Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3661
Hei jeg har skjøte speed i 10 år og bruk to årer. Nå er de blitt helt hard brusk eller hva det er. Så nå har jeg måtte finne andre årer og etter et skydd så er åren stein har og får ikke svar lengre. Nå er jeg på hendene og det samme skjer evig stress å få svar i første omgang også etterpå når jeg har funnet en plass, så er den fucket etter et skydd. Hva som kan gjøre dette? Noe med blodet mitt? Er så forbanna går ikke an og ta speed uten IV... Ser helt jævlig ut på hendene ingen har kunne sett på meg at jeg skytter før nå... Frustrerende og føler et tap.
hvorfor venen er hard er på grunn av arrvev etter hver stikk. Det kan også skape problemer med blodstrømmen. Sett det mange ganger i ambulansen. Hvorfor blodårene dine er ødelagt kan komme av mye, kan være arvelig siden noen har svake blodkar. Derfor noen er mer utsatt for drypp enn andre
Det var det ja...
ivar_oslo's Avatar
Har du vurdert å bare slutte? Da forsvinner jo problemet på dagen. Bare et forslag....
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor årene dine blir slik etter kun ett stikk er vanskelig å si. Kan det ha noe med en uren type amfetamin eller tilsetninger i denne?

Jeg ville ha variert stikksted i større grad slik at årene får tid til å heles mellom hvert stikk. Det er "normalt" at blodårene vil ødelegges hvis du bruker den samme over lengre tid.

I forhold til stikksted så har det igrunn ingen betydning. Hvis du vil prøve å skjule det så har man mange godt tilgjengelig og gode kappilærårer på fotbladene og ved tærne.