovlig vis. Men grunnet sikkerhet kan det ikke være tilknyttet et navn.

Noen som har noe tips?
Ikke akkurat lovlig, og ikke lurt heller, mulig dette innlegget blir slettet av moderatorene fordi jeg egentlig oppfordrer til noe ulovlig, men det er altså ikke intensjonen.
Det jeg har gjort for å ha et anonymt SIM er ID-tyveri. Toppet opp ved å handle det på Narvesen med cash.
Takk for svar @Rusmisbrukeren

Men stopper det ikke opp på 50 kr saldo, slik at du må fikse et nytt igjen uten å registrere person nr?
Nettopp derfor jeg snakker om ID-tyveri. Jeg brukte en annens personsnummer (ikke noen jeg kjenner), og sørget for at teleoperatøren ikke sendte opplysninger om nummer, navn osv til opplysningstjenestene (1881). På denne måten var nummeret svært hemmelig, og hvis politiet skulle undersøke hvem som eier nummeret, så pågriper de feil person.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 16. januar 2018 kl. 11:03.
Kontantkort fra lyca mobile pleide jeg og bruke, du finner det på alle utlendingssjapper. Er dog rundt ett år siden jeg sist hadde bruk for simkort som ikke er registrert på mitt navn, det kan hende de også har innført det nå.