Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3706
Hei.
Jeg sliter litt med det engelske språket, og synes at det er litt tungt å lese, jeg føler meg ikke sikker på at jeg har forstått det jeg har lest. Derfor spør jeg her, og ber om at svarene kommer på norsk.

Jeg er svært erfaren med LSD, jeg har tatt det ca. 100 ganger i mitt liv, fordelt på ca. 3 år.
Jeg har også ved én anledning røyket Changa. Det skal visst være DMT, Salvia og PAS i det.

Om et par dager fra nå av, så blir det enda en LSD-tripp. Forskjellen denne gangen er at jeg vurderer å røyke Changa på peak.

Derfor lurer jeg på;
1: Hva er PAS?
2: Har noen noe erfaring med å kombinere Changa med LSD?
3: Kan Changa eller noe av stoffene som er i det påvises på en urinprøve som tas ved et laboratorium? Fins det metoder å gjøre det på? Hvor lang tid tar det før dette ikke er mulig å spore?

4: Ønsker du meg lykke til?
PAS er antibiotika for tuberkolose etter hva jeg kan finne på nett
Kan godt være at det er noe annet også for alt jeg vet.

Changa inneholder som regel DMT, MAOI og tillsettningsstoffer.
Og av MAOI har du over 20 forskjellige planter samt en haug av tillsetninger.
Har selv vært borti svart, grønn og oransje/brun changa.
Alle ga forskjellig effekter, hadde forskjellig varighet samt forskjellig styrke.

Har kombinert changa med sopp og syre samt også helt alene, synes nesten det blir som en candy/hippy flip.
Masse eufori, en helt amazing body high. Dagen etter var det som om øynene mine hadde blitt vasket og jeg så alt krystallklart.
Var ute i skogen i tillegg så alt var helt utrolig å se på.


DMT er noe alle allerede har i kroppen fra før og tryptaminer er ikke noe det sees etter ved standard/utvidet urin/blodprøve.
Det er veldig usannsynelig at de vil sjekke for dette.


Ja, du får ha lykke til
Tror det er 2 år siden jeg sist hørte om noen som hadde changa, virker som det er umulig å finne ved mindre du kjenner noen som lager selv eller har veldig flaks og møter på en som vet om en som vet om en som vet om en som kanskje har.
Ser absolutt frem til å prøve changa igjen tho.


Denne siden har litt info om forskjellige blends, MAOI'er som blir brukt og hvilke effekter de har.
https://wiki.dmt-nexus.me/Changa
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Change å lsd passer som hånd i hanske.

Kjempe gøy å får mer change gøy enn lsd gøy når man blander. Men elsker den komboe.

Ta gjerne litt 2cb og mdma en joint eller mitt speed for å forsterke effekten etter en 12timers tid