Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2081
Jeg skal fatte meg i korthet selv om jeg kunne skrevet side opp og side ned om dette eksperimentet.

Subjekt

Jeg skal ikke bruke tid på å beskrive meg selv i noe særlig omfang, men for å si det litt flåsete: Om jeg var en hund hadde jeg nok blitt tatt med ut i skogen og skutt. Jeg har hatt et omfattende misbruk av særlig ghb/speed, men også alkohol og heroin har vært misbrukt. Kun ved enkelte tilfeller har jeg brukt piller. Enkelte venner/familie har nok hatt en viss innsikt i hvor omfattende problemene mine har vært, men ingen utenom en kamerat og ei venninne har visst at jeg har injisert. Ingen har visst omfanget. Nok om meg.

Eksperiment

Den 23.12.20 får jeg 500 lapper LSD og 250 gram S-isomer ketamin. Styrken på LSDen er enten 180 eller 300. Ketaminen skal etter sigende være 83.97%. Jeg har ingen grunn til å tvile på noe av denne informasjonen selv om ketaminen i følge andre nok er "bøffet ut". Hvorvidt dette er tilfellet eller om jeg bare har vært utsatt for en ekstrem toleranseoppbygging vet jeg ikke.

Siden det uansett blir en ensom jul så tenker jeg at jeg skal smake litt på ketaminen. Tar et par bumps, men går raskt over til å injisere IV. Nå går ting svært raskt og jeg har kun enkelte minner fra de neste 11 dagene. Jeg har minner om at kroppen min er så sliten at jeg blør neseblod som jeg ikke klarer å stanse. Jeg har minner om at jeg er en tur på butikken. Videre at jeg tar en, så tre lapper med LSD og siden at jeg sitter og river av store flak med ruter som jeg stapper i trynet og svelger ned med eplejuice. I tillegg til dette at jeg forsøker å spise et munnbind som jeg tror har ketamin på seg og at jeg skraper stuebordet med et kredittkort for å få i meg de absolutt siste av de 250 grammene med ketamin.

Så kommer jeg til meg selv på legevakten 5.01.21. Der sitter jeg med en elskelig sykepleier som ser på armen min hvor jeg har et stort sår som jeg ikke klarer å forklare hvordan jeg har fått. Derfra går det etterhvert litt og litt opp for meg hvor langt nede jeg har vært. Etter legevakten blir det Ullevål og så Lovisenberg til og med i dag.

Resultat av makrodoseringen

Dette er nesten vanskelig å beskrive uten å virke helt sprø, men i all korthet:

Jeg har mistet evnen til å føle angst og skam. Angst og skam er i stor grad to sider av samme sak. Det jeg har hatt angst for er at folk skal finne ut at jeg har havnet der jeg har. For det skammer jeg meg for. Når jeg ikke lenger kan skamme meg har jeg ikke noe å være engstelig for. Om ikke skam og angst er to sider av samme sak så er i alle fall angst og depresjon det. Så nå er jeg absolutt ikke deprimert mer. Jeg går egnentlig bare rundt og smiler og ser på folk og fe og ting og tang og danser på bussen og i gatene.

Å være angstfri betyr at jeg må konsentrere meg om å ikke bare tråkke ut rett foran trikken, som har gått greit. Litt slit kanskje, men til gjengjeld er jeg ikke redd for NOE i hele verden. Ikke det å dø og ikke engang det at Bresil i Norsk NarkotikaPolitiForening kommer og sparker ned døra mi og sier at jeg må i fengsel i 21 år på grunn av all knarkingen. Alt har sine fordeler er min innstilling til det. Tenk så mange bøker jeg kunne lest og tenk så masse man har å se frem til den dagen man slipper ut. Når man ikke er redd for døden eller politiet har man det fint.

Jeg har mistet alt russug. Dette har nok sammenheng med at jeg nå har et fint liv. Visst har jeg hatt mye halloi på rus, men ingenting frister mer enn å bare være tilstede her og nå.

Jeg har mistet evnen til å føle sjalusi/misunnelse. Dette har jeg vært plaget med en del. Nå tenker jeg bare "så bra for deg" om noen har en fin bil, båt til 12 millioner, ufattelig fin dame eller kul jobb. Sjalusi/misunnelse er virkelig hjerne-slagg, så dette er det herlig å være kvitt.

Som om ikke dette var "nuts" nok:

Jeg kan spole i hukommelsen og gjenoppleve ting. Ikke bare huske ting godt, men virkelig sanse ting som et spesielt minneverdig samleie, mitt første BASEhopp eller det å ringe eksamenstelefonen (så gammel er jeg) og få høre at man har fått A på avsluttende eksamen. Det er fint.

Det sprøeste er at jeg kan meditere meg til å bli ting og tang. Her om dagen var jeg ett kvikkleireskred, et snørkrystall, en isbre og 2 milliarder liter vann. Når jeg ble trett etter å ha vært 2 milliarder brusende vann bestemte jeg meg for å være et rugfrø i frøhvelvet på Svalbard. Da sov jeg godt. Akkurat disse to siste egenskapene kan jeg nok med fordel holde for meg selv. Å svare "har ligget her og vært ekorn en times tid jeg" når legene spør hva jeg har gjort siden jeg stod opp er typisk ting som gjør at man kan havne på sykehus - type psykiatrisk - mer eller mindre frivillig. Så de siste to egenskapene forblir vår hemmelighet.

Vi snakkes / Kind regards
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
250 gram ketamin på litt over to uker...?
lost in the sauce
Stray Wanderer's Avatar
Hvordan går det med urinblære? Spennende greier, men rapporter tilbake om 2-3 uker. En afterglow pleier å vare omtrent så lenge. Ikke meningen å være en downer, men det er ganske vanlig å føle seg på toppen av verden en periode etter en vellykket reise, for så å spole tilbake etter ei stund fordi life.

PS: enkelte ting vedvarer da, spesielt minsket russug.
Sist endret av Stray Wanderer; 1 uke siden kl. 15:25.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Interessant! Mener jeg har lest om personer som har tatt feil stoff og fått i seg veeldig mye lsd og har kommet ut av det kanskje litt som du beskriver. Kanskje det samme, jeg vet ikke.
Med de mengdene kunne du vel strengt tatt vært på level 5(ego død) i 11 dager.

Merker du tegn til at egoet kommer tilbake? Kanskje vært interesant og høre på Mojii eller sadguru med den bevisstheten, men kanskje du er der allerede!?
lost in the sauce
Stray Wanderer's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Interessant! Mener jeg har lest om personer som har tatt feil stoff og fått i seg veeldig mye lsd og har kommet ut av det kanskje litt som du beskriver. Kanskje det samme, jeg vet ikke.
Med de mengdene kunne du vel strengt tatt vært på level 5(ego død) i 11 dager.

Merker du tegn til at egoet kommer tilbake? Kanskje vært interesant og høre på Mojii eller sadguru med den bevisstheten, men kanskje du er der allerede!?
Vis hele sitatet...
Tvilsomt at TS fikk virkning fra LSD 11 dager i strekk, på ett tidspunkt kan du spise et ark uten særlig virkning, fordi toleransen utvikler seg så voldsomt fort. Ketamin kunne dog holdt han gående i 11 dager med stadig økende doseringer. Jævlig ille for urinblære og til dels hjernen også da.

Hadde TS ikke hatt et ego, så kunne jo han umulig ha skrevet et innlegg på freak. Det er umulig å fungere i hverdagen uten ego, og man blir neppe kvitt den før man er dø eller er under en kraftig dissosiativ/psykedelisk rus. Den returnerer hver gang
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Tvilsomt at TS fikk virkning fra LSD 11 dager i strekk, på ett tidspunkt kan du spise et ark uten særlig virkning, fordi toleransen utvikler seg så voldsomt fort. Ketamin kunne dog holdt han gående i 11 dager med stadig økende doseringer. Jævlig ille for urinblære og til dels hjernen også da.

Hadde TS ikke hatt et ego, så kunne jo han umulig ha skrevet et innlegg på freak. Det er umulig å fungere i hverdagen uten ego, og man blir neppe kvitt den før man er dø eller er under en kraftig dissosiativ/psykedelisk rus. Den returnerer hver gang
Vis hele sitatet...
Er klar over toleransen på lsd, kunne nok trippa hardt noen dager med så mye tilgjengelig(lsd) i allefall.
Skjønner at egoet er der, men av det han skriver så virker det som det er mye mindre.
Veldig interessant det med meditasjonen syns jeg, høres spennende ut.
Ja dessverre returnerer egoet, det er vel der integrasjon er viktig for og få varig utbytte.

Fins det tilfeller av folk som har blitt permanent opplyst etter psykedelika?
Eckart Tolle hadde en plutselig opplevelse edru som forandret livet hans.
lost in the sauce
Stray Wanderer's Avatar
Er klar over toleransen på lsd, kunne nok trippa hardt noen dager med så mye tilgjengelig(lsd) i allefall.
Skjønner at egoet er der, men av det han skriver så virker det som det er mye mindre.
Ja dessverre returnerer egoet, det er vel der integrasjon er viktig for og få varig utbytte.

Vis hele sitatet...
Egoet har mange viktige funksjoner i våre liv, så det blir litt snodig å si at den returnerer "dessverre". For hadde det ikke vært for egoet, hadde ikke vi klart å ta vare på oss selv (du har jo ingen selv hvis du ikke har ego, husker jo ikke en gang hva navnet ditt er og at du er et menneske).

Målet bør ikke være å bli kvitt egoet - for det er både umulig og uønskelig, målet er å forme egoet slik at du ender opp som et bedre menneske, først og fremst overfor deg selv, men ikke minst andre. Det er det sterke psykedeliske opplevelser gir deg mulighet til - danne nye baner, tankemønstre, redefinere ditt forhold til omverden.

