Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 2725
Nå sitter jeg på TG uten noen ting å spille, og jeg trenger et spill som er like avhengighets skapende som wow. Vil helst ikke at det skal være typisk MMORPG med level, sverd, rustning og slikt, kravet er at spillet skal få meg til å få lyst til å game uten stopp.

Liker: CoD4,5,6, WoW, Battlefield, Medal of honor W, Simcity, Meste C&C..
Takk for svar hilsen wannabe svetting.
Sist endret av vamvam; 27. mars 2013 kl. 13:52.
OpenTTD, passer hvis du liker SimCity.
Fallout 3/NV og Borderlands 1/2 er noen ganske avhengighetsskapende FPS-RPG-spill. Forbanna gøye alle fire.
vamvam's Avatar
Trådstarter
Takk for svar hittil, men har mest lyst på multiplayer spill.
OpenTTD er multiplayer (er da det er mest gøy).
Sist endret av etse; 27. mars 2013 kl. 13:55.
War thunder og World of tanks kan være vanskelig å legge fra seg.

Eller så anbefaler jeg Dead space 3, Ace of spades (minecraft shooter) eller garrys mod!
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Team fortress 2
Age of conan kan du teste ut.. Er relativt ligt wow, men samtidig annereldes. Ser i OP at du egentlig ikke ønsker sånne spill, men jeg er hektet å jeg mener at det er verdt å sjekke ut!!

Ellers har du browser spillet www.tribalwars.no som jeg har spilla i 5år+.
Gode gamle Minecraft er jo en slager
vamvam's Avatar
Trådstarter
Sitat av Laude Vis innlegg
Age of conan kan du teste ut.. Er relativt ligt wow, men samtidig annereldes. Ser i OP at du egentlig ikke ønsker sånne spill, men jeg er hektet å jeg mener at det er verdt å sjekke ut!!

Ellers har du browser spillet www.tribalwars.no som jeg har spilla i 5år+.
Vis hele sitatet...
Er litt redd for om det blir WoW på TG i år likevel, men problemet er at lvling ikke er så gøy, heller drit kjedelig egentlig. Er 85 og lat.

Sitat av Ueland Vis innlegg
Gode gamle Minecraft er jo en slager
Vis hele sitatet...
Blir garantert litt minecraft
Pirate Galaxy er litt som wow bare i sci-fi sjangeren.
Du flyr i ett skip i en hel 3D verden og skal kjempe mot fiende dine "mantis".
De prøver å knuse menneskeheten osv... Det e sånn fritt villt spill.

Du kan dra rundt å skyte mantis for å tjene cryonits "cryonits er valutaen i spillet som du
bruker på nye våpen, skip og slikt" eller blueprints, "blueprints er tegningene til de forskjellige
våpnene du først må finne for å kunne innstallere dem på skipet" De dropper ut av mantis i det
du dreper dem.
Det er en til valuta som er av Gold. Dette er noe du må kjøpe med ekte penger NOK,-
Gold er sånn bonus penger for å kunne kjøpe xp booster, cryonite booster, blueprint booster og litt sånnt.
For å komme deg videre i hele spillet må du gjøre story mission "story mission er oppdragene som følger
hele historien i spillet" Når du har gjort så og så mange oppdrag får du åpna ett nytt
sol system, med mange nye planeter som du kan utforske.

Hittil så har spillselskapet åpnet 8 sol system.
Så det er mye som skal spilles...trust me. Trailer
Dette er en gammel trailer, spillet ser mye bedre ut nå før dagen, våpen systemet er bedre. Historien er blitt bedre. De har endret på kartene og litt sånnt.
Sånn ser det ut når du starter spillet. Game start

Om du begynner så er vi mange norske i spillet med en
egen Skandinavisk clan. The Scandinavian Pilots.
Håper du tar en titt på spillet.
Killing Floor
CSS
L4D2
GTA:SA:MP
Borderlands 2 som en annen nevnte

LoL er jo alltids en slager men kansje ikke din greie
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Diablo 3? Plukket det selv opp for noen dager siden, og jeg har spilt i ett siden, mange nye forandringer fra sist jeg spilte, rundt patch 1.0.1, men er lett å komme inn i og utrolig gøy, legendaries har blitt buffet, alltid gøy når du får en legendary ping på mappet
ShootMania gratis open beta Dritt fett FPS, hvor skills er nødvendig.
Har du ingen kompiser som spiller Dayz? Det er veldig gøy med en helt ny og anderledes opplevelse innen spill. Dayz er selvfølgelig morsomst sammen andre.
Guild wars 2
Leauge Of Legends!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

Sitat av Kriis Vis innlegg
Leauge Of Legends!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

Vis hele sitatet...
Æsj.


