Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 3939
Hei freaks!
Jeg lurte på om noen av dere vet hvordan man kan skjule sin ip-adresse?
Jeg er helt ny på dette område så hadde vert veldig fint om dere kunne forklare litt enkelt hvordan man gjør det.
Har mac og bruker safari (vist det har noe og si)

Takker for alle svar
Part time ninja
locked65's Avatar
Hva mener du med skjule ?

Du kan bruke anonymiserings tjenester som vpn eller TOR.

Utdyp gjerne, og hvorfor skjule ip adressen ?
Trådstarter
Sitat av locked65 Vis innlegg
Hva mener du med skjule ?

Du kan bruke anonymiserings tjenester som vpn eller TOR.

Utdyp gjerne, og hvorfor skjule ip adressen ?
Vis hele sitatet...
Meg og en kompis har et spennende "program" som vi skal gjøre.
Og da hadde det vert fint om ip-adr var skjult
Sitat av thomas23 Vis innlegg
Meg og en kompis har et spennende "program" som vi skal gjøre.
Og da hadde det vert fint om ip-adr var skjult
Vis hele sitatet...
Det er umulig å skjule nettadressen. Du kan derimot kjøre trafikken gjennom en annen datamaskin. Det kan gjøres ved å benytte tjenester som VPN og proxy, avhengig av bruksområde.
Sitat av mroj Vis innlegg
Proxy. titegn
Vis hele sitatet...
Du kan spores igjennom proxy.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Du kan spores igjennom proxy.
Vis hele sitatet...
Du "kan", men spørsmålet er om mottaker har resurser til det.
Trådstarter
Hvordan starter man proxy ? Eller begynner med det? vettafaen hva jeg skal si men dere skjønner poenget (a)
Hva slags program skal dere "gjøre"?
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
proxi.no titegn
Trådstarter
Sitat av Ru11er Vis innlegg
proxi.no titegn
Vis hele sitatet...
Jeg skal ikke skjule loggen. Men ipèn på dataen.
Last ned "TOR". Programmet gjør alt du trenger og har egen nettleser.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Med proxi.no skjuler man ikke loggen. Man bruke en tjeneste til å gjøre det du skal på nettet, som legger seg "over" deg. Andre enden vil da se ip adressen til proxyen, og ikke din ip.
Sitat av Stickyshift Vis innlegg
Med proxi.no skjuler man ikke loggen. Man bruke en tjeneste til å gjøre det du skal på nettet, som legger seg "over" deg. Andre enden vil da se ip adressen til proxyen, og ikke din ip.
Vis hele sitatet...
sammtidig som proxi.no fritt kan plukke opp alt du skriver inn av brukernavn og passord, = ikke lurt å bruke sånt til facebook surfing på skolen
Trådstarter
Skal ikke skjule loggen med ip adressen på dataen.
Feks, vist du skal gjøre et DDoS angrep.
Kjøp deg en vps og sett opp en vpn server. Eller bare kjøp en vpn/proxy.
Trådstarter
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Kjøp deg en vps og sett opp en vpn server. Eller bare kjøp en vpn/proxy.
Vis hele sitatet...
Hvor gjør jeg dette og hvordan går jeg fram ? Høres inntresangt ut
Low Orbit Ion Cannon, du skal gjøre et "DDoS" angrep med da eller?
Dette her fungerer utmerket, strålende fornøyd.

http://hotspotshield.com/
Sitat av sinsenkrysset Vis innlegg
Vis hele sitatet...
han ene der går på skolen min.. en skikkelig stakkar
Trådstarter
Sitat av Benkern Vis innlegg
Dette her fungerer utmerket, strålende fornøyd.

http://hotspotshield.com/
Vis hele sitatet...
Hva er det ?
Sitat av thomas23 Vis innlegg
Hva er det ?
Vis hele sitatet...
Dette programmet gjør at ingen kan se IP'en din.

Dette fungerer også i spill som jeg har skjønt.

Du får en anonym proxy.
Trådstarter
Sitat av Benkern Vis innlegg
Dette programmet gjør at ingen kan se IP'en din.

Dette fungerer også i spill som jeg har skjønt.

Du får en anonym proxy.
Vis hele sitatet...
Og det er ikke noe virus ?
mener å ha opplevd dns-leaking da jeg sitter bak vpn.

Da må man bytte dns via dns jumper, så flush dns
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Low Orbit Ion Cannon, du skal gjøre et "DDoS" angrep med da eller?
Vis hele sitatet...
Planen det.
Men hvordan skjule seg etter du har gjort dette "angrepet" ?
Sitat av thomas23 Vis innlegg
Planen det.
Men hvordan skjule seg etter du har gjort dette "angrepet" ?
Vis hele sitatet...
Det blir å ende med at dere DDoS'er proxyen/VPNen dere sitter bak.
Trådstarter
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Det blir å ende med at dere DDoS'er proxyen/VPNen dere sitter bak.
Vis hele sitatet...
Og hvordan gjør jeg dette ?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Dere er klare over at ingen merker noe forkjell når bare et par stykker "angriper" sant? Skal dere gjøre dette må dere fikse dere botnet først ihverfall. Og utifra det du skriver så tror jeg ikke du/dere sitter på kunnskapen til å utføre det.
Trådstarter
Må bare si at jeg ikke skal gjøre et DDoS angrep.
Lurer bare på hvordan man gjør det og hvordan man skjuler seg etc
Hidemyip.org
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
For å skjule ipen din på denne måten så er du nødt til å koble deg via en annen maskin feks via VPN eller Proxy som det er nevnt flere ganger her. Dette resulterer i at det er proxyen eller vpn-ens IP som blir synlig ut på nettet.

