Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 4525
Begynte med kjøp av et veldig bra kamera jeg skulle bruke innendørs.

Prøvde TP-Link Kasa KC120

Mye dyrere og annerledes enn resten av Kasa serien. Er meget bra med div geniale muligheter. Dette er ett par år siden.

Senere kjøpte jeg to Kasa smart vegg kontakt. Det er helt genialt. Det er så mange muligheter. Og prisen er genial da der det er kommet nye US modeller.



Kjøpte også KC110 kamera til å passe på motorsykkelen min som stod rett utenfor i 1. etasje. Er motordrevet horisontalt og mange grader vertikalt. Er så mange funksjoner og div...som at kamera kan følge etter personer. Det er billig. Jeg fikk det veldig billig med kontaktene på tilbud.

Minuset med sistnevnte er nattmodus og høyeste oppløsningen 3000+++ hakker videoen men 1080 er perfekt. Men jeg har rel. mye lys der den pleier å stå så det billige funket for meg.



Der er mer..

Nattmodus på det dyrere kamera er jeg veldig nøgd med og nå tar jo andre enda mer over. Synd jeg ikke kan komme med bilder da sykkel er på vinterlagring så skal bruke det til annet. Dere hadde blitt nøgd med kvaliteten og dette er jo gamle produkter så de nye må jo være kanon.


Vet ikke.. ville bare dele. Er så nøgd med kontaktene og hva man kan bruke dem til om man er kreativ.

Her er best for å bare se over... Bortsett fra hjemmesiden deres, men dette er bedre og hva som er tilgjengelig i Norge.. https://www.kjell.com/no/sok?q=Kasa
Sist endret av Naturgrønn; 2. desember 2021 kl. 04:12.