Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4173
Registrer deg for å skrive svar Trådrulett
four4's Avatar
feb. 2017
11  1
Hvor safe er det egentlig å bære litt green på sentralstasjonen? skal møte en kompis som skal gi meg som jeg tar tog til Kongsberg med.

- Four4
nehmZ's Avatar
okt. 2013
220  82
Er jo en av de minst "un-safe" stedene du kan bære med deg shit - politistasjon rett ved, og en fin plass for de å trene opp narkotikahunder. Du skal fremdeles ha veldig uflaks for å bli tatt.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
juni 2011
364  216
Sitat av four4 Vis innlegg
Hvor safe er det egentlig å bære litt green på sentralstasjonen? skal møte en kompis som skal gi meg som jeg tar tog til Kongsberg med.

- Four4
Vis hele sitatet...
Gå inne så lenge du har det i lomma, er nok rimelig safe, men er kameraer overalt.
nov. 2011
Gått igjennom der flere ganger med store mengder weed på meg uten at det er noe problem.
Bare gjør som du normalt ville gjort, gå igjennom og gå rett til sporet der toget går.

Stå/sitt helst litt borte fra folk så de ikke lukter det på deg samt pakk weeden godt inn og legg den feks i sokken/sekken/baggen eller noe sånt så går det bra.
Reeev
subscribe's Avatar
mai 2012
340  441
Hvis du ser noen bikkjer så kan det jo være lurt skygge banen(så diskré som mulig), du trenger i hvertfall ikke oppsøke folk med hund. Sivil med hund går ofte i par, og hunderasen må du ikke la deg lure av, det kan være alt fra schaefer til små veskehunder.
Smokes, lets go!
NodSquad's Avatar
juni 2014
498  196
Ikke gjør det. Mest sannsynlig går det bra, men det er også det stedet det er størst risiko for å bli snust opp. Dra til Nationaltheatret isteden hvis du absolutt skal. Et par buss og trikkestopp unna.
be here now
Revbatim's Avatar
mai 2006
944  776
Opplevd hund 2 ganger. Ene gangen var politiet busy med å sjekke en gammel knarker, jeg gikk forbi med hjertet i halsen og lomma full av godis. MDMA, Ketamin, weed og brunt Dette var nede ved t-bane sporet.

En annen gang var jeg der med et par venner/venniner. Ene ble tatt til side. Hadde ikke noe på seg, men vi hadde røyka en jay tidligere. Vi andre bare satt oss ned mens hun ble ransakt. Kom meg unna da også, men bikkja lukte weed på fingrene til hun som mekka den. Dette var oppe i nærheten av Burger King.

Så nei, ikke gå med godis der med mindre det er dobbelt-vakumpakka.
Anonym bruker
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Svak Ørret
Har ikke sett hundepatrulje på Oslo s selv om jeg tok toget tre ganger i uken i to år. Kan være at jeg bare har oversett det. Har også røyket fra pipe inne på doen på Oslo s noen ganger og har hatt med weed nesten hver gang jeg har vært der. Har forøvrig gullhår i ræven som man sier.
Pillfreak's Avatar
april 2017
186  26
Ha shittet ditt i boxeren, de sjekker ikke så nøye ved vanlig stopp.
mai 2009
261  20
Viss det er lite så kan du ha det i munnen, de må ha ransakelses ordre og ta deg med på legevakt for å sjekke kroppen innvendig. Eller gjem det i boksen/trusa, bruker jeg å gjøre viss jeg møter politi. Bare pakk det godt inn. De skal ha god misstanke for å strippe deg.
Anonym bruker
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Flirende Sirene
Om det er en mulighet Bruk togstasjonen på nasjonalteateret i stede
Pygoscelis's Avatar
jan. 2010
217  102
Gjør det litt utfordrende for politiet å ta deg. Putte sakene i boksern krever at du må inn på stasjonen og strippes for at du kanskje har noe på deg. På tiden de bruker på å gjøre dette rekker de å bøtelegge 2-3 junkier eller folk som går med shittet i lomma. Gjør det litt vanskeligere for dem slik at de heller prioriterer enklere saker for å få god statistikk.
NarkoPolo's Avatar
april 2017
33  15
Kall meg dum, men skulle jeg telt alle gangene jeg har har befunnet meg der i korte perioder mellom transportsmidler - det hadde vært mange. Har aldri støtt på noe problemer heller, må sies at mengden dop aldri har vært oppe i noe særlig straffeverdig.

