Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2765
Hey!

Jeg har så lyst til å dele noe med dere - og håper noen kan finne det interessant. Siden 2011 har jeg hatt brevvenner i fengsel i USA, og nå har jeg og ei venninne som også har begynt å skrive med noen i samme situasjon lagd en blogg om dette for å inspirere og hjelpe andre som ønsker å gi det en sjanse.

Om du liker tanken på å få brev i posten, tror det finnes flere nyanser ved folk enn bare svart og hvitt eller bare er nysgjerrig - ta en kikk da vel! Og ikke nøl med å ta kontakt med meg om det er noe du tenker/lurer på. (:

Brevvennbakmurene.blogspot.no

Tror du at du kunne skrevet med noen i fengsel?
Vet de at du legger ut brevene deres på en blogg?
Trådstarter
3 3
Ja - nå har vi bare lagt ut brev fra en av brevvennene til venninna mi, og han har skrevet dem spesielt for at de skal publiseres på bloggen Han vil gjerne bidra på den måten.

De brevene som er skrevet kun til oss poster vi selvfølgelig ikke. Heller ikke info om brevvennene våre som navn osv. Selv om de ikke har noe i mot det.

Håper det gir svar på spørsmålet ditt
Kunne fint skrevet med noen i fengsel, men ville gjerne først ha en avklaring med deg om hva som vil bli postet på nettet og ikke.
Trådstarter
3 3
Sitat av Jinsei no deshi Vis innlegg
Kunne fint skrevet med noen i fengsel, men ville gjerne først ha en avklaring med deg om hva som vil bli postet på nettet og ikke.
Vis hele sitatet...
Kult å høre at du kunne gjort det!

Men skjønner ikke helt hva du mener? Bloggen jeg sikter til er kun lagd for å inspirere og hjelpe folk til å få seg brevvenn i fengsel - ingenting går gjennom den og det er kun mine egne (og venninna mi sine) erfaringer, (enkelte) brev vi har fått osv. som postes der - med mindre noen kontakter oss med ønske om å få publisert noe selv.