OT: DayZ/ArmA 3 wasteland er definitivt verdt å sjekke ut, finner ikke bedre spill og det er gøy uansett om du har team eller ikke.
Sjekk ut Dont Starve!
Det er awesome, du får det på Steam
Støtter League of Legends! Sykt avhengighetsskapende det! Ikke minst vanvittig gøyt
Far Cry 3!
Singleplayeren og Multiplayeren er kjempe bra! Multiplayeren kan minne litt om cod.
Eneste jeg synes er et minus er at det bare er Norsk, noe som kan gjøre spillet litt mer barnslig :/
Sist endret av thomas_pcnerd; 27. mars 2013 kl. 20:20.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Siterer meg selv fra lignende tråd:

Uten tvil Tribes: Ascend.

Dette spillet er virkelig et lys i mørket som er CoD og lignende fps spill. Ihvertfall for meg som ikke er en Tribes veteran.
Tribes: ascend byr på fartsfylt action, meget få hitscan våpen og en generelt høy vanskelighetsgrad.
Se for deg at capture the flag og Counter strike surf hadde en het natt under dyna, Tribes: Ascend ville vært resultatet.

Spillet er Free to play, men ikke buy to win. Du kan kjøpe diverse våpen og andre godbiter til alle de 9 forksjellige klassene i spillet med enten XP, som du tjener in game, eller gold for de som misliker å grinde xp. Av de 9 klassene er 3 såkalte "heavies", 3 "mediums" og 3 "Light". Hvor den store forskjellen mellom disse er antall hitpoints (HP), oppgaver de kan utføre og hastigheter som kan oppnås.

For de av dere som er interesserte i dette spillet, anbefaler jeg å ta en titt på denne filmen Team egocentric; a brief intoduction to Tribes: Ascend og registrere dere via min refferal link her, takk! Sees in game? IGN: BoEtz
Vis hele sitatet...
Pratefant
Jeg anbefaler nye Tomb Raider. Runda det i forrige uke, og det var veldig, veldig bra.

Ellers så anbefaler jeg Kerbal Space Program, og Minecraft
Dota 2, HoN er alltid artig, ikke hør på LoL folket, det suger balle. Ellers så har du jo Mount & Blade: Warband som er skikkelig avhengigskapende online. Siden du liker C&C og battlefield så burde du prøve ut Company of Heroes, garantert et av de beste strategi spillene jeg har spillt online
Vel, du kan jo kracke cod: waw, bo, bo2 og game zombie! Utroligt underholdende. (Ene downloaden til bo2 har passord på craken.)
Ikke hør på Dota 2 folket, det suger balle
vamvam's Avatar
Trådstarter
Sitat av Spørsmåltegn? Vis innlegg
Vel, du kan jo kracke cod: waw, bo, bo2 og game zombie! Utroligt underholdende. (Ene downloaden til bo2 har passord på craken.)
Vis hele sitatet...
Har ikke venner som greier zombies.. Er ikke så moro å komme til round 4-10 hver gang.

Sitat av Carlozero Vis innlegg
Ikke hør på Dota 2 folket, det suger balle
Vis hele sitatet...
Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro..


Tror jeg skal sjekke ut Bioshock, litt usikker på om jeg skal vente til jeg kommer hjem fra TG for å skjønne mest mulig av det!

Tar muligens en tur innom World of Tanks også.
Anbefaler DOTA 2. Begynte selv å spille for ikke så lenge siden og digger det så langt. Bare å si fra hvis du har lyst til å spille det, så kan du få det gratis av meg. Har et par koder liggende på steam

Så bare send personlig melding hvis du er interessert
DayZ Proff
Benjy's Avatar
League of legends, kan ikke bli lei

DayZ er jo også det beste spillet jeg har spillt. go for it
Dota 2 er bullshit spør du meg. Prøv LOL (league of legends)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av thomas_pcnerd Vis innlegg
Far Cry 3!
Singleplayeren og Multiplayeren er kjempe bra! Multiplayeren kan minne litt om cod.
Eneste jeg synes er et minus er at det bare er Norsk, noe som kan gjøre spillet litt mer barnslig :/
Vis hele sitatet...
Støtter FarCry3
Selvfølgelig går det an å spille med engelsk tekst og stemmer, det er jo et amerikanskt spill!
Uhmmm... packman. Dinna tråden var aktuell i mars, no er det mai. Tror han har kommet hjem fra tg/funnet seg et spill...
Sitat av Spørsmåltegn? Vis innlegg
Uhmmm... packman. Dinna tråden var aktuell i mars, no er det mai. Tror han har kommet hjem fra tg/funnet seg et spill...
Vis hele sitatet...
er fortsatt en relevant tråd å lese hvis man ønsker å finne et nytt spill da./ komme med innspill på. :P
Sist endret av larvikmann; 10. mai 2013 kl. 00:31.
Tja, det burde vel snart bli lagd en samletråd.