Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 2891
Hei. Har kjøpt meg ny pc og har lyst til å spille alt jeg aldri kunne på den gamle pc'en min, men hvilke spill?

Har gått mest i multiplayer spill for min del, Starcraft II, Battlefield, wow og CS.. Men er stor fan av Half life seriene!

Mens jeg sitter og venter på Battlefield 3 har jeg lyst til å spille noen single player spill og ønsker tips til hva jeg burde prøve.. alle sjangre er interresant! Kom med tips!
De to første Serious Sam-spilla kom nylig i HD-utgaver og er veldig morsomme. Det er ingen historie i det hele tatt, bare hjernedød skyting mot voldsomme fiender.

http://www.youtube.com/watch?v=JTbwOukQlDY
rage, utrolig godt
Oblivion,fallout,Rage,Metro2033,Dead Rising 2 og listen fortsetter i det uendelige. ;p
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Portal 1 & 2, Minecraft, Crysis singleplayer og Assasin's Creed serien! Alle er et must og spille gjennom (utenom MC ofc)
Assassins Creed serien, helt klart!
Vil også anbefale Fable serien, enda jeg kun har spillt I og II, ikke III.
Selv synes jeg det nye Might and Magic Heroes VI ser ekstremt fett ut.

http://www.youtube.com/watch?v=BcT_70mXqaw
Darksiders, et litt underground spill som har mixet det beste fra God of War og Zelda, ifølge spillanmeldere.

Har kun spillt God of War selv (2 & 3), men kan bekrefte at de har tatt med mye av det jeg elsket med det spillet videre.

Vil tro spillet går under Hack&Slash sjangeren, med veldig god story.
Portal, AC, Minecraft, og GTA IV. Da har du gaming lenge!
Football Manager 12
Oblivion
Morrowind
Minecraft
GTA
Torchlight (2'ern kommer ut i 2011, har de sagt)
Dragon Age Origins (Ikke spill 2'ern, 1'eren er Langt bedre)
Alt fra Bethesda Softworks.
Sist endret av Juicekongen; 15. oktober 2011 kl. 02:47.
Sitat av danseku Vis innlegg
Selv synes jeg det nye Might and Magic Heroes VI ser ekstremt fett ut.

http://www.youtube.com/watch?v=BcT_70mXqaw
Vis hele sitatet...
Støtter den. Har ikke klart å lagt fra meg spillet enda
Med én gang jeg fikk meg ny PC, så kom det døgtilbud på Metro 2033, der det kostet €2,50. Jeg kjøpte spillet asap, og ble sugd inn i det i timesvis. Fantastisk bra singleplayer, og vanvittig immersive om du skifter lyden til Russisk med Engelsk tekst og menyer.

Ellers er Deus Ex: Human Revolution noe å anbefale. Er nettopp begynt på det, og det er ganske gøy.

Du burde også virkelig prøve Portal 2.
border lands sier jeg bare
Sist endret av Green_Matter; 15. oktober 2011 kl. 07:30.
Alice Madness Returns. Holder på med det nå, fy f for et rått spill
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Football Manager 12
Vis hele sitatet...
Det er ikke kommet ut en gang. Selv om jeg er fullt klar over at dette blir minst like underholdende som FM2011
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Skyrim når det kommer, i mellomtiden kan du jo spille spill som crysis 2, metro 2033.

Nb: ikke glem og forhåndsbestille Diablo III

Sitat av Liverbird Vis innlegg
Det er ikke kommet ut en gang. Selv om jeg er fullt klar over at dette blir minst like underholdende som FM2011
Vis hele sitatet...
Så 12'ern blir like kjedelig som 11 bombe jeg for min del styrer unna den, men ts var ute etter spill han ikke kunne spille før, så vidt jeg vet kan nesten alle pc'er spille FM
Trådstarter
mange gode tips her, har lastet ned flere

noen som vet om noen fly spill? husker jeg likte il2 sturmovik ganske godt men gjerne noe som er nytt :-))
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av gotejds Vis innlegg
mange gode tips her, har lastet ned flere

noen som vet om noen fly spill? husker jeg likte il2 sturmovik ganske godt men gjerne noe som er nytt :-))
Vis hele sitatet...
Flight simulator?
Flight Sim med ultra graphics og bra joystick er ganske fett Kanskje ikke noe man spiller i timesvis da.
Er Might and Magic Heroes VI et singleplayerspill? If so, er det verdt penga?

og er det sannsynlighet for at en datamaskin til ca. 5 tusen kroner som er nesten 2 år gammel klarer å kjøre dette spillet?
Morrowind, Oblivion, Fallout 3, skrim når det kommer, gta iv+ballad of gay tony, Red dead redemption, homm 3

Sitat av Vemund1 Vis innlegg
Er Might and Magic Heroes VI et singleplayerspill? If so, er det verdt penga?

og er det sannsynlighet for at en datamaskin til ca. 5 tusen kroner som er nesten 2 år gammel klarer å kjøre dette spillet?
Vis hele sitatet...
Spill heller homm 3, er mye bedre imo. Og ja, en 2 år gammel maskin til 5k klarer nok homm 4

EDIT: portal 1+2

og som sagt før; Assassins creed spilla og alt av bedhesta softworks
F.E.A.R 2/3... Utrolig brae og skumle spill
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Alt fra Bethesda Softworks.
Vis hele sitatet...
Minus Rogue Warrior, verre drittspill skal du lete lenge etter.
Penumbra seriene og Amnesia: The dark descent
Om du har ubuntu kan du spille diverse terminal spill
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=632783
Heroes of Might and Magic III og Age of Empires II er ihvertfall udødelige i min spillverden
Jeg anbefaler Max Payne 1 og 2. Utrolig gode spill. Får de på steam.
Sitat av Riverton Vis innlegg
Heroes of Might and Magic III og Age of Empires II er ihvertfall udødelige i min spillverden
Vis hele sitatet...
AOE2 får jo fucka fargr i win7, da..
Pokemon på emulator er overraskende underholdende
Mirrors Edge, Prey og Condemned: Criminals Origin
Dead Island, Mass Effect 1 og 2. Fallout 3 og Fallout: New Vegas. Å for guds skyld, Portal 1 og 2. Fantastiske spill!
Sist endret av Shivertone; 16. oktober 2011 kl. 18:12.
Dragon Age origins, Mass Effect 1,2 (3'ern kommer ut på nyåret tror jeg ^^) Mass Effect serien er fantastisk for alle som liker å skyte romvesner
Anbefaler å sjekke ut Borderlands som tidligere er nevnt her. Genialt FPS/RPG. Vil også anbefale Bioshock, The Witcher 2 og Dragon Age-spilla. Slik jeg opplevde det var disse spillene noe man satt litt med og ikke ble ferdig med på 1-2-3. Om du så blir ferdig, så vil du nok kjøre det igjennom en gang til (med andre classes)
▼ ... noen uker senere ... ▼
hvis du vil ha fly spill kan du jo prøve deg på H.A.W.X 1 og 2 eller Ace combat:assault horizon
Bioshock 1
Fallout New Vegas
Oblivion
Sitat av PanzerPung Vis innlegg
Dragon Age origins, Mass Effect 1,2 (3'ern kommer ut på nyåret tror jeg ^^) Mass Effect serien er fantastisk for alle som liker å skyte romvesner
Vis hele sitatet...
Basicly, alle RPG'er fra Bioware.