Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1456
Etter lang inaktiv tid har jeg glemt passordet på gamlebrukeren..
men har ett spørsmål, må levere urinprøver for å ta førerkortet igjen
Så da lurer jeg på hvor lenge forskjellige stoff kan sitte og hva som ikkje sjekkes, helst fra egen erfaring som dere har

Mvh LostXeny
Sist endret av LostXeny; 16. januar 2021 kl. 10:40. Grunn: Publiserte litt for fort
Det er legen som bestemmer hva som skal sjekkes, til meg så var det alt fra cannabis, piller, opiater, makka osv osv. ALtså alt det vanligste.
Hvis du får vite hvor prøven sendes til analyse er du et par googlesøk unna både hvilke stoffer og hvor lenge de kan spores i både urin, hår og blod.
Når jeg tok det for et par år sia så sjekka dem Cannabis, opiater(Generelt), Amfetaminer (Genrelt) og benzo. Det er vel rimelig standard vil jeg tro. Noe sånn superavansert test alt mellom jorda og månen koster bare for mye til å brukes på regelmessig basis.
Digital nomade
trippy's Avatar
U-Buprenorfin
U-Metadon
U-Metadonmetabolitt
U-Amfetaminer/Ecstasy
U-Ecstasy
U-Amfetaminer
U-Benzodiazepiner
U-Cannabinoider
U-Kokain
U-Opiater

Dette er nok de vanligste man blir testet for (iallefall hos fürst). Kan da i teorien bruke sopp, lsd og ketamin. Noen blir også testet for pcp, særlig hvis man bruker 10 panel sticks, da slår man ut på pcp hvis man bruker ketamin.

Man kan i teorien bli testet for alle stoffer ved spesifikke analyser men hvis det ikke er noen grunn for det skjer ikke det.
Ja de testa det på meg første par gangen den lista du ramsa opp der så gikk dem over på sånn 4 panels. GHB er vel også noe som de ikke får testa for mener jeg, litt fordi det går ut så forbanna fort av kroppen også.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir testet for GHB i enkelte tilfeller. I behandling testet de for Ghb
De tester meg for ghb, men så har jeg hatt et heftig forbruk også da. Vises kun i urin i 12 timer. Etizolam er også et alternativ. Men har hørt at det kan gi falsk positiv på andre ting.
Trådstarter
5 0
Takker for svar ��