Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1797
Hei! Har fått noen brett med piller av en kompis, noen brett met Quetiapin Sandoz 25mg og Cetirizin Sandoz 10mg.

Er disse farlige å ta? hva er bieffektene på dem og hvordan bruker jeg disse på rett tidspunkt og setting?

Hvor mange av disse må jeg ta for å oppnå en farlig dose som jeg helst vil unngå å få?

Takk
Sist endret av Ganjaboy; 26. juli 2019 kl. 11:17.
quetiapin er et antipsykotika, uten toleranse så slokner du nok av 1.
cetrizin er et antihistamin (allergimedisin) noen kan bli litt sløve/trøtte av.

detta er ikkeno å søke rus fra, 0 rus whatsoever.. eneste rett tidspunkt og setting for å ta dette er for det de er ment som.
Du kan enkelt finne svar på alle dine spørsmål ved hjelp av ett par raske Google-søk. Felleskatalogen har uttømmende informasjon om begge legemidler.

Når det gjelder å bruke disse på rett tidspunkt og setting, så må du nesten fortelle hva du ønsker å oppnå med dem. Hverken Quetiapin eller Cetirizin egner seg særlig bra til rusformål.