Når det gjelder opplysning - Ram Dass har forsøkt i sin tid "to stay high" ved å ta så mye psykedelika at han skulle oppnå permanent state of bliss and enlightment, men det gikk ikke - han havnet på og rundt baseline eventuelt uansett. Derfor gikk han inn for å oppdrive en slik tilstand ved hjelp av meditasjon og hinduisme - gikk ikke det heller (eller det hadde et resultat, men ingenting i nærheten av det han hadde i tankene da han startet).
Sist endret av Stray Wanderer; 1 uke siden kl. 17:25.
Trådstarter
250 gram ketamin på litt over to uker...?
Vis hele sitatet...
Litt under to uker, men i alle fall: Jeg vet ikke om den kan ha vært bøffet ut med noe. En annen person, som dessverre også er den eneste andre som har forsøkt denne batchen, meldte vel fra at han ikke syntes den var særlig god. Samtidig er det vel, om jeg forstår det riktig, slik at man ikke merker så mye reduksjon i virkning på dårlig ketamin om man skyter den. Og det var stort sett IV det gikk i.

Hvordan går det med urinblære? Spennende greier, men rapporter tilbake om 2-3 uker. En afterglow pleier å vare omtrent så lenge. Ikke meningen å være en downer, men det er ganske vanlig å føle seg på toppen av verden en periode etter en vellykket reise, for så å spole tilbake etter ei stund fordi life.

PS: enkelte ting vedvarer da, spesielt minsket russug.
Vis hele sitatet...
Det var en type i en eller annen ketamin-tråd som mente at den eneste måten man kunne holde seg selv i sjakk på var å være opptatt eller meditere hele jævla forbanna tiden. Jeg er litt der og skriver og skriver - a stream of conciousness. Fortrinnsvis på papir, men jeg er bare glad for å rapportere tilbake angående denne problemstillingen allerede nå. NOE Å GJØRE PÅ! Nå var det kanskje et poeng for deg at jeg ikke kunne si noe sikkert om blæreskader før om 2-3 uker, men i alle tilfeller kan jeg rapportere status presens. Jo takk, som spør, jeg trodde de første dagene på Ullevål at blæren min hadde "gått opp i limingen". Jeg pisset hvert kvarter når våken og våknet ofte om natten. Jeg var såpass naiv angående ketamin at jeg ikke visste om denne mulige bivirkningen. Jeg leste vel først om det i BMJ (British Medical Journal) eller Lancet via en link her inne etter at eksperimentet var over. Like greit for det var skremmende å tenke på at jeg hadde ødelagt understellet på denne trippen. Bortsett fra noen tilsynelatende ganske inngripende og vonde operasjoner var det INGEN KUR. Det eneste som hjalp var å slutte med ket. Det hadde jeg jo allerede gjort og - føler jeg - som en konsekvens av denne erkjennelsen ble blæren bra. Funker som det alltid har gjort og forhåpentligvis fortsetter det.

Nå husker jeg ikke noe fra den artikkelen og jeg klarer ikke å finne den igjen, men jeg mener den kun gjaldt et enkelt tilfelle. Det kan jo ha betydning for hvor redd man trenger å være, men for all del - det var kjipt der og da og det var kjipt å tenke på at jeg kanskje hadde ødelagt meg selv for life.

Mitt råd - som du ikke bad om - er altså: Take care og SLUTT med ket når du ikke gjør annet enn å pisse og tenke på hvor du skal tisse neste gang.

Når det gjelder afterglow så har jeg jo erkjent at jeg har føkket opp ( hatt et funksjonsfall på psykiatrisk ) ganske mye i livet. Samtidig vedvarer alle de positive effektene jeg beskrev i hovedinnlegget. Igjen - det har gått kort tid, men jeg assosierer disse positive personlighetsendringene med de permanente positive personlighetsendringene jeg vitterlig fikk av å ta MDMA første gang. Det sparket meg opp på et nytt nivå i livet. Kan hende er det noe liknende som har hendt nå. Jeg håper i alle fall det.

Vis hele sitatet...
Nå må jeg straks logge av - for i dag - men det som irritere meg mest er at jeg ikke vet HVA som har virket og hvordan. Hva er det av LSDen, ketaminen og det som kanskje best kan beskrives som en nær-døden-opplevelse som har virket. Skulle jeg gjort det hele om igjen - noe som IKKE er aktuelt - ville jeg ha tatt det hver for seg. Nær døden-opplevelsen - eller hva det var - vil jeg selvsagt ikke gjenta uansett.

Sånn.

Med vennlig hilsen / kind regards
Sist endret av Storting1; 6 dager siden kl. 22:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Nummen Gorgon"
Du er veldig flink til å skrive! Håper du fortsetter å ha det bra fremover, og at du får en fint liv utenfor murene.

Sender gode vibber!
Jeg kan ikke forstå at du mener å ha tatt 250g på så få dager. Rundt 20gram hver dag? Skulle tro du brukte mindre når du injiserte. Å du mener å ha spist 500 lapper syre også? Yeah right.
Trådstarter
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Jeg kan ikke forstå at du mener å ha tatt 250g på så få dager. Rundt 20gram hver dag? Skulle tro du brukte mindre når du injiserte. Å du mener å ha spist 500 lapper syre også? Yeah right.
Vis hele sitatet...
Jeg presiserer at jeg ikke har noen mening om hvor ren ketaminen var, men når det gjelder LSDen så var det enkelt å telle over. Arket var et sted mellom A4 og A5 og bestod av 20*25 ruter. Jeg er usikker på hvor sterke lappene var, men igjen: toleransen er det sentrale her. Jeg tror ( presiserer TROR ) det går en grense for LSD som gjør at ethvert inntak etter et visst punkt egentlig er bortkastet. Det husker jeg fra tilbake til da jeg startet med syre/Emma første gang, nemlig at jeg etter en heftig fleredagerstrip med ei venninne/tripsitter fant tre lapper på gulvet. Disse tilsvarte vel omtrent hele inntaket mitt på jomfrutrippen min og i min higen etter MER slukte jeg disse uten å merke noe. Noen dager senere satt jeg i et viktig møte på jobb og fant helt tilfeldig en lapp i lommeboka. Tenkte som så: Faen, nå er du badass om du tar syre ( rar jobb! ) og så tenkt så gjort. Visste med meg selv at jeg ikke var mottakelig for mer og merket ikke noe mer enn tilsvarende mikrodosering på en «frisk» og uthvilt hjerne.

Og atter en gang: Jeg er ikke her for å skryte og jeg er åpen om at jeg ikke vet hvilken substans som fremkalte den personlighetsforandringen som har skjedd eller om det kan ha vært denne «nær døden»-opplevelsen som ommøblerte toppetasjen. Om jeg blir trodd eller ei er egentlig ikke viktig for meg.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Sjukt å bare helt tilfeldig finne en syrelapp i lommeboka da
Trådstarter
Sjukt å bare helt tilfeldig finne en syrelapp i lommeboka da
Vis hele sitatet...
Faktisk mistet jeg en halv ecstasy-tablett på gulvet rett foran tollerne på Flesland flyplass etter en tur til Amsterdam. Plukket den opp og lot som ingenting og heldigvis var det ingen bikkjer i nærheten og jeg hadde blådress på. Puh.

Egoet har mange viktige funksjoner i våre liv, så det blir litt snodig å si at den returnerer "dessverre". For hadde det ikke vært for egoet, hadde ikke vi klart å ta vare på oss selv (du har jo ingen selv hvis du ikke har ego, husker jo ikke en gang hva navnet ditt er og at du er et menneske).
Vis hele sitatet...
Tenker at dette får bli svar til både Stray Wanderer og Sjuk Falk ( god bedring! ).

Når det blir tale om spiritualitet og ego og slikt så ramler jeg lett av. Min rus-karriere med "hardere" stoff startet med Emma og det var først og fremst god sex, kjærlighet og nærhet og fest. LSD forsøkte jeg første gang sammen med en god venn og venninne som alle tre forventet at Sofia (LSD) skulle være noe a la Emma (MDMA) som vi hadde hatt mye gøy med sammen tidligere. Det ble - som dere kan forestille dere - helt huskestue og var mest snålt og litt skremmende. Poenget mitt er at jeg aldri har hatt noe bevisst forhold til hverken spiritualitet eller hva LSD egentlig er.

Jeg anser meg selv som en kjedelig ateist som har tatt psykedelika for gøy. Ergo har jeg ikke noe forhold til "ego" og "egodød", men jeg har i den forbindelse merket meg at jeg strutter av selvtillit og - i mangel av et godt norsk ord - socialability, hvilket er ulikt meg. Samtidig er ikke selvtilliten brautende eller breial - slik jeg ofte har sett den for meg tidligere. Snarere tvert om er det som om jeg, i samtaler og omgang med andre, er ekstremt, men naturlig og behagelig, opptatt av å gi noe til den andre parten. Det være seg en latter til en servitør (ti lettøl takk!), et kompliment til en sykepleier som skal måle blodtrykket mitt eller maksimal nytelse til ei jente jeg har sex med. Så jeg har kanskje et slags begrep om hva dere mener med at et forminsket ego er bra - egodød er jeg dog ei.

