Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4554
De siste 1-2 dagene har min P30 begynt å ta omstart helt uten videre. Finner ingen mønster i når det skjer og hva som trigger det, men merker i noen tilfeller at applikasjoner tilsynelatende ikke får kjørt før det skjer. Det som er oppe force-closer, og hvis jeg prøver å starte en hvilken som helst app etterpå så force-closer den med en gang.

Etter litt feilsøking kom jeg frem til at neste steg var factory reset. Dessverre har ikke det løst problemet. Jeg har nå opprettet service-sak, og har heldigvis en backup-telefon jeg kan bruke i mellomtiden, men siden det uansett vil gå noen dager før jeg i det hele tatt kan sende telefonen inn så tenkte jeg det kunne være verdt å sjekke om noen her har opplevd noe lignende. Er dette et kjent problem? Eventuelt noe jeg kan prøve selv som kan løse det?
Det er bare China som oppdaterer spywaren sin.
Sitat av Påfugl Vis innlegg
Det er bare China som oppdaterer spywaren sin.
Vis hele sitatet...
Haha...


Nå fikk jeg også en reboot på den gamle telefonen min... Det har aldri vært et problem der før. Kan det være SIM-kortet?
Hmm, jeg har ikke opplevd noe med min...