Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1087
Så!
For shit and giggles, lagde jeg nylig (i dag) en ny youtube kanal med google konto og alt som er nødvendig mellom himmel og jord.
PROBLEMET er at jeg ikke kan "subscribe" til mine favoritt kanaler.
Det som skjer når jeg trykker på den fine røde knappen, er at den ikke registrerer seg når jeg presser på den, uansett hvor fort, hardt, eller sakte jeg gjør det Så går det rett og slett ikke. Den vil ikke registrere at jeg subscriber! UGH! -Frustrert-

Jeg har prøvd med rekker med nettlesere slik som Google C, Fire Fox, Internet Exp. , ect.

Er det noen på nFF her som har peil på hva jeg kan gjøre / eller hva som skjer?
Sitat av Marc726
On your all contacts page. http://www.youtube.com/address_book

You'll see the "New" button at the top left of the page. Click it, then choose "Contact". Add the username of the channel you're trying to subscribe to then click save. Then try subscribing to that channel directly from the all contacts page. It may or may not work. Subscribing seems to be broken right now. If it works report back and let us know!
Vis hele sitatet...
Kilde: Why can't I subscribe on channels on YouTube?

Youtube har limits på antall kanaler du kan være subscriber og hvor kjapt du kan subbe.
Eranza's Avatar
Trådstarter
24 2
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Kilde: Why can't I subscribe on channels on YouTube?

Youtube har limits på antall kanaler du kan være subscriber og hvor kjapt du kan subbe.
Vis hele sitatet...
Takk for svar! hm, strange, som sagt; kanalen er helt ny, og jeg har ingen kanaler jeg har subscribet til.
Jeg regner nok med at det er en form for "anti-bot" system som slår inn.
Siden kontoen din er så fersk kan den oppfattes som at den er laget automatisk bare for å øke noens subscriber tall.
Bare bruk kontoen vanlig over en dag eller to så regner jeg med at dette problemer løser seg selv
Lagde du helt ny konto for denne kanalen eller linket du den til en eksisterende konto der du har subscribet til andre kanaler?
Eranza's Avatar
Trådstarter
24 2
Vell den var heeelt fersk, men nå kan jeg subbe
Som Erlpil sa, den var jo helt fersk så den funka etter hvert. Tusen takk for hjelp alle sammen!