Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2033
Black and White 2 ble slippet ut i usa her den 4. så vidt jeg har forstått. og er derfor tiljengelig for resten av verden også på en måte. men det kommer vil ikke i hyllene her i norge for 15. okt.
er det noen som har fått testet det enda? lever det opp til forventningene dere eventuelt måtte hatt? jeg regner med at jeg selv får testet det om ca 3-4timer er jeg heldig.
Syntes at Black & White 2, er et spill som fortjener å bli KJØPT!
Sitat av bjerkreimruler
Syntes at Black & White 2, er et spill som fortjener å bli KJØPT!
Vis hele sitatet...
Jeg har allerede bestilt collectors edition (for en stund siden). men det kommer som sakt ikke før 16. og jeg syns at et spill som Black and White 2 er vansklig å vente på når det er tilgjenelig.
Black & White 2 kommer til å ta av. Og det sier jeg fordi jeg kommer nok ikke til å spille før det kommer til norge. Vi på Gamezone Stavanger venter det inn den 13. tar jeg ikke feil. Gleder meg masse!
Har fått sterk kritikk, men det behøver ikke å bety noe. Men er spent.
hmm.. det hakker på pcen min, blir utrolig sliten av å styre den hånden som hakker frem og tilbake. Har Nvidia Geforce 6800GT
Sitat av e-foo
hmm.. det hakker på pcen min, blir utrolig sliten av å styre den hånden som hakker frem og tilbake. Har Nvidia Geforce 6800GT
Vis hele sitatet...
Har du Nvidia må du laste ned en beta driver les på forumet på hxxp://www.bwgames.com
Har problemer jeg.
For det første har jeg ingen lyd, og for det andre fryser spillet etter de to "samvittighetene" sier at vi skal skaffe meg et dyr (fant ut hva de sa ved å ta på subtitles).

Har søkt litt rundt etter løsninger, men er tomhendt. Noen som kan hjelpe? Er jævlig keen på å få prøvd ut dette.
Likte b&w2 veldig godt!
Men! det er hverken Skirimish eller Multiplayer, noe som gjør det litt labert.
Og ifølge gamer.no kommer det den 13 oktober til norge.
Sitat av RoadKill
Virker noen av disse: http://thepiratebay.org/search.php?q...white&games=on ? I så fall må jeg nesten installere windows igjen.
Vis hele sitatet...
nada torrents
Hva? Er det ikke no multiplayer i bw2? Faen meg største grunnen til å spille det da! :s
Har lest noen anmeldelser av spillet, og det har ikke akkuratt fått topp-kritikk! :/
usertitle import
bleh's Avatar
Uff, særlig gøy var det iallefall ikke...blir så langtekkelig. Duxo^^ : hvilken relase har du?
Black.and.White.2.CLONEDVD
usertitle import
bleh's Avatar
Har sett et par diskusjoner der folk har problemer med det samme som deg duxo, så skal si ifra hvis det kommer noe smart ut av de.
Gidder du linke til der du har sett noen tråder om det?
usertitle import
bleh's Avatar
Det er forum for invites only, så kan nok ikke det men skal som sagt si ifra hvis det kommer noe vettugt svar der.
http://allboards.lionhead.com/forumdisplay.php?f=54 fullt av folk med problemer :P


For meg er problemet utrolig lav FPS, hjalp hverken med 1.1 patch'n til B&W2 eller den nye driveren til NVIDIA.
Sist endret av e-foo; 9. oktober 2005 kl. 05:18.
Har spilt litt nå og synes faktisk det var ganske bra, er mye mer fokus på rts i forhold til 1'ern, samtidig som det også er _mye_ enklere å trene dyret ditt. Så langt så virker det faktisk veldig bra imho.
Har spilt det litt selv nå, å må si det virker veldig bra. spiller "good" (100%). angående multiplayer så sies det at de slipper ut en addon med det senere. og det høres jo flott ut. det skal vistnok være problemer for nvidia brukere men da er det jo en beta driver ute for de da selv har jeg ati og spiller spillet på fullt uten problemer. jeg har heller ikke merket noen store bugs. (eneste er vel at jeg klarte å plante et tree inni et hus)
har samme problemet med lav FPS.. Har ATI 9800XT kort. Burde ikke ha lav FPS da.
Har forsåvidt samme problem i flere spill. Men hvis noen finner en løsning på lav fps-problemet: Skrik til meg!

