Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  837 94373
ImTOO MPEG Encoder er hvertfall verdt hver eneste krone og jeg har ikke opplevd lyd eller bilde ute av sync. Koster $35, men jeg er sikker på at man kan finne det på piratbukta om man orker styret.
Sitat av DonTomaso
Jeg synes det er litt rart, siden iPhone ikke selges i Japan, så jeg håper faren din ikke har kjøpt en iPhonekopi. Hvis den er ekte følger du Ziphone-guiden som det er linka til lengre opp i tråden. Den er enkel.
Vis hele sitatet...
hehe, ok. håper nesten det er en kopi jeg da Skal i såfall leggge ut bilder=) Takk
Sitat av Deezire
ImTOO MPEG Encoder er hvertfall verdt hver eneste krone og jeg har ikke opplevd lyd eller bilde ute av sync. Koster $35, men jeg er sikker på at man kan finne det på piratbukta om man orker styret.
Vis hele sitatet...

Ser man kan velge mange forskjellige typer decoding eller encoding eller hva det nå er som skjer. Hva anbefales? Normal, ekstra eller widescreen? Hva er forskjellen?
Heisann, sitter nå her og sukker på en iPhone, 16GB.
Så jeg søkte litt rundt etter forskjellige muligheter. (Billigst mulig, selvfølgelig.)

Det første jeg tenkte var automatisk ebay, hvor det ligger på rundt 500$, og nå som dollarprisen er så latterlig lav, kunne jo det hvert en idè.

Det andre jeg tenkte på, var å opprette en adresse i USA, og bestille den ditt - www.jetcarrier.no

Og det tredje, var et tilbud fra en finn.no annonse hvor han skulle ha 4000kr, ferdig unlocket. Men da kommer jo det med tollen, dersom den skulle bli stoppet. Han sa dette antakeligvis ikke ble mer enn 300-400kr, pga den er "åpnet" i den forstand at den er unlocket.

Hvilke metoder ser dere på som billigst og mest fornuftig? Slik jeg ser på det, så er ebay en relativt god idè dersom man leter etter en selger med masse god respons.
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Froskenfredrik og alfsson:

Prøv å konverter med videokonvertereren jeg har listet opp her:
http://www.freakforum.nu/forum/showp...&postcount=121

Sitat av Pope
Froskenfredrik og alfsson:

Prøv å konverter med videokonvertereren jeg har listet opp her:
http://www.freakforum.nu/forum/showp...&postcount=121
Vis hele sitatet...

Edit: Helt gratis og funker fjell! Hvertfall for meg..
9/10 blir stoppet i tollen av egen erfaring (sendt fra UK).
Jetvarrier.no sin adresse er ikke godkjent av Apple Store etter det jeg vet.

Den billigste metoden, få en kompis som er i USA eller UK å kjøpe med for deg, det er latterlig enkelt å kjøpe på Apple Store (akkurat som å kjøpe noe annet fra butikken). UK sine butikker har høyere priser enn USA...
Sitat av devotio
9/10 blir stoppet i tollen av egen erfaring (sendt fra UK).
Jetvarrier.no sin adresse er ikke godkjent av Apple Store etter det jeg vet.

Den billigste metoden, få en kompis som er i USA eller UK å kjøpe med for deg, det er latterlig enkelt å kjøpe på Apple Store (akkurat som å kjøpe noe annet fra butikken). UK sine butikker har høyere priser enn USA...
Vis hele sitatet...
Nå glemte jeg jo helt at du også faktisk solgte det. Hvor mye pleier du ta for en 16GB igjen, evt. hvor lenge er det til du har tenkt å kjøpe flere?

Takk for nyttig info forresten.
Når det er snakk om å kjøpe iPhone...

Er det noen som har erfaring med iphone.giveaway.co.uk(http://www.freetechnology.co.uk/)? Gratis iPhone altså! Man må bare delta i et "Online offer".
Man må også godta, hvis jeg forstår riktig, at ValueMail logger aktiviteten din på nett for å sende deg personalisert reklame. Er litt skeptisk til dette så har ikke turt å gjennomføre hele greia enda...
Driver å leter etter et ok handsfree adapter så jeg kan bruke mine egne hodetelefoner. Noen så har noen erfaringer å komme med angående kvalitet?

Fant blant annet denne. Er jo latterlig billig så lurer på om kvaliteten er grei nok.

