Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1639
Hei jeg vurderer å kjøpe en gaming laptop for å ta med på reiser og lignende. Pris rundt 6000-10000, noen anbefalinger?
Jeg var meget fornøyd med Asus rog serien. Mye bra på Finn.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sjekk elkjøp. Se har ofte demovare og b varer. Varer som har vært hos en kunde som har benyttet seg av åpent kjølt

Kjøpte selv en til 12000 som jeg fikk til 4800kr.

Mye for pengene og den var ubrukt
Trådstarter
9 0
Hva tenker du å spille?
Trådstarter
9 0
Har tenk å spille single player spill some rage 2 , witcher 3 etc
Sitat av kefkaaaa Vis innlegg
Har tenk å spille single player spill some rage 2 , witcher 3 etc
Vis hele sitatet...
Pcn ifra Finner OK til prisen, men med det grafikkortet vil du nok kjøre f.eks. rage 2 på minimun til medium grafikk. Da ville jeg heller ha lagt litt mer penger i det, og kjøpe en pc med litt mer futt i som "varer" en stund lenegr mtp. hva som trengs til de forskjellige spillene.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
du får en med 1060 kort til ca 4000 kr som demo på Elkjøp
Trådstarter
9 0
har sett litt på elkjøp sine demo varer men er usikker hvilken jeg burde velge, noen anbefalinger`?


https://www.elkjop.no/INTERSHOP/web/...URLName=Outlet
Av de der ville jeg valgt legion med 1060 max q.
Om du kan strekke budsjettet ville jeg gått for en av de med 8750h og 1060 6gb til ca 11, hvis ikke ville jeg tatt 8750h + 1050ti eller 1060 3gb + 7700hq
Jeg har Acer Predator Helios 500 og egentlig vært veldig fornøyd med den. Har tidligere hatt to generasjoner Alienware og aldri mer, faen for noen søppel laptopper. Overpriset shit.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Jeg gikk en Legion til 4800 kroner med 1060 eller 1080 kort.

Kan også sjekke netonnet. 1060 med 6/8 gb ram er som regel nok om du ikke kjører veldig mye mods.

Men høre med gutta her først. De kan nok enda mer enn med rundt tema.

Synes 10.000 er mye for en bærbar. Spiller mest konsoll, men rundt 6000 som demo får du bra maskin som regel. Kommer hele tiden inn nye og du kan høre om det er andre steder som selger demo og bvare. Jeg vet at netonnet (ofte ganske dyrt) og power har ofte bvare. I butikk.

Elkjøp skal ikke ha bvare i butikk, men det forekommer. De har et eget firma som tar inn retur dato og sletter alt og selger det for elkjøp. Derfor kan man gjøre veldig gode deal her om det er en data de ikke har fått solgt på en stund selger de dem med tap bare for å bli kvitt dem siden de får %prosenter på alle salg selvom elkjøp tapere penger.

Kan lønne seg å følge litt nøye med på hjemmesidene til elkjøp.

Åpent kjøp er jo fantastisk hos elkjøp. Tror flere har det, men vet at elkjøp er veldig greie og du kan levere inn alt bare det ser ok ut og du har forpakning (gjelder ikke hygiene produkter og mobiltelefoner og spill selvfølgelig)

Lykke til med ny data. Personlig like jeg Legion veldig godt.
Du kan jo ringe elkjøp å be om å få snakke med eller få nummeret til det firmaet som selger bavarene til elkjøp å beom et godt tilbud eller om det er noe bra på vei til god pris. De er sikkert ok å snakke med å ønsker å få varer ut.
Trådstarter
9 0
Har sett på komplett og vurder en av disse:

https://www.komplett.no/product/1104...-hd-matt-demo#

https://www.komplett.no/product/1110...-hd-matt-demo#

Er disse å anbefale ?