Det blir kanskje litt mye fra min side her, men dere velger selv om dere vil lese. Rundt 1700 tok jeg en middagslur og sovnet med elektronika på øret. Dette fikk filmrullen til å rulle, for å bruke et godt begrep som «Hans Høyhet» brukte: http://https://freak.no/forum/showthread.php?p=3592159#post3592159

Som i en blanding av film og dataspill var jeg plutselig et datavirus om bord på satellitten «Nicolai Tangen V» som var laangt utenfor vårt solsystem. Jeg jobbet som advokat og ble voldsomt opphisset av ansettelsesprosessen rundt oljefondslederen. Jeg fikk imidlertid ikke gehør for mine synspunkter, men tok en søt hevn i år 3200 - etter at Nicolai Tangen hadde brukt deler av Oljefondet på å gi alle nordmenn evig liv. «Spaceship Nicolai Tangen V» var navnet på hans prestisjeprosjekt og skulle ut av solsystemet for å opprette kontakt med en intelligent livsform som vi hadde oppdaget. For å kødde det til for Tangedal omprogrammerte jeg meg selv til å bli et datavirus. I det satellitten nærmet seg våre nye venner og hele Norge satt foran idiotboksen slo jeg til. Jeg måtte gjemme meg fra masse antivirusprogrammer, men klarte å oppnå målet mitt. Målet mitt fremstår som noe uklart, i det jeg er i ferd med å våkne, men jeg mener jeg hacket meg inn på Tangens systemer på jorden og fant hele pornhub-historien hans. Jeg tynte det som var av båndbredde og fikk aaaakurat lastet ned den siste av ca 14000 filmer som jeg overskrev satellittens øvrige data med. Våre nye venner ble lite imponert og Tangen ble tvunget til å trekke seg direkte på Dagsnytt 18. Og snipp snapp snute så våknet jeg til introen på...Dagsnytt 18. Fantasien er skjerpet!

Kind regards!

Føler meg litt dum nå, men jeg tror
at nær-døden-opplevelsen er en av de viktigste faktorene i min forvandling. Forsåvidt godt nytt i og med at jeg ikke har noen grunn til å ville gjenta det om jeg skulle oppleve en nedtur i fremtiden. Dessuten har jeg forstått det slik at nær døden-opplevelsen medfører varige nye aktivitetsmønstre i hjernen. Så da er jeg «født på ny» og slipper å bekymre meg for at det bare er rus-afterglow. Hipp, hipp hurra!
Sist endret av Storting1; 5 dager siden kl. 13:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Tok turen til psykiatrisk legevakt i Oslo etter litt overveielser frem og tilbake. Det som talte mot er og blir faren for å bli tvangsinnlagt, som omtrent må være det aller jævligste som kan skje et voksent menneske i Norge i dag. Det som talte for er vel - for å si det litt utformelt - at jeg er spik spenna gal/klin kokos.

Til illustrasjon vises til en episode natt til torsdag. Jeg er i ferd med å flytte og pakket og ryddet og vasket og kastet en del saker og ting. Jeg hadde fin flyt™ med Todd Terje på headsettet, dans og chill, men rundt klokken 3.30 skulle jeg avslutte med å bære ned en del søppel til en iSekk som lå utenfor. Jeg bor i fjerde etasje i en blokk i Oslo. Jeg ble varm og trøtt og skulle «lofta veded» med litt dansing på verandaen. Der lå det to finerplater som jeg tenkte jeg skulle kaste ned på fortauet. Fortauet går langs en lite trafikkert enveiskjørt vei og det er god sikt.

Da får jeg en god ide! Hvorfor kan jeg ikke kaste ned ALT søppelet mitt istedenfor å bære det ned. Etter litt lett kontemplasjon ser jeg ingen motforestillinger mot dette og slenger stoler, bord, søppelsekker med ting og tang over gelenderet på altanen og ned på bakken. Dette er jo kjempegøy og veldig effektivt. At enkelte gjenboere etterhvert får på lyset og vinker tar jeg som et signal på vennlighet - takk for at du flytter! Jeg vinker tilbake og er i ferd med å få kjøleskapet over gelenderet i det politiet ankommer.

Kjøleskapet smeller i bakken et godt stykke unna politibilen. Ut av den kommer det to politikvinner hvorav den ene lyser på meg med mag-lite og den andre vinker. Jeg vinker og roper om jeg skal komme ned eller om de vil komme opp. Jeg forstår - med bakgrunn i utallige politiutrykninger til min adresse - at det er meg de skal snakke med, men jeg skjønner ikke hvorfor. I det jeg er på vei ned for å møte dem ankommer det to politibiler til slik at de nå er fire politimenn og to politikvinner. Hun som har ledelsen spør hva jeg holder på med.
-Flytte, sier jeg.
-Jaha, jeg mener hvorfor kaster du ting fra balkongen? ( Det er en altan )
-Årsaken til det er fordi det er mer effektivt og mye gøyere enn å bære ned alt søppelet.
-Det bråker fælt.
-Det har jeg ikke tenkt over, men nå har jeg bare komfyren igjen.
-Det er midt på natten og naboene blir redde og dessuten kan du treffe forgjengere.
-Det er litt sent, men seneste i forgårs asfalterte kommunen utenfor hele natten og søppeltømmingen i nabolaget her er en støyfest. Litt bråk må man tåle og jeg har selvsagt vært svært påpasselig og empatisk overfor eventuelle fotgjengere. Litt av grunnen til at jeg valgte å gjøre det nå er nettopp fraværet av slike.

Vi går opp i leiligheten alle syv. En del av de seks kjenner jeg fra før og vi hilser. Lederne tar en diskusjon mens tre andre tar seg en kikk omkring i leiligheten og sistemann står og prater med meg. Standardapørsmålet er jo «har du ruset deg? Tatt GHB?» Jeg svarer at jeg har sluttet etter å ha fått ketaminbehandling og hatt en nær-døden-opplevelse og legger ut! Han lytter interessert i det en liten tett nordlending kommer ut med vannflasken min fra Kitch’n. E det hær GHB? Det lokta GHB? Neida, jeg har sluttet med denslags sier jeg og tar etter flasken og sier jeg kan ta en slurk for å motbevise det. Han virker litt perpleks men tenker kjapt: Så om det e GHB så gjær det ingenting om jeg slår det ut i dass? Velbekomme sier jeg før han gjør det og går tilbake for å joine det som - såvidt jeg hører - er i ferd med å utvikle seg til en kollokvie i strafferett for dummies.

Jeg fremholder at jeg ikke har gjort noe ulovlig og at de ikke har hjemmel til å ta meg med. Til slutt sier lederen - etter å ha konferert med jurist type politijurist - at jeg har rett.
-Selvsagt har jeg rett sier jeg. -
Men, spør hun, er du interessert i å snakke med en lege?
-Lege? Jeg er ikke syk, så hvorfor skulle jeg ville det? Er det fordi DU er interessert i at jeg skal snakke med en lege?
-Ja, kanskje.
I og med at jeg blir forelsket i 50% av alle kvinner jeg prater med og har det for litt lave brunetter så sier jeg at jeg i utgangspunktet kunne gjort det for hennes del, men jeg sier at jeg er trøtt og tror at jeg går og legger meg isteden, men takker for tilbudet.

Og så kommer jeg PLUTSELIG på at jeg har en vask som må i tørketrommelen og marsjerer inn på vaskerommet. De bare - vent litt, mister! men gjør ikke noe fysisk for å stoppe meg. Jeg slenger klærne i trommelen mens jeg unnskylder meg. Nå er alle syv samlet på og rundt badet/vaskerommet og selv om det er litt trangt så er stemningen lett og ledig. I alle fall sammenliknet med de gangene (fire av) de har vært her før på grunn av korking og generelt spetakkel og sparket inn døra.

Det ender med at jeg får et pålegg om å legge meg å sove. Det er et tåpelig pålegg å gi noen, for jeg kan ikke vite om jeg får sove eller ikke. Jeg kan altså risikere å bli straffet for ikke å få sove. Det er selvsagt ikke juridisk holdbart.
-Ok, da får du pålegg om å være stille til klokken 10.00. -Ok, kan jeg kaste ut komfyren nå eller må jeg vente til klokken 10.00? Det er bare den som gjenstår.
-Ikke kast mer fra balkongen i det hele tatt. Er det greit?
Jeg vil ikke ha ord på meg for å være vanskelig og vi blir enige om at jeg får pålegg om å være stille og at jeg må søke til politiet, slik veivesenet må, om de skal forstyrre natteroen med arbeid. Jeg lurer på om der er noe poeng i å søke i etterkant - såkalt «legalisering» som er et begrep innen spesielt plan- og bygningsrett. Dette slik at jeg summa summarum ikke har brutt noen lover i år, som er nyttårsforsettet mitt. Hun sier hun ikke tror det går an.

Etter litt tørrprat skilles vi og de benytter anledningen til å ønske meg lykke til i ny by. Jeg takker Oslo-politiet for godt og korrekt politiarbeid i 2020.

Jeg er litt fysen, så før jeg skal i bingen vil jeg gjerne ha et par sveler fra den lokale nattåpne Jokeren. Så tenkt, så gjort, men ved Jokeren blir jeg stanset av hun søte snutedamen med makker og konfrontert med pålegget. Jeg hysjer på dem og hvisker at jeg har fått pålegg om å være stille. Så ender kvelden med at jeg blir kjørt hjem med svelene og får et nytt utvidet pålegg om å være stille inne i leiligheten[ Dobbeltpålegg - som ost og skinke sier jeg og så ler de av meg før jeg stikker opp til svele-kveldsen min.

Denne episoden, som jeg i etterkant har forståelse for at de lo av, fikk meg til å innse at jeg nok kanskje er i ferd med å bli manisk. Jeg stikker ned på legevakten, forteller om «eksperimentet» og får nummeret til min lokale DPS og beskjed om at jeg kan forsøke å ringe dem i morgen (i dag) etter 08.00.

Altså er jeg å anse som for frisk til å bli tvangsinnlagt eller innlagt i det hele tatt. For en lettelse!