Hvor kan jeg få kjøpt støpsel så passer i norske stikkontakter til laderen?
Sitat av ruuuty
Hvor kan jeg få kjøpt støpsel så passer i norske stikkontakter til laderen?
Vis hele sitatet...
Er bare å kjøpe en iPod-lader det:-)
Og det selger de på ca. alle de norske elektrovareforetningene.


Til mitt problem;

Jeg har fått swirlyMMS opp å gå, men har litt problemer med instillingene tror jeg.

Edge APN: internet.netcom.no
Edge username: (ingenting)
Edge password: (ingenting)

MMSC: mm
Proxy : 212.169.66.4:8080

MMS APN: mms.netcom.no
MMS username: (ingenting)
MMS password: (ingenting)

Jeg får en grønn M hvis jeg fjerner MMS APN, men da får jeg feilbeskjeden "Could not connect to proxy" når jeg prøver å sende.
Hvis jeg -har- MMS APN så får jeg ikke grønn M at all..

Noen som har vært borti det samme problemet?
kreativ nerd
devotio's Avatar
Sitat av Restyle
Nå glemte jeg jo helt at du også faktisk solgte det. Hvor mye pleier du ta for en 16GB igjen, evt. hvor lenge er det til du har tenkt å kjøpe flere?

Takk for nyttig info forresten.
Vis hele sitatet...
Jeg selger for 4200 dersom jeg skal få dem sendt fra London, eller så er regner jeg med å få noen i slutten av måneden som jeg kan sende fra Norge.
RandomiZed: Swirly funker fint hos meg. Jeg får både sendt og mottatt. Jeg tror det er Netcom som er problemet ditt. Jeg tror ikke det er noen med netcom som har fått det til. Det var i hvertfall ikke det sist jeg sjekket. Det er flere tråder om swirly på mac1 sitt forum. Jeg ville lest der, og sett om det var noen som visste noe mer der. Her er ene tråden.
Sitat av Alfsson
Når det er snakk om å kjøpe iPhone...

Er det noen som har erfaring med iphone.giveaway.co.uk(http://www.freetechnology.co.uk/)? Gratis iPhone altså! Man må bare delta i et "Online offer".
Man må også godta, hvis jeg forstår riktig, at ValueMail logger aktiviteten din på nett for å sende deg personalisert reklame. Er litt skeptisk til dette så har ikke turt å gjennomføre hele greia enda...
Vis hele sitatet...
Det er noe som heter at "there is no such thing as a free meal", og dette tilfellet passer vel det utsagnet veldig godt. Det er mange sider som har lignende reklamer og i mange/kanskje alle? tilfellene er dette scam som kan påvirke på forskjellige måter. De vanligste prøver vel å få ut sensitiv info om deg.
Det er da ikke lurt å prøve
Sitat av Deezire
ImTOO MPEG Encoder er hvertfall verdt hver eneste krone og jeg har ikke opplevd lyd eller bilde ute av sync. Koster $35, men jeg er sikker på at man kan finne det på piratbukta om man orker styret.
Vis hele sitatet...
Sitat av Pope
Froskenfredrik og alfsson:

Prøv å konverter med videokonvertereren jeg har listet opp her:
http://www.freakforum.nu/forum/showp...&postcount=121




Edit: Helt gratis og funker fjell! Hvertfall for meg..
Vis hele sitatet...
Begge disse forverret faktisk situasjonen, nå driver ipoden å restarter midt inni filmen.
Men dette betyr vel bare at det faktisk er konverteringen det er noe galt med?

Er det noen flere gratis programmer jeg kan prøve?
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Sitat av Alfsson
Begge disse forverret faktisk situasjonen, nå driver ipoden å restarter midt inni filmen.
Men dette betyr vel bare at det faktisk er konverteringen det er noe galt med?

Er det noen flere gratis programmer jeg kan prøve?
Vis hele sitatet...
Jeg tror dette betyr at det absolutt ikke er konverteringen det er noe galt med, men iPoden din.
Den skal jo prinsipielt aldri crashe. Jeg merker at min ble mer ustabil etter at jeg jaibreaket den. Det er ikke verre enn at noen programmer lukker seg i blandt, og dette er forstålig, ettersom en har klusset med programvaren.
Og når din iPod skrur seg av under filminnspilling, tyder dette på at det er noe alvorlig galt med den.

