Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3718
Jeg fikk lønn i dag og måtte få min feriepenger av halv år pga var permisjon fra 07.17-06.18 men hadd feriepenger trekk i min lønnsslipp. Hvordan er mulig? Jeg hadde feriepenger tilgode men de trekket den.

Vet noen om det?
Sist endret av Jina; 28. mai 2019 kl. 18:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er litt vanskelig å forstå hva du mener. Kan du forsøke å skrive en gang til, og forklare på en annen måte?

Var du i permisjon halve året i 2018? Var det lønnet permisjon der arbeidsgiver betalte lønn, ulønnet utdanningspermisjon, eller var det feks fødselspermisjon der NAV betalte kalaset? Om det ble trekt for feriepenger så skal du vel ha feriepenger? Ble du trukket for feriepenger hele 2018 eller bare fram til du gikk i permisjon?
Sist endret av random67489; 28. mai 2019 kl. 18:55.