Selv om jeg åpenbart har en eller annen form for sterk kognitiv svikt så er jeg i alle fall ikke særlig psykisk syk.
Sist endret av Storting1; 3 dager siden kl. 04:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Eksistensidealist(?)
Flove's Avatar
5 9
Så utrolig vakkert det du deler fra "Resultat av makrodoseringen"!

Takk.

Nydelig å høre hvor mye du har mistet. Tror det var Buddha som sies å ha sagt hvordan han ikke tjente noe fra å meditere, men at han derimot mistet slike ting som uro, angst, depresjon... Lignende av hva du beskriver her!

Fortryllende og herlige evner du nå har opplåst, også :O

Å spole i din egen tidslinje (Akashic records?); å delta i brorskapet av millarder av liter med b(e)rusende H2O; å oppleve hvordan det er å være et frø... Dette er opplevelser enkelte ikke en gang vil forestille seg st de kan forestille seg.

Ikke la noen nå frem til deg med anklager om manglende psykisk stabilitet, bare fordi ditt sinn er nå mer fritt, og åpner dører av opplevelse på din kommando.

Masse lykke til fremover.
Resultatet fra dette eksperimentet høres veldig sunt ut for deg

Og forresten:
Gratulerer med friskhet forbi tvangsinnleggelses-kvalifikasjoner ;D
Sist endret av Flove; 3 dager siden kl. 04:47. Grunn: Trykkleif
Du bør skrive bok
Trådstarter
Tusen takk Flove! Så snilt av deg å logge på og skrive dette innlegget bare for å rose meg og gjøre meg glad og fornøyd. Det er i sannhet «Lots of good people around»

Likte sammenlikningen med Buddha. Jeg er, som nevnt tidligere i tråden, ikke en fyr som betrakter seg selv som spesielt spirituell. Det mest spirituelle med meg er at jeg handler røkelse på Scorpius for å «overdøve» når naboen røyker hasj på altanen. Derfor er alle slike innspill med på å hjelpe meg å skjønne og sette ord på hva i all verden som har skjedd meg. Det er fint for meg og kanskje til og med nyttig for andre. Din sammenlikning er i alle fall spot om! Jeg har ikke fått noe igjen for mine meditative evner. Ingen ny innsikt, som sådan, selv om det er gøy og interessant å være vann eller ekorn. Men, som du sier: Jeg har mistet evnen til å føle skam, angst, misunnelse, sjalusi og hat/sinne. Det oppleves helt fantastisk - så fantastisk at jeg oppriktig talt var bekymret for at jeg var manisk inntil jeg fikk avkreftet det hos legevakten i går. Jeg sover nok dessuten for mye til at mani skal kunne være aktuell diagnose ( nettopp stått opp! ).

Ingen har forresten anklaget meg for å være sprø enda, selv om jeg så politiet (ikke hun søte brunetten) gjøre det internasjonale pling-i-bollen-tegnet ( pekefinger mot tinningen og beveg i sirkel ) i gårsdagens strafferetts-kollokvie. Uansett: Folk må tro hva de vil om meg. Hvilke tanker andre fremmede mennesker har i sine hoder - puh! - DET blir for mye å forholde seg til. Har nok med egne tanker nå om dagen, for å ai det mildt. Så lenge de jeg interagerer med ikke lar seg påvirke til å behandle meg dårligere på grunn av sin oppfatning av meg som spik spenna/klin kokos, så spiller det INGEN verdens rolle hva andre folk tenker om meg. Som eksempel kan vi ta politinordlendingen fra i går natt. Tidligere har han sparket inn døra mi og lagt meg i jern fordi jeg har korket over. Godt og korrekt politiarbeid hele veien, men ikke så hyggelig for meg selv om det har vært nødvendig. Hvilke tanker han har gjort seg om min mentale helse da skal jeg ikke konkludere på, men jeg antar at han i første rekke har tenkt at «Storting1 er GRISERUSA». Om han i tillwgg har tenkt at jeg er spik spenna/klin kokos så beviser gårsdagens hendelse at hans oppfatning og tanker omkring min mentale tilstand ikke kan ha noen negativ påvirkning på mitt liv fordi: Selv om han trodde/tror ( og har rett i? ) at jeg var klin kokos behandlet han meg korrekt, hyggelig og fint. Han kastet til og med ut det han trodde var GHB i dass heller enn å anmelde meg for det og sende det til analyse. Det er virkelig «beyond and above» det jeg forventer av noe menneske i livet mitt: At de aktivt skal ødelegge bevis i en straffesak mot meg! Det kunne jeg aldri bedt noen gjøre for meg. Og så gjør en ukjent politimann meg den tjensesten PÅ TROSS AV at han tror jeg er pling i bollen/klin kokos. Det skulle bevise min teori om at du kan være så spik spenna gæren du bare orker - så lenge du ikke er en fare eller plage for andre og oppfører deg høflig så kan du gå gjennom livet som en Buddha OG være klin kokos. Det er altså bare dine ytre handlinger som bestemmer hvordan andre mennesker forholder seg til deg. Det føles utrolig banalt å skrive - for det jeg sier er egentlig bare at ingen kan lese tankene dine. Så hvis du går rundt og skammer deg fordi du er redd hva andre tenker om deg, da er det vel fordi du tror du kan lese tankene deres? I så fall tør JEG påstå at det er du som er gæren av oss to.

PS: Det tok 40 år, men jeg har endelig skjønt budskapet i Prima Veras «De gærne har det godt»

PPS: Har kjøpt caps med påskrift «Hjerneskadet» slik at folk kan ta hensyn til mine nedsatte kognitive ferdigheter selv om de ikke kan se det på meg. Praktisk! Som slik knapp som epileptikere går med eller hvit stokk - oisann, hva skjer her? Et epileptisk anfall ja! / En fyr med hvit stokk! Jeg går litt unna slik at hen kommer seg frem.

Kind regards!

Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Du bør skrive bok
Vis hele sitatet...
Tenker på det, men da ryker arbeidsavklaringspengene, så det er ikke aktuelt.
Sist endret av Storting1; 3 dager siden kl. 13:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kronisk irritert
mr.roundtree's Avatar
Du virker som en skikkelig trivelig kar ingenting som slår godt humør og god dose humor.
Fortsett gjerne å skriv, du skriver fantastisk bra.

Ha en fin helg og masse lykke til
Trådstarter
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Du virker som en skikkelig trivelig kar ingenting som slår godt humør og god dose humor.
Fortsett gjerne å skriv, du skriver fantastisk bra.

Ha en fin helg og masse lykke til
Vis hele sitatet...
Så hyggelig av deg å logge på og gidde å skrive et innlegg bare for å glede meg. Jeg synes DU virker som en skikkelig trivelig kar. Og der tror jeg vi har det jeg er ute etter - en evigvarenden feedback-loop som du til slutt har foret med så mye positiv "energi" at det blir en slags nedsmelting og det smeller og du er død og har våknet i NIRVANA. Med feedback-loop så mener jeg det at du gir meg et såkalt kompliment som gjør at jeg føler meg bra og så tenker jeg om deg at du er en trivelig kar og så gir deg et kompliment tilbake. Nå driver jeg og skryter av at jeg gir faen i hva folk synes om meg. Det er i og for seg sant, men når tanke blir til handling og folk tar kontakt og kommuniserer overfor meg at jeg er en grei fyr så gjør det livet mitt litt lysere. Slik har du det sikkert/kanskje også? I så fall har vi altså gledet hverandre og det har vi gjort ut av ingenting. Alternativet ditt hadde vært å tenke for deg selv - kul fyr. Jeg kan ikke lese tankene dine - for det første fordi jeg ikke hadde visst hvem du var og, for det andre, fordi jeg ikke kan lese tanker med mindre jeg har tatt en MEGAdose med LSD eller liknende. Det hadde ikke gitt deg feedback. Men når du skriver det til meg så gjør det at jeg kan glede deg på en så enkel måte som å bare si: "Du og!" Jeg tar et annet eksempel hvor jeg er i din rolle: I går sa jeg til ei dame på bussen at hun hadde kul stil - hun hadde SKIKKELIG kul stil - og så sa hun "Og du var flink til å danse". Jeg skapte altså glede ut av ingenting - slik du nettopp gjorde. Good call! Hvis du kan skape positiv "energi" ut av ingenting og liker positiv "energi" så er det jo bare å køle på!

Meeeen, for det er alltid et men: Hva er worst case? Hva er det verste som kunne skjedd med deg og meg i de to feedback-loop-situasjonene overfor? I ditt tilfelle kunne det vel være at du ikke fikk svar eller at jeg svarte at JEG synes DU er dust. Selv i verstefallsscenariet har du ikke tapt noe. -Åja, en hjerneskadet eks-sprøyte-narkoman fyr på Freak.no synes jeg er dust. Det hadde (antakeligvis) ikke påvirket deg på noen negativ måte, forutsatt at du ikke er skrudd sammen veldig annerledes enn meg. Så bare gønn på med ros og ris!

Godt humør™ er viktig! God helg til deg også!

Hele JÆVLA tiden

Det er en morsom og interessant parodikonto her inne som heter "Hans Høyhet". Hans ( no pun intended ) skriverier er virkelig noe som har vært til stor inspirasjon og glede. Blant annet skriver han en eller annen plass om å kjøre hjernen hele tiden. Beklager at jeg er dårlig med å finne frem og hotlinke og slikt, men når jeg skriver så tenker jeg alltid at det allerede går for sent i forhold til hvor raskt jeg tenker. Ikke at jeg tenker spesielt raskt eller tregt - Gudene vet hvor raskt eller tregt andre tenker, men jeg skriver i alle fall S A K T E på maskin. Og siden denne bloggingen min er ment som en "stream of consciuosness" så er det ikke mulig for meg å bruke tid på hotlinking og slikt.