Lever den på service! Garantien dekker dette.
Sist endret av Pope; 10. mars 2008 kl. 18:54.
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Nå har mange av dere hatt iPod Touch/iPhone i en god stund og dere har sikkert testet en del apps.

Det hadde vært fint om alle kunne skrive ned navnene på sine favoritt-apps, slik at andre kan teste de, og kanskje dra nytte av de.

Hvis dere lagen en slags liste, er det veldig bra. Ikke bry dere om andre har nevnt appen i sin liste.
Hvis appen kun er til iPhone, kan dere skrive (iPh) til høyre for appens navn.
Hvis det ikke er innlysende, eller nevnt tidligere, kan dere også skrive et par stikkord til hva programmet kan brukes til.

Mine favoritt-apps: (Ikke rangert etter hvilke som er best)

•"SendFile" - Bruker det til å få tilgang til en liste over musikk jeg har lastet ned på iPoden.

•"TouchPad" - Remote desktop til PC'n min. (Installerer TightVNC på pc'n) Styrer mus og keyboard.

•"MxTube" - Laster ned og lagrer Youtube-filmer på ipoden.

•"NetServices" - Behandler protokoller som SSH, Bluetooth, Edge og andre plug-ins.

•"iPhysics" - Spill. Du kan laste ned mange levels. Kåret til det beste spillet (uoffisielt?)

•"Ballfight" - 1- eller 2-player. Slå ut motstanderens baller med dine egne.

•"Drummer" - Artig Tromme-pad. Nye drumkits kan lastes ned.

•"Customize" - Veldig bra om du ønsker å forandre layout. Organisere ikoner, endre tekster o.l.

•"Summerboard" - Bruker det sammen med Customize for å endre wallpapers og organisere ikoner.


Dette er ikke de eneste appsene jeg har på iPoden, men det er de jeg bruker mest.
Spør hvis du trenger hjelp med noen av de.
Jeg har ikke så veldig mange apps. Det er vel igrunn bare noen få spill jeg har innstallert.
De beste av disse er:
  • Labyrinth - Før en kule gjennom en labyrint uten å falle ned i hullene.
  • iSolitare - Kabal
  • ScummVM - Bruker det til å spille Monkey Island 1 og 2 og andre slike kvalitetsspill.

Av programmer som ikke inngår i "Jeg kjeder meg på forelesning, og må ha noe å gjøre"-kategorien, så er det vel bare SwirlyMMS som er verdt å nevne. Er ikke helt bra enda, men du kan nå både sende og motta MMS
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Nevneverdig at Labyrinth.app bare er demo med noen få brett. Fullversjon må kjøpes.
ScummVM skal jeg teste nå
Fikk Iphone fra NY i dag og har fulgt denne guiden til punkt og prikke (tydligvis ikke), men jeg får ikke noe nett (som i dekning - ringe med telefonen som er ganske essensielt).

Jeg har One Call og er ganske sikker på at jeg gjorde alt riktig, alt fungerer ellers men det er litt tråkig å kjøpe en telefon når det ikke går å ringe med den. Burde jeg kjøre guiden på nytt og satse på at jeg var helt ute å kjørte første gangen, eller er dette et problem flere sliter med?
Om det ender opp med at jeg må kjøre guiden på nytt, må jeg kjøre en full restore ( i itunes) av iphone før jeg eventuelt starter på nytt igjen?

Når jeg fikk telefonen var den bundla med FW 1.1.3 noe som betyr at det skal være uproblematisk å sofwareunlocke den?
Jeg fulgte den guiden selv på min 1.1.3 OTB iPhone med OneCall. Null problem, fungerte på første forsøk. Det er ikke vanskeligere enn at du restorer som beskrevet der og prøver på nytt. Følg guiden slavisk, ikke vær utålmodig og fullfør alle steg til siste slutt. Da bør den fungere fint.
Sitat av voktern
Fikk Iphone fra NY i dag og har fulgt denne guiden til punkt og prikke (tydligvis ikke), men jeg får ikke noe nett (som i dekning - ringe med telefonen som er ganske essensielt).

Jeg har One Call og er ganske sikker på at jeg gjorde alt riktig, alt fungerer ellers men det er litt tråkig å kjøpe en telefon når det ikke går å ringe med den. Burde jeg kjøre guiden på nytt og satse på at jeg var helt ute å kjørte første gangen, eller er dette et problem flere sliter med?
Om det ender opp med at jeg må kjøre guiden på nytt, må jeg kjøre en full restore ( i itunes) av iphone før jeg eventuelt starter på nytt igjen?

