Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 600
Hei, når jeg trykekr crtl+alt+del for og komme til oppgavebehandleren kommer bare en boks hvor det står "oppgavebehandling er deaktivert av aministrator"

Har kjørt add.aware og avg og fjernet trojaneren eller viruset jeg antar skapte problemet.

Noen som hvet hvordan jeg nå kan aktivere oppgavebehandleren igjenn? har prøvd ctrl+shift+del og å skrive taskmgr i run men ingen ting funker...

Help me plz og på forrhånd takk
Click Start -> Run. Type in "regedit" (no quotes) and hit Enter.

Search for HKEY_CURRENT_USER -> Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Policies \ System.

Look for: DisableTaskMgr. Click on REG_DWORD. Value: 1=Enable this key (disables TaskManager); Value: 0=Disable (actually enables TaskManager)

Close RegEdit

Reboot your machine.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg har samme problemet på en pc, men når jeg endrer den og lukker den så endrer den seg tilbake igjen, noen tips?