Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 617
Noen som vet om det finnes et program som greier og sortere filer (i dette tilfellet musikk) etter name tag'en og putte dem i sine respektive mapper?
Slik jeg kunne tenkt meg det, kunne det vært et program som sorterte etter artist navn og dermed la filene i mapper med samme navn, eller allerede eksisterende mapper med det samme navnet...

Har brukt iTunes og MediaMonkey som er gode programmer, men de sorterer jo ikke filene for deg og det kan jo være et problem når man har uendelig med sanger i en "mølje" av en "Diverse" mappe man aldri gidder og sortere:S
Sist endret av marnes; 23. mai 2008 kl. 00:10.
o shit waddup
Vet ikke helt om det er måten for deg, men jeg bruker iallefall foobar2000 (og jeg laget en liten guide på det her)
iTunes gjør dette for deg dersom du ber det om å gjøre det.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Sitat av Slaich
iTunes gjør dette for deg dersom du ber det om å gjøre det.
Vis hele sitatet...
Men jeg mener, hvem i helvete vil ha bloatware på PC'en sin?
Sitat av Polar-
Men jeg mener, hvem i helvete vil ha bloatware på PC'en sin?
Vis hele sitatet...
Det er helt opp til han å bestemme hva han vil ha. Personlig liker jeg iTunes, og det kan gjøre det han ville ha gjort.