Når du da skal begynne med DDOS-ing gjennom en proxy, så ender du jo mest sannsynligvis med å ta ned proxien istedet for siden du har tenkt å ta ned. Samtidig så er du og kompisen din et par hundre stykker for få til å klare å skape nok trafikk.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Real IP Changer.. google it
Hack tante olga sitt nettverk, og fyr i vei med LOIC.
Husk også og ha klart et syrebad viss onkel blå skulle banke på døra.
Jeg har hørt at dersom man skal være "super anonym" så må man lenke sammen flere anonyme servere før man når sitt endelige mål. Meg -> anonym server 1 -> anonym server 2 -> anonymserver 3 - mål server.

En måte å gjøre dette er TOR nettverket..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Viss du har en laptop kan du gå ned på en internett kafè, sette deg i et hjørne og gjøre det derfra. Tidligere nevnte Hotspotshield er ikke et virus. Har brukt følgende på en nett kafè en gang:

meg>hotspotshield>AOL>proxy>

Dette "programmet" som du og han andre skal prøve høres litt rart ut. Du kan tydligvis ingenting og så har du et "program" som du må skjule IP'en for. Jaja
Sitat av sinsenkrysset Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Amatørmessig.

Når man først skal gjøre et DDoS-angrep må man da kunne gjennomføre skikkelig...
Sitat av thomas23 Vis innlegg
Hvor gjør jeg dette og hvordan går jeg fram ? Høres inntresangt ut
Vis hele sitatet...
Og jeg som trodde jeg hadde sett absolutt alle former av dette ordet allerede.
Sitat av Echuz Vis innlegg
Dere er klare over at ingen merker noe forkjell når bare et par stykker "angriper" sant? Skal dere gjøre dette må dere fikse dere botnet først ihverfall. Og utifra det du skriver så tror jeg ikke du/dere sitter på kunnskapen til å utføre det.
Vis hele sitatet...
Det er feil. Det kommer naturligvis an på serverens kapasitet, hvor mye load det allerede er på serveren, og angriperens kapasitet. DoS (ikke distributed) angrep er sjeldnere nå til dags, men mot små mål er det fortsatt mulig. Jeg vet om et par karer som tok ned CatchGamer for noen år tilbake med bare 3 maskiner og 1 internettlinje.

Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
For å skjule ipen din på denne måten så er du nødt til å koble deg via en annen maskin feks via VPN eller Proxy som det er nevnt flere ganger her. Dette resulterer i at det er proxyen eller vpn-ens IP som blir synlig ut på nettet.

Når du da skal begynne med DDOS-ing gjennom en proxy, så ender du jo mest sannsynligvis med å ta ned proxien istedet for siden du har tenkt å ta ned. Samtidig så er du og kompisen din et par hundre stykker for få til å klare å skape nok trafikk.
Vis hele sitatet...
Det er utrolig mange som sier akkurat dette, og det er ikke helt riktig. Hvis proxien din har større kapasitet enn din linje, som er sannsynlig hvis du bruker kvalitetsproxy, vil du neppe slå ned din egen proxy, med mindre det er mye annen load på proxy-serveren, naturligvis. Det er også slik at hvis målserveren har mindre kapasitet enn proxy-serveren, slår du mest sannsynlig ned målserveren først, med den forutsetning at proxy-serverens upload er høyere eller lik din (eller i alle fall høy nok til å slå ut målserveren). For ordens skyld er også proxy-serverens og målserverens prosessorkraft en faktor i hvorvidt du vil slå ut proxy-serveren først eller ikke.

Videre:

Hotspotshield er ikke tilrådelig, i alle fall ikke til DDOS. Linjen du får er latterlig. Skal du først bruke en slik tjeneste, er IP Shield mye bedre og raskere. TOR er mye bedre, men ikke spesielt raskt. Jeg vil tro det raskeste er å kjøpe en Virtual Private Server og sette opp enten SSH(Secure Shell) tunnel eller VPN (Virtual Private Network). Det finnes nok av guider om dette på google.

Hvor sikkert det er, er en annen sak. Hvis det du skal gjøre er ulovlig, noe jeg for din skyld ikke håper det er, og politiet er interessert i å finne ut hvem du er, kan de gjøre det ved å kreve at VPS-hosten gir ut navnet ditt. Det er imidlertid ganske mye arbeid og det er ikke sikkert de vil gidde å gjøre det (det kommer også an på hvor politi-vennlige VPS-hosten er). Det heter også at "påtale finner kun sted når almenne hensyn krever det", som vil si at du neppe får noe særlig problemer for å ta ned websiden til kebabsjappa på hjørnet.

Uansett fraråder jeg deg sterkt å gjøre noe ulovlig på nettet med den kompetansen du ser ut til å ha. Selv om sjansen for å bli tatt er liten, er det ikke verdt det for litt morro.
Skal du bruke loic alene? Sende fra kun 1 ip adresse? Isåfall. Du trenger minst 15 personer om du skal krasje en god server.
Sitat av Sec Vis innlegg
Skal du bruke loic alene? Sende fra kun 1 ip adresse? Isåfall. Du trenger minst 15 personer om du skal krasje en god server.
Vis hele sitatet...
Rettelse: 15 personer om du skal krasje en dårlig server.