Tenk at du er et eple og er redd for å bli spist. Hvis du er redd for å bli spist så tenker jeg at det vel er en form for angst. Angst er nødvendig, ellers blir du drept av trikken o.l. men en del angst er unødvendig. For eksempel er det neppe nødvendig for deg å sitte og tenke at du er et eple. Så da bør du, om du kan, heller tenke at du er noe annet. Du kan for eksempel tenke at du er et uovervinnelig datavirus eller tre milliarder liter vann. Et uovervinnelig datavirus har per definisjon ikke noe å frykte, selv ikke de beste antivirusprogrammer. Hvis du er tre milliarder liter vann er det heller ingenting som kan skade deg, men det er ganske kongefølelse å skylle nedover et dalføre som en foss. Så tenk positive tanker hele tiden. Enkelte kan kanskje multi-taske, men hjernen sin båndbredde er dessverre så lav at du bare kan kjøre en bevisst tanke samtidig. Det er både en forbannelse og en velsignelse. Velsignelse er det fordi det eneste som skal til for å gjøre deg lykkelig er at du klarer å holde på èn tanke. Det er selvsagt lettere sagt enn gjort, men min ( eller egentlig Hans Høyhets ) teori er at de dårlige tankene - om at du er et eple eller at du føler skam fordi du ble pult i ræven da du var barn - kun kan "kjøre" i hjernen din hvis du ikke samtidig kjører et annet "program". Så da gjelder det å holde hjerne opptatt med positive tanker hele JÆVLA tiden. Hvor lenge varer en tanke? Jeg vet ikke, men la oss si et sekund, for da kan jeg si som følger: Hvert sekund du er våken må du passe på hva du tenker - eller som sagt: Hele JÆVLA tiden! Det klarer jeg nesten nå om dagen, og dersom det glipper: Dans! Om du danser må den lille hjerne din med lav båndbredde bruke all båndbredden sin på å kjøre "danseprogrammet". For å bevege kroppen til musikk så bruker du opp all båndbredden og dermed fortrenger du "bli spist" og "bli knullet i ræven da jeg var liten"-programmene fra å kjøre. Å danse er pisseenkelt og dersom du kommer med innvendinger av arten: "Jeg er lam i hele kroppen og kan kun bevege øyelokkene mine" så sier jeg "Beveg øyelokkene dine i takt med musikken - det teller som dans det også!" Dansing er enkelt og du kan gjøre det HVOR FAEN som helst. Dansing er lovlig og det har garantert ingen konkrete negative følger for deg å danse på bussen - med mindre det er en gal morder ombord på bussen som ikke liker folk som er lykkelige. Slike er det heldigvis få av. Så dans!

Analogien til data er egentlig ganske dårlig siden dataprogrammer ikke blir dårligere av å bli ikke virke over tid. Det gjør nemlig tankene dine. Om du slutter å tenke på at du er et eple så vil du gradvis tenke mindre og mindre på det og til slutt vil du sitte på Deichmanske med Hordaland Politdistrikt-caps og blogge på Freak om deg selv og le høyt over hvor teit du var da du lå hjemme og hadde angst fordi du tenkte at du var et eple eller liknende lite formålstjenelige tanker. Eller NIRVANA som jeg kaller det.

Kort oppsummert: Kjør ekorn- vann- pornostjerne- og whatever-rocks-your-boat-programmene dine hele JÆVLA tiden. Dersom dette ikke går - DANS, for faen!
Sist endret av Storting1; 3 dager siden kl. 16:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Meget fornøyelig å lese, du er flink å skrive!
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Hjerneskadet i billettkontroll

Jeg skal senere komme tilbake til temas som lov og moral og i hvilken grad man har en rett og plikt til å forbryte seg mot enkelte lover. I alle fall synes jeg at det er blodig urettferdig at en fattig fyr som meg selv må betale full pris på bussen, mens stinne pensjonister betaler halv pris. Så inntil jeg får betale honnørpris vil jeg fortsette å snike. Dette har med prinsipper å gjøre, men det er først og fremst billig. Jeg slipper nemlig alltid unna billettkontroll. Før fordi jeg var 40, hvit & velstelt og alltid hadde glemt mobilen på kontoret e.l. Det har aldri hendt at kontrollørene ikke har sagt «ok, men husk den neste gang» eller liknende og latt meg av kroken.

Som sagt har jeg hatt en kognitiv svikt/kollaps som gjør at jeg går rundt og tenker «Jøss, dette var nytt og interessant» om en del ellers velkjente innretninger, som rulletrapp og 3D-printer. Første gang jeg tok rulletrapp etter eksperimentet - wow, fett! (Fremdeles fett, men kanskje bare 90% så fett som første gang).

Som en konsekvens av kollapsen hadde jeg rett og slett glemt ut hva konseptet billett var. Jeg er mye på Deichmanske. Der har de masse gratis bøker du kan låne og gratis rulletrapper. Jeg har antatt at bussene var finansiert på samme måte inntil i dag. Når jeg da ble spurt etter billett måtte jeg spørre tilbake -hva er en «billett». Kontrolløren så på meg, så hva som stod på capsen og sa -det får være greit, men husk billett neste gang.

Mission accomplished! Jeg fikk særbehandling fordi jeg kommuniserte utad at jeg har hatt en kognitiv svikt. Så langt har capsen kun brakt med seg konkrete positive ting. Nå er både billett, gebyr og kontopenger ganske abstrakte begrep, men endgame er at namsmannen tar kontopengene dine. Og om det ikke er noe jeg føler fysisk så gir det meg mindre penger å bruke på ting som får meg til å ha det bra/digg. Derfor regnes gebyr som en negativ påvirkning i livet mitt.

Kort oppsummert: Snik -med en plan!
Fy faen du er rå. Fortsett med dette, jeg elsker det.
Trådstarter
Takk - du har en del gode innlegg selv! God helg!

Sitat av junkrat Vis innlegg
Meget fornøyelig å lese, du er flink å skrive!
Vis hele sitatet...
Er heldigvis rå - i motsetning til for eksempel medium eller well done. Det fremstår som ubehagelig å bli stekt. Elsk er et sterk ord, men takk uansett. God helg!

Sitat av RedGoldnGreen Vis innlegg
Fy faen du er rå. Fortsett med dette, jeg elsker det.
Vis hele sitatet...
Jeg får høre at jeg er morsom, men jeg tror egentlig ikke jeg forsøker så veldig hardt. Som for eksempel i svaret mitt til RedGoldNGreen. Jeg husket i farten ikke hva «rå» betydde, men kom på at det tilsvarer kul, som igjen vel betyr det samme som kald(?). Jeg har altså fått en hjerneskade som gjør meg «morsom».

Jeg er litt usikker på hva «morsom» betyr, men setter det i forbindelse med God Stemning™ og Fin Flyt™ og hvis jeg kan bidra til det er jeg positiv til å være «morsom». Nå var det for eksempel nettopp noen som lo av meg og tok bilde av meg i det jeg skiftet caps fra «Hjerneskadet»- til «Liker du rimming?»-capsen min da jeg satt på Espresso House. Det ble God Stemning™ som vedvarte helt til jeg skiftet til min nye «Hordaland Politidistrikt»-caps og gikk ut i verden igjen. Hvis jeg bidro til såpass God Stemning™ ved et så enkelt grep så er verden faen meg enklere enn jeg hadde trodd.

Invitasjon til 45årsdag

Satt helt føkkings alene på min egen førtiårsdag og tok narkotika og fikk SMS fra fatteren og en - 1 - kompis. Det funker fint for meg å være alene og ensom tilogmed, men jeg liker jo å være med folk også og tenker at jeg får gjøre det bedre neste gang jeg har et rundt eller "halvrundt" tall. Dere er herved alle sammen invitert til bursdagsfest 18. mai 2025 klokken 19.00. Påmelding innen 18. februrar 2025 til Storting1@protonmail eller pr. SMS til 91552232. Sted - Bergen en eller annen plass. Kommer tilbake til akkurat hvor litt senere - forhåpentligvis blir det ikke på Zoom i alle fall, men so be it.

Kind regards!

Åpent brev til Kriminalomsorgen:

Hei til dere,

Jeg er en (avansert) apekatt. Som dere kanskje har fått med dere så har Staten bestemt at jeg må sitte i et lite bur i 60 dager for å skremme andre apekatter fra å ha det like fett som det jeg har hatt det. Jeg forstår ikke helt den begrunnelsen selv, men skal ikke belemre dere i Kriminalomsorgen med de sidene av denne begredelige saken. Deres jobb er mer som en avansert form for dyrepasser om jeg har forstått det riktig? Dere bryr dere således lite om hvorfor apen Julius, giraffen Raffen og isbjørnen Knut ( R.I.P. ) sitter inne. Deres jobb er å passe på at de ikke dreper og eter hverandre og/eller besøkende og ellers sørge for at ingen av dyrene dauer eller lider altfor mye eller har det for fett, for eksempel ved å bruke GHB som Julius. Jeg respekterer dette og at dere kun Reihenfolge befolgen som de sa i nazityskland.

Grunnen til at jeg skriver dette brevet til dere er fordi jeg har tre ønsker i forbindelse med at Staten har bestemt at jeg skal sitte i bur til allmenn avskrekkelse.

Det første ønsket er: Kan jeg pils slippe fordi jeg er soningsudyktig. I tillegg til å ha alle mulige psykiatriske diagnoser har jeg nemlig hatt en «kognitiv kollaps», som legene mine kaller det. Les med fordel gjerne mer om dette og følgene av dette på Freak.no Kort fortalt betyr det i alle fall at jeg er dum som et brød og klin kokos/spik spenna. Jeg er så blåste i «nyddå» at jeg påstår at jeg er soningsudyktig. Jeg er noe usikker på hva det betyr, men jeg føler meg i alle fall ikke veldig dyktig til å sone. Det vil være et brudd med EMK ( Google it ) å sperre inne en såpass hjerneskadet person som undertegnede.

