Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4814
Noen som har anbefalinger for beste teoriprøve på nett?
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Jeg brukte teoritentamen.no.

Fungerer veldig bra, fikk omtrent samme spørsmål på prøven.
Eranza's Avatar
Trådstarter
24 2
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Jeg brukte teoritentamen.no.

Fungerer veldig bra, fikk omtrent samme spørsmål på prøven.
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha !
Kan ikke henvise til noen kilder akuratt nå, men husker at teoritentamen.no ble kåret for noen år siden til å være den mest nøyaktige.

Kan hende det har forandret seg nå, though.

Hadde også en .doc-fil hvor noen hadde lagd stikkord ut av hele boka, leste den og tok teoritentamen til jeg hadde 0 feil 3 ganger på rad.
Sist endret av Bruskork1; 18. mai 2016 kl. 23:52.
Jeg brukte teoritentamen.no og besto med glans. Prøv den!
Slenger meg på de andre her når det kommer til teoritentamen.no! Ikke lenge siden jeg tok teorien og det gikk knirkefritt.
Eranza's Avatar
Trådstarter
24 2
Takk alle sammen Da har jeg kjøpt meg bruker på Teoritentamen.no!
Da får jeg håpe på at jeg også består dette med glans
Bruker dere kun teoritentamen før dere skal ta teorien, eller leser dere også i boken?
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Bruker dere kun teoritentamen før dere skal ta teorien, eller leser dere også i boken?
Vis hele sitatet...
Har ikke tatt teorien selv, men har lest i boken en del. Men blir nok å bruke teoritentamen som hovedkilde for læringen.

Kjenner mange som har tatt teorien bare ved å bruke den siden og de har bestått uten problemer. Så det skal være fullt mulig. Men har du boken taper du ikke på å lese litt i den uansett.
Har tatt to teoriprøver med suksess pga teoritentamen. Hadde teoribok i den første klassen, men synes den ikke var nødvendig når spørsmålene hadde forklaring.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Jeg tok kun prøvene på teoritentamen.no til jeg klarte de uten feil et par ganger. Gikk deretter å tok teoriprøven, hadde 3 feil. Så det er meget mulig å bare bruke teoritentamen.no.
Tok prøven på teoritentamen.no til jeg hadde bestått 50-60 ganger på rad. Jeg feilet første forsøk på teorien med 1 feil for mye, deretter måtte jeg vente 2 uker til nytt forsøk. Jeg "pugget" ikke noe mer de 2 ukene jeg ventet. Andre forsøk besto jeg med 3 feil, så enten var jeg i en helt annen verden første gangen, eller så er det mulig å være uheldig