Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1578
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, bomma litt når jeg skulle sette meg et skudd, svir litt og det ble en kul men den har gått ned, nå ser det ut som en pigmentflekk rundt der jeg satte skuddet og det er ganske ømt, er dette falig? Var 0,2g heroin ca 3ml i pumpa
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være farlig ja. Det er sånt du må belage deg på når du skyter dop.
Som han sier, det kan være farlig mtp infeksjoner og betennelse. Mest sannsynlig går det helt fint,
men ikke nøl med å dra til legen om det blir verre.
Hvorfor skyter du når du ikke har nok kunnskap om hva du gjør? Jeg har alltid lest meg opp rundt skadereduksjon på nettet, lært forskjellen på artere og vene for å være sikker på at skaden blir minimisert, når det er sagt er jeg enig med de over meg her, om arma blir mer hoven MÅ du dra til lege med en gang, dette er ikke tull ettersom du kan ha skutt i en arterie og venter du for lenge med dette må du sikkert amputere.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Imawesome Vis innlegg
Jeg har alltid lest meg opp rundt skadereduksjon på nettet, lært forskjellen på artere og vene for å være sikker på at skaden blir minimisert
Vis hele sitatet...
Hva får deg til å tro at noen bryr seg om hvor flink du er til å ta forhåndsregler før du føkkings skyter heroin..? Trådstarter stiller et fryktelig enkelt spørsmål om bomskudd, og så kommer du med en utredning om hvor ekstremt intelligent og ansvarsfull du selv mener at du er... Hvor er sammenhengen???
Sitat av Imawesome Vis innlegg
Hvorfor skyter du når du ikke har nok kunnskap om hva du gjør? Jeg har alltid lest meg opp rundt skadereduksjon på nettet, lært forskjellen på artere og vene for å være sikker på at skaden blir minimisert, når det er sagt er jeg enig med de over meg her, om arma blir mer hoven MÅ du dra til lege med en gang, dette er ikke tull ettersom du kan ha skutt i en arterie og venter du for lenge med dette må du sikkert amputere.
Vis hele sitatet...
Dersom han hadde satt kanylen i en arterie hadde han vært klar over det for det gjør _jævlig_vondt. Stor sjanse for at hele armen hans hadde hovnet opp også.

Tenker dette er standard bomskudd hvor deler av injeksjonen har gått i muskelen og ikke i venen, altså intramuskulært. I beste fall kapsles dette inn og blir sakte bedre uten videre kompikasjoner, i verste fall får du betennelse, noe som krever behandling, da du kan risikere både blodforgiftning, amputasjon, død og fordervelse. Kontakt lege dersom du opplever smerter, hevelse eller andre tegn på infeksjon.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva får deg til å tro at noen bryr seg om hvor flink du er til å ta forhåndsregler før du føkkings skyter heroin..? Trådstarter stiller et fryktelig enkelt spørsmål om bomskudd, og så kommer du med en utredning om hvor ekstremt intelligent og ansvarsfull du selv mener at du er... Hvor er sammenhengen???
Vis hele sitatet...
Sa jeg at jeg tror noen bryr seg om hvor flink jeg er ? det var ikke det som var poenget heller her, poenget er at jeg mener han opplagt burde lese seg opp rundt skadereduksjon, deretter skrev jeg et råd om det han stillte spørsmål rundt over her.

Sitat av stranger Vis innlegg
Dersom han hadde satt kanylen i en arterie hadde han vært klar over det for det gjør _jævlig_vondt. Stor sjanse for at hele armen hans hadde hovnet opp også.

Tenker dette er standard bomskudd hvor deler av injeksjonen har gått i muskelen og ikke i venen, altså intramuskulært. I beste fall kapsles dette inn og blir sakte bedre uten videre kompikasjoner, i verste fall får du betennelse, noe som krever behandling, da du kan risikere både blodforgiftning, amputasjon, død og fordervelse. Kontakt lege dersom du opplever smerter, hevelse eller andre tegn på infeksjon.
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis han hadde forstått forskjellen, men tenker i samme bane som deg.
Sist endret av Imawesome; 5. april 2020 kl. 02:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av stranger Vis innlegg
Dersom han hadde satt kanylen i en arterie hadde han vært klar over det for det gjør _jævlig_vondt. Stor sjanse for at hele armen hans hadde hovnet opp også.

Tenker dette er standard bomskudd hvor deler av injeksjonen har gått i muskelen og ikke i venen, altså intramuskulært. I beste fall kapsles dette inn og blir sakte bedre uten videre kompikasjoner, i verste fall får du betennelse, noe som krever behandling, da du kan risikere både blodforgiftning, amputasjon, død og fordervelse. Kontakt lege dersom du opplever smerter, hevelse eller andre tegn på infeksjon.
Vis hele sitatet...
Helt riktig.

Som litt tilleggs informasjon kan jeg opplyse om at jeg har antegeligvis opplevd å treffe litt utenfor blodåre sikkert godt over 300ganger uten noengang og fått et problem annet en at rusen sige saktere på.

Mange setter også heroin I.M
Neeeida, om den blir rød og dunkende etter tre-fire dager med dårlige utsikter for helbred, oppsøk lege. Asap!!