Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1258
Hei folks!

Jeg kjeder meg så utrolig mye disse dagene, og det regner som bare det. Jeg liker så si de fleste spill, bare de ikke er urealistiske på en måte. Jeg liker realistiske spill også videre. Liker både simulatorer, noen skytespill, også liker jeg å ha et spill som man ikke blir ferdig med på et halvt minutt om du forstår. Uansett, gi meg forslag til spill med litt informasjon om hva det går ut på. Akkurat nå spiller jeg SWAT 4, også litt GTA:SA Multiplayer. Har du noen forslag til hvilke spill jeg kan spille? Takk!
Sitat av Balshaw Vis innlegg
Hei folks!

Jeg kjeder meg så utrolig mye disse dagene, og det regner som bare det. Jeg liker så si de fleste spill, bare de ikke er urealistiske på en måte. Jeg liker realistiske spill også videre. Liker både simulatorer, noen skytespill, også liker jeg å ha et spill som man ikke blir ferdig med på et halvt minutt om du forstår. Uansett, gi meg forslag til spill med litt informasjon om hva det går ut på. Akkurat nå spiller jeg SWAT 4, også litt GTA:SA Multiplayer. Har du noen forslag til hvilke spill jeg kan spille? Takk!
Vis hele sitatet...
Haha interessant

Anbefaler dette til så og si alle; Fallout 3 & Fallout New Vegas. Fallout 3 spesielt er mitt favoritt spill gjennom tidene! Det er et spill man virkelig kan synke timer inn i, og noen fantastiske timer er det.

Også er vel kanskje det mest åpenbare svaret på dette spørsmålet Battlefield 3. It's nice.
Trådstarter
20 1
Haha, takk for forslaget. Også forresten; når jeg skrev jeg liker realistiske spill, så mente jeg at jeg spiller på GTA: San Andreas Multiplayer på en roleplay server kalt LS-RP, den er realistisk haha.
Sitat av Balshaw Vis innlegg
Haha, takk for forslaget. Også forresten; når jeg skrev jeg liker realistiske spill, så mente jeg at jeg spiller på GTA: San Andreas Multiplayer på en roleplay server kalt LS-RP, den er realistisk haha.
Vis hele sitatet...
Okei. Kan også legge til Arma 2 og DayZ.
ARMA 3!!!!!!!!!!!

arma 2 med city life mod?
det er en RP mod som du kan spille med venner
Sist endret av Seaturtle5; 9. mars 2013 kl. 11:32.
Trådstarter
20 1
Holy shit!
Arma 2 med City Life Mod ser drit fett ut. Jeg har lasta ned Arma 2, wtf det var gratis? Vet dere om noen norske RPG servere med City Life Mod? Og kan dere forklare litt mer om Arma 2 og Arma 2 med City Life mod? Kan man bli politi også videre? Og om dere vet om en norsk city life RPG server, så kan jeg gjerne få litt informasjon om servere Tusen takk!

Ouch?
Jeg skulle installere det som kom jeg på Arma 2 FreeCD Key (arma's offisielle webside) og der stod det "User mods: X" vil det si at jeg kun kan spille på normale Arma 2, ikke med for eksempel Arma 2 City Life mod også videre? :/
Sist endret av Balshaw; 9. mars 2013 kl. 12:48.
Sitat av Balshaw Vis innlegg
Holy shit!
Arma 2 med City Life Mod ser drit fett ut. Jeg har lasta ned Arma 2, wtf det var gratis? Vet dere om noen norske RPG servere med City Life Mod? Og kan dere forklare litt mer om Arma 2 og Arma 2 med City Life mod? Kan man bli politi også videre? Og om dere vet om en norsk city life RPG server, så kan jeg gjerne få litt informasjon om servere Tusen takk!

Ouch?
Jeg skulle installere det som kom jeg på Arma 2 FreeCD Key (arma's offisielle webside) og der stod det "User mods: X" vil det si at jeg kun kan spille på normale Arma 2, ikke med for eksempel Arma 2 City Life mod også videre? :/
Vis hele sitatet...
kjøp det da vel (arma 2 Combined operations)! så kan vi sikkert spille sammen :P

PS arma 2 C
Mafia 2!!

https://www.youtube.com/watch?v=SMIi4yLIqEw
Sist endret av piGGtraadX; 9. mars 2013 kl. 18:05.
ArmA 3 alpha helt klart mest realistiske skytespillet som fins nå tror jeg.
Trådstarter
20 1
Har spilt Mafia 2, noen andre forslag? Liker spill der man kan være politi, fbi, swat og lignende. Også andre realistiske spill, noen skyte spill og simulator spill som sagt.
Trådstarter
20 1
Så ikke så veldig morsomt ut, gosh kjeder ræva ut av meg her nå :3
Rainbow Six vegas 2 kan være ganske fett hvis du spiller med venner eller online.
Sitat av MartinTi Vis innlegg
Rainbow Six vegas 2 kan være ganske fett hvis du spiller med venner eller online.
Vis hele sitatet...
meh, blir litt kjedelig etter en times tid