Når jeg fikk telefonen var den bundla med FW 1.1.3 noe som betyr at det skal være uproblematisk å sofwareunlocke den?
Vis hele sitatet...
Prøv først å sett i simkortet et par ganger til.
Det er ingen problem å åpne telefonen din. Prøv guiden en gang til, helt fra starten av, og vær supernøye. Det tar tross alt bare et kvarter.
don: Jeg har forsøkt å sette i sim kort flere ganger uten noen umiddelbare endringer.

Jeg får bare prøve å kjøre igjennom guiden igjen å satse på at det løser seg.

Om jeg eventuelt ikke har klart å skru av pinkoden, ville unlockinga i det heletatt blitt gjennomført? Jeg er 99% sikker på at den er skrudd av da jeg har testet på flere telefoner, men man kan jo aldri være helt sikker.
Finnes det msn klienter til iPod Touch?
Sitat av voktern
don: Jeg har forsøkt å sette i sim kort flere ganger uten noen umiddelbare endringer.

Jeg får bare prøve å kjøre igjennom guiden igjen å satse på at det løser seg.

Om jeg eventuelt ikke har klart å skru av pinkoden, ville unlockinga i det heletatt blitt gjennomført? Jeg er 99% sikker på at den er skrudd av da jeg har testet på flere telefoner, men man kan jo aldri være helt sikker.
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg vet er det ikke avgjørende at pinkoden er fjerna. Jeg åpna en gang en telefon med pinkode, men det var en stund siden. Hvis du ikke får det til skal jeg fikse det for deg, hvis du betaler portoen.

Edit: Du har jo også iPLUS, som er et alternativ til ZiPhone:

http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=153&t=191718
Sist endret av DonTomaso; 10. mars 2008 kl. 23:58.
Sitat av Pope
Nevneverdig at Labyrinth.app bare er demo med noen få brett. Fullversjon må kjøpes.
ScummVM skal jeg teste nå
Vis hele sitatet...
Labyrinth er demo ja. Jeg kjøpte. Jeg følte det var verdt 37 kroner

Sitat av Anders2205
Finnes det msn klienter til iPod Touch?
Vis hele sitatet...
Apollo er ein. Du kan og bruka sider som til dømes www.meebo.com
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Sitat av Slaich
Labyrinth er demo ja. Jeg kjøpte. Jeg følte det var verdt 37 kroner


Apollo er ein. Du kan og bruka sider som til dømes www.meebo.com
Vis hele sitatet...
Har hørt at native apps messengers er utabilt drit. Kan ikke bekrefte det tho.. Har veldig god erfaring med meebo.com
Eg prøvde berre Apollo i nokre få minutt. Eg tykkjer meebo.com er mykje betre enn Apollo.
Det viser seg heldigvis at jeg ikke var så tjukk i hue som enkelte her sikkert trodde. Jeg har nå fått bekreftet at det må være One Call simkortet det er noe galt med ,da det fungerte ypperlig med kvinnemennesket sitt kort.

Har jeg bare vært jævlig uheldig og endt opp med et ubruklig simkort eller er det hele teleopperatøren det er noe galt med (froskenfredrik, har jo tydligvis fått det til å fungere, så det er vel førstnevnte)?

Takker for all hjelp sålangt selv om jeg egentlig burde klart å komme frem til en vettug løsning selv.
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Sitat av voktern
Det viser seg heldigvis at jeg ikke var så tjukk i hue som enkelte her sikkert trodde. Jeg har nå fått bekreftet at det må være One Call simkortet det er noe galt med ,da det fungerte ypperlig med kvinnemennesket sitt kort.

Har jeg bare vært jævlig uheldig og endt opp med et ubruklig simkort eller er det hele teleopperatøren det er noe galt med (froskenfredrik, har jo tydligvis fått det til å fungere, så det er vel førstnevnte)?

Takker for all hjelp sålangt selv om jeg egentlig burde klart å komme frem til en vettug løsning selv.
Vis hele sitatet...
Litt rart at teleoperatøren skulle gi deg et sim-kort som ikke virker.
Si ifra når du får nytt og om det funker da!