Subsidiært hadde det vært fett med fotlenke-soning. Jeg er uansett en fucka taper som er hjemme mesteparten av tiden, så liten skade skjedd om jeg må gå med fotlenke. Jeg må kanskje ha jobb og gå til da? I og med at jeg er dum som et brød og klin kokos/spik spenna har jeg ikke jobb. Jeg kan alltids ta litt utdanning på f eks BI dersom det kan avhjelpe mine utsikter til hjemmesoning. Please advice, som de sier på engelsk.

Atter subsidiært, hvis dere - mot formodning -skulle komme til at jeg er dyktig til å sone og ikke kan få fotlenke: Kan jeg sone nå veldig snart? I og med at jeg har solgt leilighet for å flytte så står jeg snart overfor en midlertidig periode hvor jeg må leie bolig frem til salgssummen for min nåværende bolig er utbetalt og jeg kan kjøpe ny leilighet. Da hadde det passet fint å sitte inne! Jeg holder dessuten på med en bok ( om å være dum som et brød og klin kokos/spik spenna ) og arbeidsroen i et fengsel må antas å være svært god!

Og til sist: Hvis jeg må sitte i bur, så vil jeg gjerne at dette blir i en dyrehage, unnskyld, et fengsel som har skikkelige, hardcore kriminelle, med fordel innenfor narkotikabransjen. Dette slik at jeg i verste fall får bygget et bra nettverk og lært litt saker & ting om ymse tema. Jeg håper dessuten at soningen min blir lagt til et fengsel hvor det er enkel tilgang til narkotika. Jeg har inntrykk av at dette gjelder alle deres institusjoner, men spør siden jeg ellers må kjøpe inn en del i forkant slik at jeg kan smugle det inn i et eller annet hulrom. Jeg er egentlig rusfri nå, men om noe skulle få meg til å ønske å begynne igjen, så tipper jeg at det å bli tvunget til å sitte i et lite bur til allmenn avskrekkelse er en typisk slik hendelse. Siden Staten kriger mot oss narkomane og derfor tvinger oss til å bruke brukte sprøyter når vi sitter i bur til allmenn avskrekkelse: Hvor mange er det lov å ha med seg inn?

Jeg gleder meg til å høre deres svar, som med fordel kan sendes på mail til

Kind regards!
Sist endret av Storting1; 2 dager siden kl. 22:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
sieg Hallelujah
Vet ikke hvordan jeg har klart å gå glipp av denne tråden helt til nå, men nå fikk jeg meg en god dose fornøyelig lesning som er mesterlig ført i pennen av deg! Det er noe madcap (i positivt fortegn) i måten du skriver på og en vittighet samt en formidlingsevne som får meg til å se alt så åpent for meg som får meg til å klukkle! fortsett sånn, digger'e!

Forøvrig er eksperimentet ditt noe jeg innerst inne alltid har drømt om selv. Personlig har jeg alltid vært fan av psykedelika i store doser fordi jeg på det personlige plan får så utrolig mye igjen for det kontra små/moderate doser. Men det er lang vei fra tanker til handling på dette tidspunktet for dette er virkelig i en annen liga mildt sagt, men tviler så definitivt ikke på at om du først har tråkka deg ut i det landskapet er det mye som skal til for at man skulle le bort hele greia som noe uvesentlig eller ikkelivsforandrende i ytterste potens. Så kudos for å ha gått opp den største dørstokkmila ever og massive bigups herfra! Håper du skriver mer eller frekventerer forumet for det her holder mål ass!
Trådstarter
There are a lot of good people - det visste jeg, men at jeg bare skulle få positive tilbakemeldinger hadde jeg ikke trodd. Nå ble jeg så glad og så gira på å skrive mer bok straks Deicheren åpner at jeg ikke vil sove, men danse som en hjerneskadet. Jeg skriver ikke vil sove siden jeg jo har lært meg at det bare er å tenke på at jeg er et rugfrø i frøhvelvet på Svalbard og så sovner jeg.

Så nå skal jeg danse i fem minutter før jeg besvarer dine spørsmål! Snakkes/sneiks/snakes

Kind regards

Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Vet ikke hvordan jeg har klart å gå glipp av denne tråden helt til nå, men nå fikk jeg meg en god dose fornøyelig lesning som er mesterlig ført i pennen av deg! Det er noe madcap (i positivt fortegn) i måten du skriver på og en vittighet samt en formidlingsevne som får meg til å se alt så åpent for meg som får meg til å klukkle! fortsett sånn, digger'e!

Forøvrig er eksperimentet ditt noe jeg innerst inne alltid har drømt om selv. Personlig har jeg alltid vært fan av psykedelika i store doser fordi jeg på det personlige plan får så utrolig mye igjen for det kontra små/moderate doser. Men det er lang vei fra tanker til handling på dette tidspunktet for dette er virkelig i en annen liga mildt sagt, men tviler så definitivt ikke på at om du først har tråkka deg ut i det landskapet er det mye som skal til for at man skulle le bort hele greia som noe uvesentlig eller ikkelivsforandrende i ytterste potens. Så kudos for å ha gått opp den største dørstokkmila ever og massive bigups herfra! Håper du skriver mer eller frekventerer forumet for det her holder mål ass!
Vis hele sitatet...
Sist endret av Storting1; 2 dager siden kl. 03:05.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Gjør det en gang til, dette er jo kjempebra.

Leseren kan trekke på smilebåndet, og snakke om hvor flink du er å skrive....gi deg positiv oppmerksomhet

...Når det kanskje er snakk om både leverskade fra ket bruk, og mani/psykose
Kronisk irritert
mr.roundtree's Avatar

Leseren kan trekke på smilebåndet, og snakke om hvor flink du er å skrive....gi deg positiv oppmerksomhet

Vis hele sitatet...
Jammen så kjekt du tok deg tid til å lage sur stemning så sent på kvelden. Du deler raust av diagnosene her, hva er din?

Dersom det ikke er alvorlig kognitiv funksjonsnedsettelse, og du har tatt deg tid til å lese det fyren skriver, så hadde du fått med deg at han nok er mer enn oppegående nok til å vurdere sin egen tilstand, og har vært ute en vinternatt før.

Og fyren er lykkelig. La ham danse for faen.
Trådstarter
Sånn - da var 5 minutter med Hjerneskadet™ dans unnagjort og jeg har Fin Flyt™ inn i lørdagen. Danset på altanen, noe som fikk meg til å tenke på at de av gjenboerne som var våkne kunne komme til å frykte mer nattlig bråk. -Hiver han ned komfyren nå? Hvis du husker regel nummer to om å være klin kokos/spik spenna vil du skjønne hvorfor jeg gav meg med dansingen. Regel nummer to er: Du kan være så gal du bare vil, så lenge du ikke skader eller skremmer andre mennesker. Hvorfor noen blir skremt er ikke viktig - du vil uansett unngå det. Dette fordi skremming kan medføre konkrete negative følger for deg. For eksempel: Om jeg hadde danset som en hjerneskadet og kanskje gått inn og flyttet litt på komfyren, slik at gjenboerne så det regner jeg med at politiet hadde kommet og så måtte jeg - i beste fall - snakket med dem lenge. Når jeg tenker meg om så er det hyggelig og interessant å prate med politiet. Kanskje det bare er noe jeg innbiller meg siden jeg snakker med ganske få folk - SO, BZ, fatteren, psykolog-Nina og snuten er stort sett de eneste jeg prater regelmessig med. Eller så tenker jeg at jeg liker å snakke med snuten fordi der kanskje betyr at hun lave brunetten med hestehale kommer hit og er streng og ler av meg. Eller så kommer det noen andre interessante snuter som alle er kjekke å ha med å gjøre. Men så tenker jeg at det ikke er min oppgave i livet å chille med snuten. Å være muntrasjonsråd for Oslo-politiet får noen andre ta seg av. Dessuten er det alltid en sjanse for at det kommer et mindre hyggelig medlem av «the force» enn hun søte lave brunetten med hestehalen. Worst case, som alltid må vurderes(!), kommer Bresil fra Norsk Narkotikapolitiforening med narkohunden Bob Marley og sparker inn døren min og pågriper meg. En pågripelse er en faktisk konkret ytre handling som er negativ. Det er slike konkrete ytre negative handlinger vi vil unngå. Så dermed er dansingen flyttet innendørs. Nå ser jeg at gjenboerne har skrudd av lysene. Faren over! Puh.

Så til saken: Jeg synes ikke du skal bebreide deg selv fordi du har gått glipp av tråden. Bebreidelse er en negativ tanke. Jeg har en følelse av at du neppe blir drevet i graven av din bebreidelse, men hva har vi - eller jeg i alle fall - lært om negative tanker? Jo, de formerer seg - som virus, eller datavirus sånn som meg da jeg så mesterlig herpa satellitten til Oljefondet / Nicolai Tangen i år 3200. Husk lykkeregelen til parodikontoen Hans Høyhet: Du må KJØRE hjernen hele JÆVLA tiden! Du må bruke båndbredden på positive tanker så du ikke har mulighet til å kjøre «Eple -redd for å bli spist» / «Ble knullet i ræven da jeg var barn»-programmene. Kjør «nice knull»/«fisketur i Valdres»/«Kjøre rulletrapp på Deicheren»/«Whatever rocks your boat»-programmene dine isteden.

