Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1883
Noen som har tenkt å starte med Neverwinter som går i open beta 30 april?

Spillet er free2play så verdt å sjekke ut. Har spilt de siste 4 betaene og stortrivdes i dette D&D spillet
Jeg har tenkt å vurdere det.
Bare så folk er obs på det så har det ingenting med Neverwinter Nights å gjøre og at det er et D&D spill er å dra det langt, selv om reglene er basert på 4. edition D&D.
Kan dere si noe mer om dette?

- Hvordan er pvp? World pvp? Insentiver for å spille pvp?
- Er mye av spillet instansiert eller er det åpent?
Det ser jo temmelig fun ut. Skal absolutt se om jeg ikke får testet det ut ja
Trådstarter
Sitat av Morgul Vis innlegg
Kan dere si noe mer om dette?

- Hvordan er pvp? World pvp? Insentiver for å spille pvp?
- Er mye av spillet instansiert eller er det åpent?
Vis hele sitatet...
Har ikke prøvd pvp men etter slik jeg har forstått å sett på youtube er det 5v5 Bg's.

Mye er instansiert å mye er åpent.

Du finner det meste av info her, Forumet er konge

http://nw.perfectworld.com/
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har nå testet ut Neverwinter litt. Jeg er en lvl 15 conrtoll wizard og til nå har spillet overasket positivt. Jeg digger måten de har lagt opp combat systemet på. Det er veldig aktivt og det gjør at spillet blir mer utfordrene i forhold til f.eks WOW, der man bare trykker på tast nummer 2 X ganger i løpet en av fiende/boss.
Er lvl13 etellerannet wizard selv.
Synes spillet er ganske moro egentlig.
Men jeg savner litt av guidingen man finner i andre spill. Kan hende det bare er fordi jeg er nub, men jeg roter mye med å lete etter npc's, hvor finner jeg de og de monstrene og hvordan i all verden kan jeg få en job. Finner ut ting etterhvert, men et "intro"-quest eller to kunne gjort seg.
Bortsett fra det og at jeg synes grafikken er halvdårlig så er det absolutt er brukbart spill. Kommer nok til å bruke et par timer på dette framover.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei. Noen som spiller det her nå? Jeg er level 60 og lurer på om det er en norsk guild som driver med pve og pvp på neverwinter?
Trådstarter
Hei!

Nei gjør nok ikke det. Gjorde alt innholdet altfor fort å blei lei. Eneste som er igjen da er foundry men den er full av buggs enda. Har ikke møtt/hørt om noen norsk guild til nå.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg vurderte dette sammen med en kamerat. Vi fant ut at det ble for pay-to-win for oss, da blir det nærmest en prinsippsak, og generelt bedre å spille noe med subscription...
Trådstarter
Har ikke sett noen pay-to-win elementer når jeg spilte?

Det nærmeste det kommer pay-to-win er jo at du nesten må bruke snær chanse runes for å oppgradere enchantments. Men dette gjelder jo bare for pvp. Pve aspektet kan ikke klasifiseres som pay-to-win iallefall.

Men kan delvis si meg enig i at det generelt er bedre å spille noe med sub for de fleste sub spillene har jo gjennom spillerbasen en henholdsvis 'fast' inntekt og kan derfor planlegge expansions og diverse bedre.

Jeg selv har gått over til Rift igjen og det har underholdt meg godt den siste måneden.
Sitat av svaart Vis innlegg
Har ikke sett noen pay-to-win elementer når jeg spilte?
Vis hele sitatet...
Det er jo litt playtowin mtp ZEN- currency. Men det er jo godt for å kjøpe mounts, companions osv. Men for å geare opp går man jo i battlegrounds. eller gjør dungeons.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som spiller det enda eller?