Gratulerer med antall poster!
Ring onecall, si at ditt simkort fusker i telefonen og be om nytt. Jeg har hørt om det peoblemet tidligere. iPhone er sær på sim-kort.
Sitat av Anders2205
Finnes det msn klienter til iPod Touch?
Vis hele sitatet...

Jeg har prøvd e-messenger.net litt, men er usikker på om det er mulig for andre å starte en samtale ettersom popups er blokkert.
Sitat av voktern
Fikk Iphone fra NY i dag og har fulgt denne guiden til punkt og prikke
Vis hele sitatet...
Sitat av Guiden
De fleste som får problemer underveis/etterpå
opplever dette pga at de ikke følger guiden 100%.
Vis hele sitatet...
Det jeg ikke forstår er alle disse guidene.

Installer 1.1.3 på nytt igjen, last ned og installere ziphone. Trykk på "Do it all".

Lett.
Jada, det fungerer det også, men da blir det ikke mye plass til spill og programmer. Du får heller ikke norsk språk, norsk tastatur eller norsk nummerformatering.
Sitat av froskenfredrik
Jada, det fungerer det også, men da blir det ikke mye plass til spill og programmer. Du får heller ikke norsk språk, norsk tastatur eller norsk nummerformatering.
Vis hele sitatet...
HÆ?
prater om?
Klart det blir plass!
Du installerer de tingene via installer!

Jeg gjorde nøyaktig dèt med ziphone, og har 3 sider med programmer og dritt installert, Norsk nummerformatering, Norsk kontaktliste, tastatur og ordbok.

Det du tenker på må være å symlinke applications-mappa di til ei mappe som ligger på mediapartisjonen.
Noe som er relativt lett.
Følger du guiden vet du at du gjør det riktig. Det jeg snakker om er å flytte font mappen. Da frigjør du mye plass til programmer.
Det er klart man kan drite i guiden og bare installere ting som man føler for det. Men det du da har gjort er tydeligvis det samme som står i guiden, bare at du ikke har lest guiden mens du gjorde det.

Jeg anbefaler alle å følge guiden til giercito på iPod1.no. Ser ingen grunn til å prøve seg frem selv med noe slikt når man har en enkel guide som oppdateres jevnlig om det skjer noe nytt.
Det at du er så tøff at du ikke trenger noen guide er fint for deg. For oss andre som har ti minutter å avse for å få en garantert fungerende iPhone er guiden grei å ha.
Sitat av froskenfredrik
Det at du er så tøff at du ikke trenger noen guide er fint for deg.
Vis hele sitatet...
wtf. Jeg er så jævlig NERD at jeg ikke trenger noen guide takk.

Sitat av froskenfredrik
Følger du guiden vet du at du gjør det riktig. Det jeg snakker om er å flytte font mappen. Da frigjør du mye plass til programmer.
Vis hele sitatet...
I tillegg går det an flytte appilkasjonsmappen til mediepartisjonen og symlinke den slik at du ikke trenger å tenke på å gå tom for diskplass at all.

Jeg tenkte rett og slett at voldern hadde fått problemer med guiden som førte til disse problemene, og de kunne "lett løses" med å gjøre det på den enkle måten. Å bare trykke på "Do it all"
kreativ nerd
devotio's Avatar
RandomiZed: Enig med deg, den guiden er mer skrekk enn hjelp. Det virker som det er SÅ utrolig vanskelig å låse den opp, kan man synce iTunes mot iPod kan man låse opp iPhone i ziPhone. Trenger ingen guide, det er rimelig greit å forstå.
Hei. Jeg lurte på om det er noen i Stavanger området som kan unlucke de nye iphonene. Har noen som jeg skulle ha åpnet. Du får betalig..... Venneligs si hvvor mye du skal ha for hver telefon:P
Sitat av chripson
Hei. Jeg lurte på om det er noen i Stavanger området som kan unlucke de nye iphonene. Har noen som jeg skulle ha åpnet. Du får betalig..... Venneligs si hvvor mye du skal ha for hver telefon:P
Vis hele sitatet...
Følg denne guiden heller: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=153&t=189570

