Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 718
Har så vidt søkt litt rundt og fant ingen løsninger på dette lille "problemet" om det kan kalles det. Jeg har mange youtubevideoer oppe i forskjellige tabs på opera, og når jeg er nødt til å lukke nettleseren, og skal starte opp igjen starter så klart alle disse videoene å spilles av.

Vet dere om det er en innstilling eller noe på youtube som gjør at jeg hver gang skal spille av en video, blir nødt til å trykke på play for å starte videoen?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Googlet "youtube prevent autoplay opera" og fikk masser av treff.
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Bruker selv utvidelsen Stop Autoplay for YouTube for Google Chrome. Du finner nok lignende tillegg til andre nettlesere.
Opera, sa du?
Prøv Meny>Innstillinger>Instillinger>Avansert>Innhold og hak av Bruk programvareinnhold bare når jeg ber om det. Da vil du få opp en playknapp for å starte alt av flash og andre plugins. Det kan bli litt irriterende å starte alt manuelt til tider, men man slipper samtidig flashende reklamer og annet crap.
Effage's Avatar
Trådstarter
Sitat av EmanOn Vis innlegg
Opera, sa du?
Prøv Meny>Innstillinger>Instillinger>Avansert>Innhold og hak av Bruk programvareinnhold bare når jeg ber om det. Da vil du få opp en playknapp for å starte alt av flash og andre plugins. Det kan bli litt irriterende å starte alt manuelt til tider, men man slipper samtidig flashende reklamer og annet crap.
Vis hele sitatet...
Guud, takk til deg !