B&W2 var forresten veldig artig, miraklene har fått en seriøs overhaling, det samme har creature-combat. Levetiden vet jeg ikke da jeg bare har spilt et par timer.
- Til dere som har lav fps.

Tatt fra thisonews.com, skrevet av uncle_mart.
" Ok all sorted(ish)

First off this is basically lionheads fault and they are retarded for not ever noticing this, as this seems to affect two of the most common gfx cards out there..

To fix goto the game install directory and then into the data directory (my computer its CGames\Black & White 2\Data ) and open graphics.config with notepad or something similar.

Now you'll see on the left lots of card names followed by numbers, I simply changed mine to the lowest settings and worked my way up till it ran like it should but without reduced gfx details (some settings will disable the ability to change settings in game, my setting allows changing everything but from what I see disables pixel shader 2 support and uses 1.1, and it looks almost identical but with roughly five times the FPS.

Ok heres an example for a 9800, I dont know what it was at originally but heres what mines on now and gives me between 25-30 FPS on medium detail at 1024x768.

(code) 9800 1 1 1

Voila any nasty FPS issues should now be fixed, you can however lower it again but it really looks bad as you can see from my screenie a few posts back. Anyways im finally gonna play the game, just got pissed off by being asked if I want it explained how to move and it not actually letting me choose...

And whats worse you get told how to move left, and then he explains right, and then he explains forward and then he explains back and you CANNOT skip this at all.

Anyways enjoy, feel free to post this soloution wherever but gimme some credit oh and let me know if this works for you if you have the problem."
Vis hele sitatet...
Dette er med andre ord en "glipp" fra EA\Lionhead sin side, burde være fikset i løpet av de neste parr patchene.

Idioter som utgir uferdig og utestet spill på markedet.
Sist endret av raz; 9. oktober 2005 kl. 22:42.
Jeg syntes hele konseptet hvordan man styrer er helt sykt dårlig satt opp. Men ellers et greit spill!
Ja, dette var på tide. Har venta så ufattelig lenge på oppfølgeren. Det eneste jeg gjør nå for tiden er å følge med på nedlastinga, men nå kaller sengen min på meg. Får håpe det er nedlasta til jeg kommer tilbake .
For dere som er så triste pga multiplayer/skirmish så kan jeg opplyse at det ofte er blitt diskutert, og de sier at det enten vil bli lansert via en patch evt en add-on. Kommer ann på hvor vriene EA skal være, og hvor mye di vil melke BW.
Var ikke dette et problem med det første spillet også?
(multiplayer..)
Tja, det kan jeg ikke huske. Men etter en stund så stengte de MP serveren deres, og da fikk man ikke spilt. Så kom noen smarte nok, og med tid nok å laga til noe forskjellige patcher som ga mulighet til selv å hoste MP og da var det i orden =)
Men MP var inkludert i BW1, tingen med BW2 er at det ikke er inkludert.
Er det noen som har hørt noen rykter om B&W2 kommer til og komme til noen av de neste spill-konsollene? Jeg spiller _veldig_ lite så det hadde vært kjipt og kjøpe ett nytt GFX kort nå om det senere kommer til Xbox 360 eller PS3..
NEI, BW2 kommer IKKE til PS3 Xbox360 eller noen annen plattform en PC, (muligens mac), men det kommer IKKE på en konsoll.
Du tenker på BW Next Generation som igjen er et helt annet spill, det skal også vistnok komme ut et spill til PSP, Nintendo DS som heter BW Creature eller noe slikt, her omhandler det KUN dyret ditt tror jeg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vel som alle andre så har jeg opplevd et problem...(!) Når jeg skal bli flytta fra den tredje øya til den fjerde øya så klikker spillet og jeg ender opp på skrivebordet uten ei eneste feilmelding... :-/ Hva er galt? Har ikke vært noen problemer inntil da.
Har du patchen instalert?
Sitat av bjerkreimruler
NEI, BW2 kommer IKKE til PS3 Xbox360 eller noen annen plattform en PC, (muligens mac), men det kommer IKKE på en konsoll
Vis hele sitatet...
Ser ut som om BW2 kommer på Mac. http://www.lionhead.com/bw2/news/207