Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 412
Jeg har tenkt å invistere i noe dj utstyr nå som det er sommer og det kommer til å bli en del hytteturer. Jeg syntes det også er morsomt å mixe litt musikk(kan veldig lite om dette, men har lyst til å lære mer.)

Derfor lurer jeg på om noen har forslag til noen gode mixere og cdspillere til en ikke alt for høy pris(i den forstand at det er mulig)? Også lurer jeg på om det finnes noen guider der ute om hvordan man kommer igang med å lære seg å mixe og slikt(jada, jeg vet at erfaring og tid med mixer er det viktigste, men det må vel finnes noen guide hvor man kan lære seg litt om det?)

takk for alle svar! :-)
Du kan jo alltids kombinere en USB mixer med noe programvare som en start eventuellt?
Siden du nevner hytteturer og liten erfaring så kan det jo være greit med mobilt utstyr som er relativt billig og fleksibelt.

http://www.multima.no/default.aspx?id=6196 + Traktor DJ Studio (som du sikkert finner på nettet etter litt leting) for eksempel. Traktor har også forsåvidt grunnleggende tutorials for å komme igang, men som du sier så lærer man etterhvert med litt tid og leking..
Brukbare lydkort finner du også rimelig, dersom det skulle være nødvendig.

(sett utifra at du allerede har en laptop/stasjonær og noe å spille lyden ut fra selvsagt)
Sist endret av grafi; 12. juni 2007 kl. 19:38.