Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2760
hei jeg lurer på hva det vil si å sprenge amfetaminen å hvilen temp ?

også lest at virkemidel fordamper ut når man tørker det osv.

takker får alle svar
Sist endret av Mr.mavric; 25. august 2020 kl. 20:34.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
aner ikke hva du mener når du sier "sprenge" amfetamin.
kan du være mer spesifikk på hva du vil?
Trådstarter
6 3
det var noe jeg leste når jeg skulle lese om tørking/varming

kopiert:
hurtigmetoden er å koke en kjele med vann og skru ned temperaturen så det småkoker, så legger du en keramikktallerken/bolle oppå kjelen som lokk(viktig at det luftgjennomstrømning fra kjelen) og heller den våte amfen oppa tallerkenen.
viktig at du rører godt og ikke har det oppå for lenge.

disclaimer: skjer på eget ansvar, risk for at amfen ''sprenger'' men da må du være en jævla dårlig kokk:P:P
Er vel kanskje tallerkenen som sprekker/sprenger?!
Sist endret av Taxidriver; 25. august 2020 kl. 20:42. Grunn: Tillegg
Trådstarter
6 3
håper det,
jeg har tørket noe idag å redd får at "funk'n" skal bli borte

mistet 10g etter tørking ��
Star Fortress
IxNorth's Avatar
8 0
Du mistet bare 10g startgass.
Trådstarter
6 3
hehe ja får teste den i morgen tenker jeg
Hvorfor gjøre det så vanskelig? Gni det utover en ildfast form, stapp det i ovnen på 50 grader til det er tørt...
Anonym bruker
"Bred Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eller bare på en tallerken eller lignende under en lampe.
Trådstarter
6 3
La det på en telleren hakket å fordelte det etter beste evne. Satte på en varmelampe med litt avstand å var innom "tørkerommet" flere ganger å snudde/blandet på det. Men gikk nok litt lang tid før jeg tog siste sjekk.

Bruker ikke stekeovn pga lokt å det skulle komme besøk
Sist endret av Mr.mavric; 26. august 2020 kl. 10:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Star Fortress
IxNorth's Avatar
8 0
Amfetamin, normalt amfetaminklorid (evt amfetaminsulfat eller amfetaminfosfat) er ikke brennbart og kan ikke sprenge. Lol
Amfetamin-base (olje) er mye sterkere og eksplosivt. Denne blandes med en syre under varme, og kjøles deretter ned. Amfetaminkrystallene flyter til toppen (Ice, get it) og dette er ferdig produkt solgt som amfetamin på gata. Er du med nå?
Smør det utover en tallerken å la det stå hvis du ikke ska skyte den. Det jeg brukte å gjøre
Vær hilset tapre medsoldat, og måtte du forbli stasjonert akkurat der du vil være. God helse!
Jeg er glad for å ha sluttet med snorting av speeden, da jeg ikke var klar over hvor jævlig etsende det egentlig var før jeg ble med i Det Norske Skyttervesen. Da valgte jeg også å begynne med "droppe- og/eller pluggemetoden" for å unngå for mye / overbelastning på kroppen. Jeg anbefaler ingen å sniffe/snorte speed, hvis man har det som fulltidsjobb. Det var noe ekte belærende pjatt fra min side. Hva fikk deg til å slutte med skytinga? Kondolerer og Respekt.
Kan det tenktes at sprenge menes pga alt som blandes i amf som er brennbart? De hiver jo alt mulig oppi der som startgassen som er laget for at motoren skal tennes lettere, ergo veldig brannfarlig. Eter er vel også noget brannfarlig.