Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3353
Hei, en venn av meg ga med lean, purple drank, følte en helt utrolig digg følese den var veldig sterk laget sa han, pluss at det var en sjangse for å overdose.

Så jeg lurte på hva er oppskriften på lean som man kan få tak i lett i Norge

og er det en mild måte å lage det på så man er 100% sikker på å ikke overdose?
Seriøst mann. Google purple drink eller lean så kommer det en milliard treff. Hovedingrediensen er kodein og kan føre til død ved overdosering. Pustestans først og fremst. Så det handler om å dosere riktig.
@NodSquad Hvor mange prosent tenker du skal være hostesaft?
Men du. Tror du ikke det er lurt å lese seg litt opp på kodein og hvordan det fungerer. Såpass respekt bør du ha for deg selv hvis du skal drive med opiater. Nå er vel ikke sånn hostesaft det sterkeste akkurat, men jeg gir ingen doseringsråd. Google kodein og les deg opp.
purple drank ja syntes også det så fett ut før når rapperne sippa men det er jo basically flytende heroin, det heter jo lean fordi de ikke klarer å stå oppreist. tror ikke man skal ha så mye, en halv dl kanskje?
men det er jo basically flytende heroin
Vis hele sitatet...
Så Paralgin Forte er slik du ser det heroin i pilleform?
Anonym bruker
"Arktisk Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
purple drank ja syntes også det så fett ut før når rapperne sippa men det er jo basically flytende heroin, det heter jo lean fordi de ikke klarer å stå oppreist. tror ikke man skal ha så mye, en halv dl kanskje?
Vis hele sitatet...
En halv desiliter med hva? Og hva baserer du egentlig denne doserekkomenderingen på? Ikke si meg at du anbefaler doser med livsfarlige droger til andre, basert på vill gjettning?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Er det ikke slik at kodein blir omgjort til morfin i leveren?
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Men du. Tror du ikke det er lurt å lese seg litt opp på kodein og hvordan det fungerer. Såpass respekt bør du ha for deg selv hvis du skal drive med opiater. Nå er vel ikke sånn hostesaft det sterkeste akkurat, men jeg gir ingen doseringsråd. Google kodein og les deg opp.
Vis hele sitatet...
Flytende heroin? Du sammeligner et av de mildeste opiatene med et av de sterkeste?
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Flytende heroin? Du sammeligner et av de mildeste opiatene med et av de sterkeste?
Vis hele sitatet...
What? Sitert feil nå regner jeg med?
Sitat av NodSquad Vis innlegg
What? Sitert feil nå regner jeg med?
Vis hele sitatet...
Ah, beklager. Skulle sitere «mekkelek»!
halv dl hostesaft? baserer meg på youtubevideoer og google, er ca 0.5l som trengs. sammenligner avhengighet, i tillegg til denne er det jo også skader på lever evt. leversvikt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er promethazine som er i Phenergan tabletter som er lett å få, og kodein som er i Paralgin Forte some er litt vanskeligere å få. Les nøye om blandingsforholdet om du prøver å kopiere lean på den måten. Jeg ville heller anskaffet atarax i stedet som er mye snillere en phenergan og like lett å få mot kløe, tankekjør og uro osv. Jeg må ha atarax/valium på dag og imovane/vallergan på natt for å fungere på metadon så avhengig jeg har blitt. Jeg blir sjuk mellom pillene.

Antihistaminer er ikke gode rusmidler, men jeg bruker de for å potensiere min metadon pga det får man aldri nok av, hverfall ikke etter noen år. Og de tullingene skulle ha meg opp i 90mg metadon når jeg duppa av på 80mg, hadde jeg begynt med å trappe opp til 60mg hadde jeg hatt litt å gå på nå. Litt of-topic og litt on-topic. Nå går jeg på 100mg selv om jeg alltid har skyhøyt serum uansett dose. Måtte søke om de 10mg ekstra nylig etter et helvete med søvnløshet og angst.

Seriøst, opiater fører bare til avhengighet så hvorfor leke m det når det finnes hasj og xtc? Og kodein blir om til morfin i hjernen(det gjør også heroin) så det er ikke så mildt som folk skal ha det til. Prøv å ta ut paraceten via CWE med en stor dose så skjønner du at det er en fullverdig opiat. Før temegesic kom i bergen var paralginer ettertraktet. Paraceten er det som er farligst i paralginen vist man ser bort fra avhengighet og videre hopping til sterkere opiater da. Det er ikke morfinet som dreper, det er livsstilen og urent og varierende sterk dop som gjør det farlig med opiater. Og avhengighet, men det opstår ikke om man tar sjelden. Men, hvem gjør vel det. De fleste bruker opiater daglig eller aldri.

s