Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4603
Har en knust Samsung Galaxy 7. Touchskjermen er defekt, så jeg navigerer med en tilkoblet mus. Når jeg plugger telefonen i pcen må jeg koble ut musen. Får derfor ikke godkjent at Pcen skal ha tilgang til telefonen. Finnes det en innstilling jeg kan skru på som gjør at feks telefonen godkjenner at alle pc-er som kobles på skal ha tilgang til annet innhold?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Bruk ei bluetooth-mus, eller kopl til PCen med bluetooth?
Bluetooth mus hadde vært genialt. Men har ikke tilgjengelig akkurat nå dessverre. Hva kan jeg gjøre med å koble telefonen til PC med Bluetooth da? Vil ikke filoverføring etc ta en evighet?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Jo, bluetooth er tregt. WiFi eller mobilnettet er kjappare, og du kan t.d. bruke google drive til å kopiere ut ting. Eller Onedrive. Eller dropbox. Eller ei av tusen andre skytenester.
Skyløsning er det nest beste alternativet. Skulle aller helst ha åpnet for kablet overføring mellom telefon og PC. Men trenger da en Bluetooth mus eller en fix android innstilling. Uansett, takk for dine tips ��