Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1141
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Heihei! Nå har det seg dessvere sånn at mitt kjære Tritton AX 720 har bestemt seg for at høyre øre ikke lenger skal funke, og jeg må da på utkikk etter et nytt headset. Er ikke noe inni headsetmarkedet akkurat nå, men har sett på en del forskjellige som Astro A40 og Qpad QH-85. Drømmen hadde vært Sennheiser G4ME ONE, men det er dessverre for dyrt for meg.
Her er mine "krav":
- Maxpris 1300kr
- Helst ha mic, men kan også vurdere hodetelefon+ekstern mic-kombo
- må kunne ha de på lenge uten å kjenne at det blir for tungt på hodet eller for svett

Åpen for både surround og stereo-headset. Har ikke lydkort, og hovedkortet mitt er Asus B85M-GAMER. Kan vurdere å kjøpe et billig lydkort i tillegg

De skal brukes til:
25% musikk
40% TeamSpeak/Skype
35% FPS-spill (mest CS:GO, litt BF4)

Lurte på om noen hadde noen tips eller forslag?
Sist endret av Attila; 7. oktober 2015 kl. 16:16.
Tror jeg vil anbefale et trådløst headsett. Da har det ikke noe å si hvilken lydløsning du har fra før, og alt ordnes over USB og i headsettet.

Corsair H2100 er et godt alternativ. Jeg har flere venner som bruker dette daglig, meget god mikrofon og god lyd. Bruker det mye til CS:GO, og det funker meget bra.
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Trådstarter
Sitat av Flaskepost Vis innlegg
Tror jeg vil anbefale et trådløst headsett. Da har det ikke noe å si hvilken lydløsning du har fra før, og alt ordnes over USB og i headsettet.

Corsair H2100 er et godt alternativ. Jeg har flere venner som bruker dette daglig, meget god mikrofon og god lyd. Bruker det mye til CS:GO, og det funker meget bra.
Vis hele sitatet...
Ikke verst, skal sjekkes ut! Takk for tips Funker det på PS4 også?
Sist endret av Attila; 8. oktober 2015 kl. 18:25.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anbefaler Audio Technica ath-m50x. Svært fleksible og komfortable all-around hodetelefoner med svært god lydkvalitet. Koster 1189,-. Eneste problemet er at den mangler mic.
Sist endret av Lord; 24. oktober 2015 kl. 16:46.
Jeg har eid og eier en del headsett. Skal du ha komfort og god lyd så holder ikke 1300. Kjøp Shure 1540 eller sennheiser HD 600/650 først som sist, så har du et kvalitet headsett som varer i 5+ år.