Så: Istedenfor å bebreide deg selv bør du tenke slik: Kult at jeg oppdaget Storting1 mens han hadde typ 1500 visninger på Freak og ikke hadde bokkontrakt en gang. DET er faen meg like indie som å ha sett Nirvana på Rockefeller i 1990. Så klapp for deg selv og tenk på hvor mye pris du kommer til å sette på dette svaret fra meg når jeg er «kjendis» om et år eller så. Forresten: Ikke hør på galninger som skal fortelle deg hva du skal tenke på. Men hør på meg, for jeg er 100% normal.

Madcap vet jeg ikke hva betyr ( does not compute ), men det betyr ikke at det er slettet i den kognitive kollapsen etter «eksperimentet». Det kan bety at jeg er en halvgammal gubbe som har ramla av hva gjelder alle de «kule» og «hippe» uttrykkene som ungdommen bruker. Forøvrig forstås innlegget som en velskrevet panegyrisk hilsen til meg! Jeg tar det til meg og forer feedbackloopen med litt ærlig positiv «energi» i det jeg betegner innlegget ditt som velskrevet. For det er det - velskrevet - og dette er viktig: Feedbacken må være ærlig. Om ei dame kanskje ikke har verdens kuleste stil, men er fin på håret eller lukter godt (hei til deg E!) så si det istedenfor å juge. Hvis du juger inn i en feedback-loop havner du i Helvete og ikke i Nirvana. Helvete er å kjøre i sirkel med 54bussen til Kolsås Stasjon og tilbake inn i evigheten, med varmeapparatet av. I alle fall var det der jeg var sist gang jeg trodde jeg hadde dødd og kommet til Helvete. På en kald og tom buss til Kolsås Stasjon som snudde og kjørte i ring i evigheten.

Tilbake til saken: Kun positive og ærlige tilbakemeldinger inn i loopen - ok? Om du ikke kommer på et personlig kompliment, for eksempel fordi du er GRISERUSA, så kan du jo heller gi et upersonlig, men ærlig kompliment. Som for eksempel «Dritfin taxi! Er dette den siste Mercedesen eller?» eller «Kule briller! Såkalt raske briller!» til en politidame som du kanskje synes er hot, men du av ulike årsaker ikke bør komplimentere på en måte som kan oppfattes som seksuell. For eksempel fordi du IKKE treffer henne på «fest» men når hun er på JOBB og hun er streng med deg og gir deg dobbelt pålegg ( ost og skinke! ) om å gå hjem og legge deg. Du finner ALLTID et eller annet å gi et kompliment for. Og min erfaring er at folk aldri tolker upersonlige men ærlige komplimenter som at de mangler positive personlige egenskaper. I alle fall ble det God Stemning™ av både Mercedes-kommentaren og raske briller-kommentaren. Jeg tviler på at hverken taxisjåføren eller snutedama tenkte: -Fy søren, han skrøt av bilen min, men ikke av min fantastiske personlighet / -Brillene liksom? Var det det beste han kom på? Jeg som trener hver dag og var hos frisøren i dag og så gir han meg kompliment for brillene?

Merk at jeg ikke vet - eller dypest sett bryr meg - hva de tenkte. Det eneste som jeg bryr meg om er at det blir God Stemning™ og Fin Flyt™ og at ingen blir skadet.

Tilbake til ditt innlegg. Det er velskrevet som faen. I det hele tatt er jeg nesten skremt over den fantastiske språkføringen til de fleste Freaksa. Vi på Freak er altså de drittfolka som er plassert nederst på rangstigen i samfunnet. På tross av dette er språkføringen her inne generelt milevis foran for eksempel kommentarfeltet i Politiforum eller en NOU. Hvis dårlig skrevet ER dårlig tenkt så tenker jeg: Skrekk og gru! Enkelte dommere, advokater, politikere, politifolk og andre «statusfolk» burde stått i oppvasken på Kirkens Bymisjon eller jobbet på Fretex og så burde JEG vært justisminister eller ordfører i Bergen. Det er nesten så jeg håper at mitt gamle motto om at dårlig skrevet ER dårlig tenkt er feil. For ellers er samfunnet vårt helt fucka. UNNSKYLD! Å tenke at noen/noe er fucka er en kjempenegstiv tanke som verken jeg eller noe annet menneske noensinne bør tenke. Isteden bør du tenke som en Privatmegler: Samfunnet vårt har kjempepotensiale! Tenk hvor fint det blir når alle finner en jobb eller noe å gjøre på som de er flinke til og vi slutter å putte hverandre i bur for å skremme andre fra å gjøre valg vi ikke ville gjort selv!

God natt/Kind regards!

Svar til Mr. Roundtree

Så så Mr. Roundtree! Takk for innsatsen, men at det sitter en gnom et eller annet sted og hater en fyr han ikke har møtt (meg) bruker ikke jeg båndbredde på her i gården. Det har ingen konkrete negative følger for meg. Og for DEG så er det helt uaktuelt at det kan få konkrete negative følger. Kanskje han hater så masse at han bæsjer i postkassen min, men uansett ikke i din. Så hvorfor bruke båndbredde på han? Det er et retorisk spørsmål og jeg vet det er fordi du vil gi uttrykk for at du liker meg! Så takk, men ikke kast bort båndbredden din på negative folk, med mindre du eller noen andre blir fysisk truet eller skremt av noen av dem. Om han negative fyren her, viss navn jeg ikke engang gidder å forsøke å huske, kaller ei hijab-babe på bussen for «Islamfitte som kan dra hjem dit hun kom fra» så bør du bruke båndbredde på å stanse ham. Men om han sitter på nett og prøver å ødelegge Fin Flyt™ for andre så bør du finne på noe annet å gjøre - ta deg en runk eller kjør et annet program - whatever rocks your boat!

Igjen - takk for innsatsen! Godt ment!

Kind regards!

Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Jammen så kjekt du tok deg tid til å lage sur stemning så sent på kvelden. Du deler raust av diagnosene her, hva er din?

Dersom det ikke er alvorlig kognitiv funksjonsnedsettelse, og du har tatt deg tid til å lese det fyren skriver, så hadde du fått med deg at han nok er mer enn oppegående nok til å vurdere sin egen tilstand, og har vært ute en vinternatt før.

Og fyren er lykkelig. La ham danse for faen.
Vis hele sitatet...
Svar til negativ anonym dude(ette)

Hei. Jeg forstår ikke ironi lenger på grunn av kognitiv kollaps, men jeg aner at det er det du forsøker på. Siden jeg ikke har peiling på ironi lar jeg være å kommentere det. Apropos: DET er en leveregel som flere enn meg bør leve etter! Regelen er: Dersom du ikke vet 100% at du har peiling bør du holde kjeft. Nettopp av den grunn var det stort sett stille da jeg pleide å se Arsenal-kamp med AK ( hei til deg! ). På tross av at jeg stort sett var stille eller sa dumme og feile ting om Arsenal og fotball generelt så likte han å se fotball med meg. Jeg aner virkelig ikke hvorfor, men det kan være fordi jeg hadde fin TV og Premier League-pakke under hele studietiden. AK er dommer type tingrett i dag og et godt menneske som jeg mistet kontakten med på grunn av upassende bruk ( feil sted/tid ) av narkotika. Siden jeg har sluttet med det ( upassende bruk av narkotika ) bør det være mulig å gjenopprette kontakten med ham? Jeg kan jo for eksempel spørre om han vil lese gjennom et parti av en bok jeg holder på med hvor han kan gjenkjennes av folk som kjenner oss. Og så sender jeg over utkastet og han tenker: Hmmm, kanskje han har skjerpet seg denne gangen? Kanskje gi ham en ny sjanse? Plutselig sitter jeg der med AK og sier dumme og feile ting om Arsenal igjen?

Hvordan i all verden jeg fikk den tankerekken ut av det som var diss av meg vites ikke, men det har vel med å gjøre at jeg kjører hjernen hele JÆVLA tiden og KUN tenker positive tanker. Uansett var det ikke min intensjon å spore av debatten denne gangen. Dersom det var min intensjon å spore av debatten hadde du forresten ikke merket det før du en dag hadde fått dommen til forkynnelse: Du tapte og må erstatte mine fulle saksomkostninger, for å bruke en advokat-analogi.
Så flink er jeg retorisk. Det er visst en verdsatt egenskap - i alle fall tok jeg 2400+MVA pr. time på det beste/verste.

Selv om jeg ikke får penger for det lenger så får jeg fremdeles en viss glede i å finte ut folk retorisk. Det høres kanskje ut som en negativ ting å gjøre, litt som å rævkjøre noen. Det sentrale ved retorisk kamp og analsex er samtykke. Hvis motparten samtykker er det ok/kult/Nice! Så hvis vedkommende logger på Freak.no og skriver et dissende innlegg eller stønner -Ja, knull meg bak! Ja, da er det bare å køle på dersom det «rocks your boat». Selv er jeg drittlei analsex, men tar gjerne en retorisk fight med en samtykkende motpart.

Blære og lever har klart seg. På Ullevål og Lovisenberg har jeg blitt testet i hue og ræven ( eller - i ræven ble jeg vel sist testet på Olafiaklinikken ). Kom meg unna med «kognitiv kollaps» og senest i går kunne to psykiatere på legevakten slå fast at jeg hverken var manisk eller psykotisk. Gjøre det igjen? Kanskje på dødsleiet.

Kind regards!

Vis hele sitatet...
PS: Heller en dag som løve enn et langt liv som sau. Jeg er løve.

Hva ER dette for noe jævelskap?

