Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 8448
La nettopp ut denne lille greia. Feedback er fint, veldig fint. Og sexy.

https://soundcloud.com/kranky-2/fuck-det
Jeg fant, jeg fant
AlbertEinstein's Avatar
Har fulgt deg en stund og må si jeg digger det jeg hører. Denne låta var ikke noe annet enn enda en god låt fra Kranky. Elsker den mørke og aggressive stilen. Gode rim, liker flowen og teksten er upåklagelig. Big ups for nok en banger!
Er ingen musikkritiker, men er en musikkelsker. Synes det var fett, men hadde likt litt mer push og rytme i melodien og kanskje litt mer formulert tekst hintet mer følelseslada. Men det er bare meg. Fortsett videre. Håper det var sexy nok feedback.
Sist endret av Relevant; 1. februar 2016 kl. 04:15.
Takk for tilbakemeldinger, peeps! Jævlig fett at du følger med, Albert! Takk for ros! Og ja, er litt enig i det du sier, Relevant! Litt lite melodi i stemmebruken.. Absolutt sexy nok feedback! :^}
Kongen av web'n!
steinolav1's Avatar
Faaaaack så fett! Har digget deg siden jeg hørte Krem for ett års tid siden. Fortsett å gjør greia di!
Jeg er kanskje ikke riktig person til å vurdere og kommentere denne typen musikk da det ikke er helt min greie.
Men jeg syntes du formidlet teksten veldig bra
spesielt partiet med "alt er bare facebook og deling og selfies og blogging og selvpromotering".
Hører at du har brukt mye tid på teksten, fått tankene ut i et lydbildet. Å du formidler budskapet ditt bra.
Ble igrunn imponert
Sist endret av sparklespark; 1. februar 2016 kl. 21:04.
Dette var kult! Savner litt mer punch i stemmebruken, i låta Krem har du litt mer presence, i mangel på bedre ord. Slik som disse gutta: https://open.spotify.com/track/72knWBsfX7k1CpG2K6DNfS
Good stuff, keep it up. Setter alltid pris på låtene dine
Takk for mange fine tilbakemeldinger, folkens!����
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Dette var faktisk jævlig kult, kan fort relatere til mye av det du synger - men er enig med Relevant, hvis du hadde sunget med enda mer trøkk og attitude så kunne det blitt hakket råere Men stå på, gleder meg til å høre mer!
Terning kast 6 !
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Tusen takk alle sammen! <3
Lenge til neste låt eller?

"Fuck det" var selvfølgelig som resten av låtene dine, jævlig bra.
Drit bra! Mye av den overfladiske pop-musikken ladet med kjærlighetssorg og autotune får meg til å sette ekstra pris på originale og ærlige låter som dette. Digger også at du gir fingeren til selfies og #megmegmeg kulturen!
Eneste er som andre over sa at det kunne vært en mer "punch" uten at det hadde gjort noe. Gleder meg uansett til å høre mer
Hører aldri på den slags musikk, men detta var bare rått! God formidling i teksten, og generelt fett!

Så tråden var et par mnder gammel, men skitt eller
Trådstarter
Tusen takk for lovord, alle sammen! Det varmer og motiverer! Er snart no nytt ute
Digger beaten. Du har kul stemme, men savner noe litt mer særegent. Morsom sang, da!
Gitarriffet gjorde beaten, forresten.
Det som fascinerer meg mest med hiphop, det er hvor utrolig fengende enkle melodier kan være. Når jeg snakker om enkle melodier mener jeg selvsagt melodier med lite variasjon, uten å mene noe negativt mot deg. Det enkle er ofte det beste, sies det!

Uansett: Utrolig bra beat. Bra trøkk og det er fengende som F! Liker at melodien er panorert litt til høyre, det skaper en kul effekt! Kan ikke kommentere på selveste produksjonen, siden jeg hører på låten med noen gjennomsnittlige pioneer-øreklokker. Men det høres bra ut!

Vokal/tekst kan jeg ikke si noe om, slikt kan jeg ingenting om!

5/6!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
Ey! Hadde helt glemt denne tråden! Tusen takk, Kontoutskrift! Jævla kul feedback. <3