Vær normal, ikke stress med noe så går det nok fint. Vil du være på den sikre siden planlegg det og evt gjør det et annet sted
jan. 2008
159  9
Dude. Tog inn, møt på utsida av byen og ta bussen til kongsberg. Ihvertfall til du er utenfor byen før du evt setter deg på et tog :P

EDIT: Ah, hente LITT ja. Er det vel ikke så farlig. Grønt bør ihvertfall pakkes godt inn før du setter deg på noe transportmiddel.
Pygoscelis's Avatar
jan. 2010
217  102
Kan jeg hijacke tråden litt, da det handler om tog og dop? Noen her som har tatt toget direkte fra Oslo til Gøteborg? Aldri sett tollere på Oslo S, men toget stopper kanskje på grensa? Aldri hørt om det, men
Slacker
okt. 2009
146  47
Sitat av Pygoscelis Vis innlegg
Kan jeg hijacke tråden litt, da det handler om tog og dop? Noen her som har tatt toget direkte fra Oslo til Gøteborg? Aldri sett tollere på Oslo S, men toget stopper kanskje på grensa? Aldri hørt om det, men
Vis hele sitatet...
Toll fra Gøteborg til Oslo, men ikke Oslo - Gøteborg. Men jeg vet ikke hvordan det er nå etter terror i Stockholm.
four4's Avatar
feb. 2017
11  1
Takk for masse svar folkens.

Satser på å dobbeltpakke, ha det i bokseren, og ta toget fra nasjonal th.

- Four4
Det var det ja...
april 2015
460  74
Vis hele sitatet...
Jeg ble stoppa på Oslo S, inne på toget til Sverige. Før toget gikk, kom en person og satte seg ved siden av meg, og så dro fram toller-id. Og jeg ser dem stadig på plattformen når sverige-togene kommer inn. Du har vel hatt flaks tenker jeg.

Toget stopper ikke på grensa lenger. Før stoppet det i Kornsjø /Charlottenberg, det gjør dem ikke lenger. All kontroll er på Oslo S eller senest i Halden.

Vil du unngå kontroll i Oslo, bytt tog i Halden. Da er du på et innenlandstog mellom Oslo og Halden. Dessverre får du da en times ventetid hver vei i Halden. Mot Stockholm må du ta lokaltoget til Kongsvinger og så lokaltoget inn til Sverige.
Avdanka debatant
Adeith's Avatar
aug. 2014
275  81
Har blitt stoppet etter å ha gått av tog på Oslo Sentralstasjon.

Det ene var flytoget, andre gangen var tog fra Göteborg.

Da jeg hadde gått av flytoget var det kun jeg som ble snakket til og de hadde spørsmål om hvor jeg hadde fløyet. Da de fikk høre jeg hadde flydd innenlands mistet de interessen.

Etter å ha gått av toget fra Göteborg gikk de gjennom bagen min, men ikke lommene mine.
jan. 2017
11  2
Selv så ville jeg tatt toget inn/ut dit. Har selv ikke opplevd noe spesielt politi på buss, selvsagt kan det være billettkontroll men det bør gå fint.

Buss for luktfrie stoffer. Er stoffene som har mye odor pakket godt inn så går det bra.

Tog for alle steder med lite politi og lite folk generelt. Steder som Oslo-S osv. kan være en dårlig ide på visse tider av døgnet.

Privateid bil, motorsykkel eller moped hvis du vil ta minst sjanse. Det er jo utelukket at eieren eller andre i bilen er kjenninger av politiet. Hvis noen skulle være det kan det jo være at svartemaja bestemmer seg for å være ekstra drittsekk.
Uten Filter
frtoretang's Avatar
mai 2014
Vis hele sitatet...

Sett mye snut på det strekket. Også med hunder. Både ombord mellom stasjoner og greit oppbud på oslo s.
Gammeldags
Doktor Hodebry's Avatar
juli 2013
109  10
Tatt tog mellom Oslo-Gøteborg tur/retur. Tollerne kom på i Fredrikstad og gikk av i Halden. På vei hjem kom de på i Halden og gikk av i Fredrikstad.
Registrer deg for å skrive svar
Moderer