Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1754
Hei, min far kjøpte seg ny mobil idag, nemlig samsung J7. Jeg har satt den opp for han, og instalert det som trengs av apper backup osv.. En ting jeg merker er at tilbake knappen og meny knappen ikke lyser når jeg trykker på de(veldig krise ettersom han ser dårlig).

Jeg har google dette og ser at flere sliter med det problemet, noen sier det er fordi "battery saving mode" er på, mens andre sier det er en bug etter ny oppdatering, jeg har prøvd alt mulig men funker fortsatt ikke..

Noen som vet hva problemet er og hva løsningen er? Eller er jeg nødt til å dra tilbake til lefdal og returnere den imorgen?

Takker for svar
Lyser tastene når telefonen skrus på? Mulig du har prøvd dette, visst ikke -
Turn on the Samsung J7
Open the Menu page
Go to Settings
Select on “Quick Settings”
Select on “Power Saving”
Go to “Power Saving Mode”
Then go to “Restrict Performance”
Uncheck the box next to “Turn off touch key light”
Sitat av Zotify Vis innlegg
Lyser tastene når telefonen skrus på? Mulig du har prøvd dette, visst ikke -
Turn on the Samsung J7
Open the Menu page
Go to Settings
Select on “Quick Settings”
Select on “Power Saving”
Go to “Power Saving Mode”
Then go to “Restrict Performance”
Uncheck the box next to “Turn off touch key light”
Vis hele sitatet...
Jeg har sett på dette tidligere, men finner verken "quick settings" eller "power saving mode" eller "restrict performance" på telefonen, så den kilden der stemmer nok ikke ..
På min S5 lyser ikke knappene før jeg trykker på dem. (Har ikke prøvd å endre noen innstillinger.)
Kona har en J5, den har ikkje lys på navigasjonsknappane i det heile. Samme på J7?
Sitat av Hellwar Vis innlegg
Kona har en J5, den har ikkje lys på navigasjonsknappane i det heile. Samme på J7?
Vis hele sitatet...
Så det du egentlig sier er at det ikke følger med lys på disse knappene på J5 og J7 mobilene?
Sitat av cplpro Vis innlegg
Så det du egentlig sier er at det ikke følger med lys på disse knappene på J5 og J7 mobilene?
Vis hele sitatet...
Eg seier at J5 manglar lys på knappane, og antar at det samme kan vere tilfelle for J7.
Jepp! Det stemmer visst at J7 mangler lys osv. For at folk skal kunne få en kraftig mobil til en billig penge, er diverse småting som lys på knappene fjernet..