Ovenstående er det første jeg tenkte da jeg brukte Face, Twitter, Snap og Insta etter min kognitive kollaps. Hva faen er poenget? Det gjorde meg ulykkelig fordi jeg hele tiden måtte leve uærlig/holde fasaden og fordi de stjal tiden min og fordi jeg brukte opp all båndbredden min på å lese om ting som ikke interesserte meg. Det er vanskelig å ha det fett når du er avhengig av likes og bruker opp all båndbredden på kattevideoer. Jeg er tilhenger av at du skal gjøre «whatever rocks your boat» men om du insisterer på at kattevideoer eller sosiale medier gjør det, så ber jeg deg om å tenke deg om en gang til. Har du ikke noen å knulle med? Kan du runke eller danse ( ja, selv om du er lam i alt annet enn øyelokkene dine så kan du i det aller minste danse ). Både knulling, runking og dansing er mer morsomt enn å være på Face, Twitter etc. Dansing er til og med kjekt, selv om du er skikkelig skikkelig dårlig til det. Neste gang du griper etter telefonen for å sjekke Face, Twitter - tenk over om det ikke hadde vært kjekkere å pule, runke eller danse. Nå bruker jeg tre eksempler på ting JEG heller vil gjøre enn å sjekke Face, Twitter etc. Kanskje DU heller vil jogge, male akvarell eller se på hardporno enn å sjekke Face, Twitter etc.? I så fall - skriv det på hånda/ha det som skjermsparer. Tenk hvor fin verden kunne vært i dag om vi ikke fikk en president i USA som var Twitter-avhengig, men isteden tok seg en runk hver gang han fikk lyst å Twittre. Kontrafaktisk historie er vanskelig, men uten Twitter - ingen Trump. Litt som «Ingen Hitler, ingen nazisme» som Bernt Hagtvedt sier det, siden vi snakker om nazismen. Slik vil du etterhvert innse at verken Face eller Twitter etc. gjør annet enn å bruke båndbredden din på piss. Og deretter vil du etterhvert tørre å ta steget og SLETTE Facebook, Twitter etc. Og dette er det JÆVLIG viktig at du gjør, for se hva Facebook, Twitter etc. nesten gjorde mulig: Å starte borgerkrig i USA! Facebook is an evil drug. It feels good but it will kill you and the world.

Men hvordan skal noen få tak i meg og jeg dem? Hvis jeg sletter Face så ryker Messenger også? Trust me: Folk som vil kontakte deg får tak i deg uansett f eks via såkalt SMS eller via Signal/Protonmail.com eller via personlig oppmøte på bopel eller brevpost eller - hvis det er KJEMPEviktig så kommer faktisk politiet hjem til deg eller på jobb og FORKYNNER budskapet til deg ( kanskje hun søte lave brunetten med hestehale og raske briller ).

Kort oppsummert: Slett Facebook, Twitter etc. og last ned Signal til erstatning for Messenger/WhatsApp og bruk Protonmail.com til å maile folk. Ikke bare fordi du skal få det fett, men for the sake of democracy.

Lenke til podcast om å nesten dø

Da jeg hørte denne skjønte jeg for første gang hva det å nesten dø er. God radio!

Ekko - Hva skjer når døden nesten inntreffer
Sist endret av Storting1; 2 dager siden kl. 07:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Dagen caps!

Dagens caps er den jeg tar på når jeg bare trenger en caps til å varme skallen og skygge foran øynene. Den spør deg ikke om du liker rimming, forteller verden at jeg er hjerneskadet eller legger opp til en juridisk debatt om hva det vil si å utgi seg for å være politi. På den står det Jesus. Neida. Det står Sasha Grey. Hvorfor står det navnet hennes der? Jo, det står Sasha Grey på den fordi det var hun som lærte meg å leve uten skam. Jesus døde kanskje ( hvis han noensinne har levd da ) for våre synder, men Sasha Grey lærte oss at ingen andre kan bestemme at vi skal skamme oss. Jesus døde på korset. Sasha Grey lever og gjorde sitt på Tyra Banks Show Her gir Tyra Banks ( historiens antihelt, liksom Judas(?)) Sasha Grey det glatte lag og ender opp med å si til hun at hun bør skamme seg. Hvorfor? Jo, fordi Sasha Grey har vært skuespiller. -Rart å hate skuesepillere så hardt, sier kanskje du? -Åh, skuespiller type naken? Men naken er greit! Nå gidder jeg ikke mer, sier jeg og ber deg gå inn på Pornhub og søke etter Sasha Grey.

Sånn, må på butikken - det vil si en av tre Jokerbutikker innen 150m fra bopel. Straks tilbake!

Pokker heller. Istedenfor å bruke pengene på narkotika har jeg heller brukt dem på å Kjøpe Caps! Jeg noterer meg således at jeg har like dårlig styring på økonomien som før, men at jeg istedenfor å bruke pengene på narkotika heller bruker dem på å spre God Stemning™ og Fin Flyt™. Det er tross alt bedre med 5 caps enn en liter med GHB og fem gram speed. Det er forsåvidt kjekt det også, men har i mitt tilfelle så ofte endt med å skremme andre folk at det til slutt får konkrete negative følger for meg. I alle fall er jeg blakk som ei Corona-permittert kirkerotte som nettopp har brukt opp alle penga sine på drugs. Det betyr at jeg må spise brødskiver med ost og skinke ( dobbeltpålegg! ) ut uka. Men det er jo positivt, for jeg skal jo slanke meg! Hadde jeg hatt John Fredriksen-money hadde jeg nok også vært ekstremt overvektig, hvilket jeg av ulike årsaker ikke ønsker å være ( hovedårsak - sikkert vanskelig å få pult skikkelig ). Kom på dette i forbindelse med at jeg skrapte sammen til en pose oppskåret brød. Hva slags folk som kjøper oppskåret brød, spør du? Den type hjerneskadet fyr som meg, som kastet brødkniven i søpla, via altanen. Poenget mitt her, som kanskje synes litt fjernt, er at det ikke nødvendigvis er et dårligere helsevalg - i utgangspunktet - å være feit enn å være narkoman. Du dauer statistisk sett før du «skal» ( når skal man daue? ) uansett og har det kjipt underveis i livet på mange måter. Mens John Fredriksen og Erna Solberg er matvrak og samfunnstopper, så er vi som er narkotikavrak samfunnets avskum. Bare fordi det skadelige VI putter i kroppene våre ikke er burger og pommes, men pulver og piller så er VI liksom nederst på stigen AV DEN GRUNN ALENE. Når jeg sier sånne ting som at «Erna er feit som en julegris» så føler jeg meg helt normal. -Ja, men tenk på følelsene hennes da sier folk. Og så sier jeg: Følelser? Følelser er helt abstrakte ting og Erna driter åpenbart i hva andre synes ( good for her! )! Tenk heller litt på hvilke følelser et narkotikavrak har når Bresil fra Norsk Natkotikapolitiforening sparker ned døren deres, denger laus og raserer hele leiligheten for å finne et gram hasj og sørger for at du mister lappen, jobben, barna og må sitte i et lite bur til allmenn avskrekkelse! SÅ FAEN IKKE KOM HER OG KLAG OVER FØLELSER. Nå skal det sies at jeg digger Erna på lik linje som jeg digger alle damer og selv om hun kanskje ikke har den samme tighte kroppen som hun søte lave brunette-snutedamen med raske briller så har hun en amazing utstråling og dessuten er hun blond ( som mange menn foretrekker ) og dere ville blitt overrasket over hvor mange menn som helt ærlig lever etter mottoet «mye å ta i...» Så kun positive følelser herfra til Erna og selv om du har vært litt treg angående rusreform så har vel alt vært godt ment!

Tilbake til tema, og om jeg ikke har sagt det før, det blir en del digresjoner underveis her. Det skyldes at vår fiksjonelle hovedkarakter Bernt Egil Wallevik har pådratt seg en litt lei hjerneskade. Tema er *scroller veldig* Dagens Caps / Sasha Grey.

Sasha Grey har, som du nå sikkert har internettsøkt ( hater Google! ) deg frem til, spilt i hardporno. Hun sier hun likte det og jeg tror henne, men i motsatt fall er det nesten enda mer fascinerende og virkelig skuespill på høyt nivå å få det til å se ut som om du liker det hun bedriver.

Uansett om hun liker å pule eller er århundrets skuespiller så er det ikke det som er poenget mitt. Poenget er at hun avviser at Tyra Banks skal bestemme hva hun skal skamme seg for. Hun har bestemt seg for å leve uten å skamme seg. Uten skam klarer ikke jeg å ha angst, for det eneste jeg har angst for er at folk skal finne ut skammelige ting om meg. For å gi et eksempel - internettsøk advokat + dildo og legg sammen to pluss to. Den skammet jeg meg sånn over at jeg lurte på om jeg burde offe meg selv (slå meg selv av/off/ta selvmord). Jeg er for lite handlekraftig til å faktisk TA SELVMORD, så ingen fare her i gården. I alle fall så kom Sasha Grey inn i livet mitt, slik som Jesus gjør i andre sine liv, og gav meg koden til alt: Slutt å skam deg.

I alle fall går jeg med capsen i dag slik at jeg kan minnes hennes ord, litt sånn som kristne går med kors.
God Bless Sasha Grey / Kind regards!
Sist endret av Storting1; 2 dager siden kl. 11:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
1. Finn ut om lappene er 180 eller 300ug. Det er stor forskjell og dikterer hvor mange ganger du må dele den opp for å få en faktisk microdosering.
2. Ketamin er noe nyra IKKE er glad i over tid. Er en dokumentar på youtube fra England, for der er det ganske så populært og lettere tilgjenglig i guess. Men der ender misbrukerne oftere enn komfortabelt med sånn flott utlagt innrettning fordi nyrene er kjørt til dundas. Så ja, vær forsiktig med den så du ikke må pisse mellom en slange.

Lykke til, i guess? :P