Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 464
Hei, jeg lurte på om det finnes en Pc kabel som er "B-mini-hann pin 5" i den ene enden og "kabel A-hann" i den andre enden(WD Passport™ Essential 250GB Black til Get modem).
Sist endret av _dude_; 24. september 2009 kl. 11:40.
Regner med at det skal stå USB foran hver type her. I så fall er det nok usannsynlig at du finner en.
Om du mot formoding skulle finne en vil det nok ikke fungere til det du prøver å bruke den til.

Hva er det du prøver å oppnå egentlig?
_dude_'s Avatar
Trådstarter
65 1
ah ja sant det. Hadde egentlig planer om å koble opp hardisken til nettverket. god mulig at det ikke virker men bare lurte
Hvis du har samme Get modem som jeg tror det er, så vil ikke dette fungere. USB porten på modemet kan brukes som nettverk, ja, men krever en driver installert på PC'en din. Du kan ikke installere denne på USB harddisken din så da er du like langt.
Skal du ha disken i nettverket, må du enten koble den opp til en PC og dele den der, eller skaffe en nettverksdisk.
_dude_'s Avatar
Trådstarter
65 1
ok, da finner jeg sikker på en annen løsning. Takk for all hjelpen