Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 941
Heisann. Driver å skal laste ned biter av en pakke på 33gb. Tingen er at eksterndisken min har krasja og at jeg kun har 17GB ledig på macen. Når jeg velger bort alt det jeg ikke skal ha blir det igjen 8,4GB som skal lastes ned. Men Azureus lager resten av filene slik at de "tar opp" tilsammen 33GB. Finnes det en måte å få Azureus til å ikke "lagre" de resterende GB'ene?

Muligens litt ballete forklart ;p
Det skal være en instilling under setting / options som sier at du skal forhåndslagre filene, slå denne av ?
Berre's Avatar
Trådstarter
Har gjort dette. Men virker som den skriver filene først, så når den skal starte å laste ned så nullstiller den størrelsen.
µTorrent - så velger du de filene du vil laste ned før du starter nedlastingen : >

Det beste tipset jeg kan gi deg nå.
Berre's Avatar
Trådstarter
Sitat av dosky
µTorrent - så velger du de filene du vil laste ned før du starter nedlastingen : >

Det beste tipset jeg kan gi deg nå.
Vis hele sitatet...

Hvilken del av Mac gikk du glipp av?


EDIT: "Tildel plass og null ut filer ved opprettelse" er det beste valget jeg får. Får håpe det fungerer
Sist endret av Berre; 26. juni 2008 kl. 17:21.
Ah, mac - ja : >
Med Transmission kan du velge dette veldig lett. Anbefaler det programmet generelt, det er veldig lite ressurskrevende og det kjører native i OS X. Jeg bruker utelukkende Transmission inntil uTorrent kommer til mac.
Velg torrent - høyreklikk og velg "show details" - gå til menyen "Files" - velg de du ikke vil ha - høyreklikk, gå til "set priority" og velg "delete".
Problemet med Transmission er at mange trackere har bannet klienten. Vil man bare ha en klient installert på maskinen, er nok Vuze (Azureus) og µTorrent stort sett de eneste safe klientene.

Til problemet (bruker selv ikke Vuze, så dette er bare tatt fra hukommelsen): Dobbeltklikk på den aktuelle torrenten. Du vil nå få opp en ny tab, med forhåpentligvis en liste over alle filene torrenten inneholder. Marker alle filene du ikke vil beholde, og velg delete.