Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 403
Jeg slenger ikke innom nff alt for ofte, og nå er det nok nærmere to år siden sist. De to tingene jeg kan huske å ha utrettet her er vel egentlig bare å diskutere innvandring, samt å legge ut litt hjemmelagd musikk. Men med litt ferietid til overs, vender jeg nå altså tilbake.

Det har blitt en del mer reising i forskjellige elektroniske landskaper siden sist, som omsider har resultert i en CD, og jeg tenkte jeg nok en gang skulle dele en link, for de som er interessert. Tilbakemeldinger mottas med takk, selv om dette verket nå definitivt er ferdig, og jeg nå kommer til å vende oppmerksomheten mot nye ting.

Musikken det dreier seg om er av den svært elektroniske sorten, inspirert av chiptunes og spillmusikk, men har også elementer av jazz og andre sjangre. Jeg liker å prøve å formidle en trivelig, men ikke klisjéfyllt retro-aktig stemning. Eller noe i den duren. Tenkte kanskje det er noe etter mange nff-eres smak. Adressen er: http://home.online.no/~hall-be/TWFTS/

Ettersom jeg bare gjør dettte for moro skyld, regner jeg med at det ikke er noe problem, men om mods synes dette blir vel mye selvreklame, blir jeg ikke sur om de prøver å slakte meg med teskje.

Om noen skulle ha noen tekniske spørsmål el, så bare pøs på.

[edit: fiksa herpa redirect]
Sist endret av pu4; 9. august 2006 kl. 17:52.