Den er så enkel at alle bør klare å følge den.
Sitat av chripson
Hei. Jeg lurte på om det er noen i Stavanger området som kan unlucke de nye iphonene. Har noen som jeg skulle ha åpnet. Du får betalig..... Venneligs si hvvor mye du skal ha for hver telefon:P
Vis hele sitatet...
Prøv ZiPhone Det tar ca 5 min per tlf. enkelt og greit. funker ganske bra også
Har nett fått iphonen min,det er en 1.1.4-som er låst..Sånn som jeg forstå av forskjellige videoer og slikt-så er det bare for meg og laste ned ziphone 2.5 for så og koble til iphone og så trykke på "do it all"?
Sitat av esbens
Har nett fått iphonen min,det er en 1.1.4-som er låst..Sånn som jeg forstå av forskjellige videoer og slikt-så er det bare for meg og laste ned ziphone 2.5 for så og koble til iphone og så trykke på "do it all"?
Vis hele sitatet...
Omtrent. Følg denne guiden til punkt og prikke, så risikerer du ikke å måtte gjøre det en gang til.
Eller hvis du ønsker iPhone på norsk kan du bruke iPlus etter denne guiden. iPlus er omtrent det samme som ziPhone, men med litt mer automatisering. Færre trinn å gjøre selv. Resultatet er identisk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ai ai ai.
Lenge siden det har vært aktivet i denne tråden.
Jeg har lastet ned og tatt i bruk iPhonePCSuite.

Alt fungerer egentlig greit, hvis jeg ser bort ifra de kinesiske tegna som dukker opp her og der - men det er relativt lett å skjønne hva knappen(e) betyr.

Problemet mitt er når jeg skal prøve å eksportere SMS-samtalene mine.
Jeg -MÅ- eksportere det i xls. Men Programmet ser ikke ut til å like xls - merkelig nok.

Feilbeskjeden jeg får er "Could not create ActiveX comopnent".

Noen som har vært borti det samme? eller noen som kanskje har en løsning? Google ga meg ikke noe spesielt fornuftig svar.
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
RandomiZed:

Ja, det har vært stille her en stund nå. Folk begynner vel å bli "utlært"..

Merkelig. Jeg har førøvrig bare iPod Touch, så får ikke testet overføring av SMS-samtaler.
Har sjekket rundt på google i et kvarter nå, men finner ingenting om det du spør om. Vi får bare vente og se om noen opplever det samme problemet?

Har du ActiveX installert, forresten? Hvis du ikke har det, så er kanskje det en begynnelse?
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Jeg lurer på en liten ting.
Skiftet nettopp over til Network Norway, og skulle gjerne hatt satt opp MMS/WAP, men på sidene deres er det bare denne telefonvelger saken, og der ligger jo ikke Iphone inne.
Noen som vet hva de forskjellige innstillingene skal være?
Jeg har OneCall med network norway, mulig det er samme innstillinger.

Edge Settings:
Apn: internet

MMS:
MMSC: mms.nwn.no
Proxy: 89.254.65.20:80
APN: mms
Sitat av ruuuty
Jeg har OneCall med network norway, mulig det er samme innstillinger.

Edge Settings:
Apn: internet

MMS:
MMSC: mms.nwn.no
Proxy: 89.254.65.20:80
APN: mms
Vis hele sitatet...
Jeg får ingen ip-adresse under "EDGE" i BossPrefs v1.56.
Idéer?

[EDIT:]
ok, men hva med feilmedlingen "Cannot fetch MMS - MMS cannot be fetched right now since GPRS/EDGE is not available! Please review your MMS and/or EDGE APN settings, or wait a while if settings are correct..."
Hvordan feilsøke?

[EDIT2:]
Nevermind, venta litt, og fikk til slutt en EDGE ip-adressse i BossPrefs v1.56...
Nå står den og "fetcher" MMS...

Ny feilmelding: "failed to connect to proxy: connect failed"


Disse instillingene funka!


Netverk->EDGE->APN: internet
mmsc: mm
proxy: 212.169.66.4:8080
apn: mms.netcom.no


Måtte bare vente for at jeg skulle få en grønn "M" øverst i høyre hjørnet...

Men jeg fikk bare et tekstdokument med navnet "080326-171231 .txt"
I dokumentet står det bare "Melding ikke funnet"

Har jeg somla?
Sist endret av Turbolego; 26. mars 2008 kl. 17:22.
Er 1.1.4 Jailbreaket på Ipod touch?
Sitat av Zalox
Er 1.1.4 Jailbreaket på Ipod touch?
Vis hele sitatet...
Guide: Jailbreak 1.1.4 ipod touch på 2 min