Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1252
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri hatt no prob, downloada to apper med 500tusen+ downloads stod det i appstore, men de var ikke fra noe verified firma.
Etter det, uten å ha tatt appene i bruk så funker ikke nettleseren min mer. Firefox fra Android... Det som skjer er at jeg får åpna nettlesern men den responderer ikke og laster ikke inn noen sier, litt som om det har noe med CPU overload å gjøre bare at mobilen ikke har andre programmer oppe. Har sletta appene jeg downloada og restarta mobilen mange ganger.
Andre apper som krever nett fungerer.
Så lurer på om man kan få virus fra app store apper, hva disse virusene kan gjøre, og hvordan kan jeg løse Firefox problemet på mobilen min?
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har siste versjon av Firefox så det har ikke noe med å oppdatere den å gjøre heller hmmmmm
Tja, apps ber om jo tilatelse til lagring, kontakter, lokasjon osv når du installerer dem.

Det kan være lurt å se over hva appen ber om under installasjon, og om den prøver å få full kontroll på ting den ikke trenger, kan det være noe shady programvare du har lasta ned.

Du kan evt å gå inn i apps og se om det ligger igjen noen rester fra den første installeringa.

Hvis ikke blir det factory reset som er svaret.

Har du kontakter/bilder osv synca med google drive er det jo bare å kjøre på med reset og last ned alt fra backup.
Det kan jo skje, men jeg tviler litt på det.

Grunnen til at jeg tviler er at Apple går igjennom alle apps og oppdateringer som blir publisert. Noe som er et mareritt for utviklere som vil ha ting ut fort, men det er en annen diskusjon.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har Android ikke Apple. Men problemet forsvant ved å reinstallere Firefox men er fortsatt betenkt over hvorfor problemet oppstod rett etter jeg hadde lasta ned en ny app. Firefox har fryst før pga mange faner oppe men da har det gått fint å bare lukke nettleseren og åpne på nytt eller lukke noen faner, men nå responderte ingenting og ingen sider lasta inn uansett hvor mange ganger jeg lukka nettleseren eller restarta hele telefonen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har Android ikke Apple. Men problemet forsvant ved å reinstallere Firefox men er fortsatt betenkt over hvorfor problemet oppstod rett etter jeg hadde lasta ned en ny app. Firefox har fryst før pga mange faner oppe men da har det gått fint å bare lukke nettleseren og åpne på nytt eller lukke noen faner, men nå responderte ingenting og ingen sider lasta inn uansett hvor mange ganger jeg lukka nettleseren eller restarta hele telefonen.
Vis hele sitatet...
Beklager. Leste "App store" og det er jo Apple. Da kan du stryke mitt innlegg da Android ikke sjekkes på samme måte som Apple.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Source Vis innlegg
Beklager. Leste "App store" og det er jo Apple. Da kan du stryke mitt innlegg da Android ikke sjekkes på samme måte som Apple.
Vis hele sitatet...
Sorry, det var jeg ikke klar over. Jeg kaller det bare for det men det heter Google Play Store. Aldri eid en iPhone men forstår godt at du koblet det til Apple når jeg brukte et navn som brukes av Apple! My bad