Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3142
Hei!! er en gutt på 22 år som lurer på om det er noen her i verden som har kanskje lyst og få i gang en hip hop gruppe? kanskje litt rart og spørre igjennom en nettside men ingen av mine venner som er like interessert i musikk som meg, jeg har holdt på med musikk i over et 1 og et halvt år nå, og skal videre på skole med musikk for og få noe mer ut av det, lære meg noen triks og få noen tips! skriver også tekster skjøl men er vell ikke verdens beste så langt, men har fått gode tilbake meldinger både på beatene å tekstene, men har enda en del mer og lære! jeg deler gjerne beats om noen har lyst og høre de. om noe ble litt småfristet av dette her så er det bare til og ta kontakt ! legger inn en liten smake beat! setter stor pris på tilbake meldinger =)!

https://soundcloud.com/5impli53t_y/summer-nights

(ps ikke alt er bra innpå der)
Beatn var kjedeli men ikke så værst mixa da
Skriver du på Norsk eller Engelsk?
Ey hvorfor fjernet du beaten? Den var dope som faen da! Manglet bare en kul bassgitar og en som spytter noen gromme værs! =)
Trådstarter
8 2
Sitat av Alge Vis innlegg
Ey hvorfor fjernet du beaten? Den var dope som faen da! Manglet bare en kul bassgitar og en som spytter noen gromme værs! =)
Vis hele sitatet...
Har ikke fjernet den, den er der forsatt =) https://soundcloud.com/2lugga/summer-nights

[quote=Slugga;3316430]Hei!! er en gutt på 22 år som lurer på om det er noen her i verden som har kanskje lyst og få i gang en hip hop gruppe? kanskje litt rart og spørre igjennom en nettside men ingen av mine venner som er like interessert i musikk som meg, jeg har holdt på med musikk i over et 1 og et halvt år nå, og skal videre på skole med musikk for og få noe mer ut av det, lære meg noen triks og få noen tips! skriver også tekster skjøl men er vell ikke verdens beste så langt, men har fått gode tilbake meldinger både på beatene å tekstene, men har enda en del mer og lære! jeg deler gjerne beats om noen har lyst og høre de. om noe ble litt småfristet av dette her så er det bare til og ta kontakt ! legger inn en liten smake beat! setter stor pris på tilbake meldinger =)!

https://soundcloud.com/2lugga/summer-nights

(ps ikke alt er bra innpå der)
Sist endret av Slugga; 9. juni 2016 kl. 14:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Chill beat, liker lille knitringa som er lagt til, kan hende andre ikke gjør det, men syntes det var fett. Kunne kanskje gjort seg med en bassgitar også.
Trådstarter
8 2
Sitat av Ekvivokk Vis innlegg
Chill beat, liker lille knitringa som er lagt til, kan hende andre ikke gjør det, men syntes det var fett. Kunne kanskje gjort seg med en bassgitar også.
Vis hele sitatet...

Takk takk =)!