Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 5822
Er det ingen andre som forbinder "inspeksjon av munnhulen" med dominerende seksualitet? Du skal Være passe underdanig for å klare å sitte gjennom noe sånt. 8 av 10 eller ei.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Er det ingen andre som forbinder "inspeksjon av munnhulen" med dominerende seksualitet? Du skal Være passe underdanig for å klare å sitte gjennom noe sånt. 8 av 10 eller ei.
Vis hele sitatet...
At det er en form for kink får jeg i hvertfall assiosiasjoner til. Det blir som å inspisere rumpehull. Og nå til dags i dagens sexualiserte verden forventes nesten at submissive kvinner og menn bruker klyster etter at de har vært på toalettet såvel som de pusser tennene. Så forsvinner vel de gode bakteriene og de " "evolusjonerte" fremtids barna som kommer til verden får hull i tarmen om de ikke pusser den.
Jeg hadde tenkt du er craaay! Også hadde jeg blitt litt småredd og tenkt "For en creep" ..
Jeg hadde ikke blitt fornærma jeg hadde bare syns dårligere om deg. Dette blir jo litt som å gå bort til håndverkere på jobb å dømme dem etter om dem har skitt under neglene.

Hygiene er cool det, viktig og. Ånde og tenner og tunge hører sammen men er du så fin på det så er du arbeidsskada eller helt sosialt tilbakestående.

Tror du er en god kandidat til evig singel much om dette her er seriøst..
Sist endret av Harek; 31. juli 2020 kl. 22:24.
Det er vel neppe noen grunn til å bli redd av et slikt spørsmål, for det er slik jeg tenker 2 muligheter. Enten er dama skada, og da tenker jeg ikke at hun går litt vel mye opp i jobben som tannpleier, men at det er blitt en greie hun ikke makter å kontrollere så nå kontrollerer den henne. Det er jo ikke særlig skummelt det er mer bare trist for hennes del om det er slik, for da vil det sikkert kreve endel jobb og trening å legge det bak seg og kunne omgåes potensielle intim-partnere på en mer normal måte. Får å si det slik, råtne jeksler lukter død og djevel. Det kreves ingen inspeksjon for å sjekke om tannstellet går åt skogen. Selv lett kyssing bør avdekke det via lukt og smak.

Eller det kan være som Tøffetom sier, at hun tenner på å dominere partnere. At inspeksjonen er en måte å dominere eller utøve makt. På ONS så kan man jo møte litt, vel forskjellig. Men hvorvidt en person er S eller M eller går begge veier bør kanskje ikke sjekkes ut straks en er kommet innenfor døra? Om det er en sex-greie så er det nesten mer realt å spørre ute på byen, kanskje gjøre det til noe sexy greier. Tenker bare det ville så real nedtur å møte ts på byen, få henne med i en taxi og glad og fornøyd så ankommer man sin ringe bolig og trer inn, passelig brisen, veldig glad og forventningsfull for det som skal skje også spør dama om hun kan inspisere munnen. Nei det blir så feil. Alt lyst og glede som har bygget seg opp på vei hjem forsvinner og dama får en taxi hjem.

Forresten - det kan vel ikke være noe dominans greier? "Kan jeg inspisere munnen din?" er jo innledningen på post 1.

Om du var dominant så ville hun vel aldri spurt om lov? Hun ville vel gitt en kommando eller bare sagt "Gap opp!" ?
Kan sikkert være noe sexgreier likevel, selv om det ikke har med dominans å gjøre. Synes ts skulle svart litt å tråden og avklart det folk lurer på.

Jeg lurer oppriktig på hva som er årsaken til at hun ønsker det slik. Fordi jeg forsøker å være åpen for det meste og ikke sette folk i bås eller være forutinntatt. Jeg forsøker og tror jeg klarer å akseptere de aller aller fleste. Så selv om ts synes det kanskje er flaut så er det jo bare å si hva som ligger bak. Vi skal jo ikke dømme deg, eller le. Ønsker bare å forstå.
Sist endret av _abc_; 31. juli 2020 kl. 23:22.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Er det ingen andre som forbinder "inspeksjon av munnhulen" med dominerende seksualitet? Du skal Være passe underdanig for å klare å sitte gjennom noe sånt. 8 av 10 eller ei.
Vis hele sitatet...
Haha, mulig jeg drømte meg inn i et eksempel her. Hva damas intensjon her er hvis dette hadde blitt til et 'One night stand' ville jeg ikke brydd meg noe om.

Jeg tenkte mer som: Hadde jeg vært drita på byen. Sett en heftig sexy dame, og hun ville sjekka tenna mine før eventuelt vi hadde dratt hjem til henne eller meg så ville jeg bare ledd av hele situasjonen før vi hadde tatt taxien hjem.

For hva jeg definierer som sexy 8+/10 ville aldri i verden klart å dominert meg. "Femdom" er bare cringe.

Meeeeeeen det kunne jo alltids vært verdens mest kinkye dame. Det er jo ikke værre enn å snu i døra.