Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1248
Til dere som har gjort dette før. Jeg planlegger å prøve nå i høst men kjenner ingen som har noe erfaring. Hvor mye tar dere i hver dose og hvor mange dager på og dager med pause kjører dere? Jeg forstår også at dette ikke er noe man kan gjøre for alltid så hvor lenge før man tar seg en lang pause? Gjør man det en gang i året? Oftere? Hører gjerne om alle slags erfaringer dere har om saken.
Dette er helt nytt for meg og jeg må si jeg gleder meg enormt. Har aldri vært spesielt glad i psykedelika, eller ideen om at jeg "mister kontroll" men jeg ser nå at jeg har mye å lære og tror mikrodosering vil være til stor hjelp for meg.
Tar 10ug lsd hver tredje dag. Har fungert over all forventning. Opplever ingen rus på en så lav dose. Holdt på i over tre måneder nå. Dvs at jeg totalt har tatt tre brukerdoser lsd over den tiden, om man regner 100ug for en brukerdose. Så føler ikke at jeg verken har fått i meg for mye eller det har mistet virkning. Så jeg fortsetter minst seks måneder til.
Jeg tar 00,25 - 00,50g av en veldig potent type sopp.

Har prøvd Stamets' protocol på 5 dager på og 2 av, men anbefaler hver tredje dag slik som KasperAG.
Litt avhengig av en rekke andre faktorer kjører jeg Lion's mane med Psilocybinen slik Paul Stamets anbefaler - dropper ofte Niacinen da det er smått ubehagelig.

For meg varierer effekten en del fra dag til dag og selvfølgelig avhengig av dosen.
Noen dager føles 00,25g lite og andre dager blir jeg litt vel giret og eeh "floaty" av 00,50g

Effekten?
Masse, masse energi.
Våken / årvåken.
Fokus.
Åpenbart kognitivt boosted.
Føler meg clean i kropp sjel og sinn.
Bedre impulskontroll.
Uavhengig.
Positiv.
Kjærlig.
Empatisk.
Tålmodig.

Blir også veldig karismatisk (Go figure basert på overnevnte lol) og har lagt merke til at mange mennesker trekkes til meg - virker som de vil ha noe med meg å gjøre av forskjellige grunner - hyggelig og utelukkende positivt.



I like it
@KasperAG Hvilken forbedringer/endringer føler du har skjedd denne perioden?

@SpiritLion Herlig! Det er nettopp slike erfaringer som gjør meg så positiv til dette! Etter jeg først hørte om mikrodosering har jeg gjort grundig research og jo mer jeg hører jo mer overbevist blir jeg.

Jeg har kompiser som har mye erfaring med psykedelika, men da mer overjustering enn mikrodosering ��

Hvor lenge har du holdt på nå og hvor lenge tenker du fortsette?
Og kan jeg spørre hva fikk deg til å starte?
Sist endret av Flyttsame; 4. august 2020 kl. 00:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mikrodoserte i omtrent en uke for noen år siden. Jeg spiste 2 spiss-flein hver dag.

Jeg var helt alene hele uken, så kan ikke gi noe innsikt til de sosiale fordelene SpiritLion pratet om. Men jeg kan si at jeg ble enormt kreativ og ble plutselig en "gud" på gitar og tegnet de villeste ting.

Følte også en ekstra kontakt med naturen rundt meg der jeg bodde midt i skogen, når hauken i "nabolaget" sirklerte rundt over meg og skrek var det helt magisk.
Jeg gjorde det i en mnd.
3 dager på 2 dager pause etc etc

Merka ikke så mye annet enn at jeg plutselig begynte å huske ting som lå 30-35 år bakover i tid.
Ikke nødvendigvis kjipe ting, men ting jeg bare hadde glemt helt av.
Husker plutselig filmer og greier jeg så i 1986 og aldri tenkte mere over før nå.
@Flyttsame Det har vært ganske omfattende endring til det bedre gjennom perioden, som nærmer seg fire måneder. Har skrevet om det fra start til nå i denne tråden: https://freak.no/forum/showthread.php?t=317078