Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1832
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Kort skrevet, har brukt flein 5-6 ganger før og tatt LSD 10 ganger ish, hvor første var på 700uG, jepp trodde det skulle kicke som en line gjør, dreit meg ut, men skal nå spise magiske trøfler, ser for megnå spise 5g, vil ikke noie ellernoe, noen som har noe tips? På amf og coke blir jeg veldig obs på hjerterytme osv med noia, får man det av magiske trøfler også? Takk mvh
Trøfler er bra mye svakere enn sopp. Syns det var morsomt å sitte ute med en øl i Amsterdam når jeg prøvde de der, mens en jeg reiste med fikk Noia for alle. Rare greier. Har nok med egen innstilling å gjøre
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres magert ut
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
5 g er lite,15 g med trøffler er passe dose.
Så 15 gram med trøfler tilsvarer ca. 5 gram med sopp ? Vet de ulike soppene har ulik styrkegrad men for meg er sopp sopp.
Tja.. spiste 30g pluss med noe av de sterkeste tøflene i Amsterdam og det var som en veldig svak sopptrip
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har inntrykket av at styrken er voldsomt variabel fra batch til batch, pluss at trøfler i utgangspunktet inneholder lite virkestoff ift. sopp. Ville kjøpt fire av de sterkeste variantene og most det sammen for deretter å dosere. Kanskje forsøke en lemon-tek ettersom det er mye mer biologisk materiale som skal brytes ned.
Tror det er ofte nærmere en tidel svakere, men det er sikkert trøffel kulturer som er uvanlig sterke for trøffel og også sammenlignbare med potent sopp. Men kan alle for lite om trøfler egentlig. Mange som dyrker sopp går for sopp arter som lager "Stones", i tillegg til å frukte
Sist endret av meaculpaUIO; 7. november 2021 kl. 21:13.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vet ikke hvor dere får dette med dosene fra.. 10g (ferske) trøfler vil gi samme intensitet som 2g (tørket) sopp.. de gir ikke en mildere trip i grunn, men kommer så klart an på hvilken sopp og hvilke trøfler �� mange fordeler med trøfler ofså, siden doseringen er mye enklere, da de ikke er like variable som "hattene"