Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2882
Toyota Corolla 1993
2 0
Hei, har en toyota corolla 1993 modell, 4 dører ganske kort. Fyller 18 i august og vil da ha anlegg i bilen, jeg trenger egentlig bare hjelp til med en liste over man må ha for ett vel fungerende anlegg! Planen er en kenwood spiller, 2 høyttalere foran sammen med 2 diskanter (kjøper ett komponentsett), så en monoblokk som leverer 1000watt og en 800 watts effektforsterker og en 10" lukket subwoofer. Kan noen skrive en liste på hva jeg må kjøpe av kabler, noe jeg evt mangler?
Det jeg har nevnt her allerede har jeg fra før av.
Sist endret av ToyotaCorolla93; 9. juli 2017 kl. 17:23.
De har sett på biltema som har alt du trenger. Se her: Link.

Mulig du trenger tykkere strøm og jordkabel. Si i fra hvis du har spørsmål om hva tingene på bildet er, du trenger en tykkere sikring og kabelføtter om du skal ha tykkere kabler, men ser de har 21mm og, men det hadde de ikke der jeg kjøpte mitt sett en gang.

Trenger jo kabler mellom høyttalerne og forsterker da, men det er jo bare standard høyttalerkabler
Sist endret av Pygoscelis; 9. juli 2017 kl. 19:30.
Vil anbefale deg og legge opp nye høyttalerkabler fra forsterkeren til dørhøyttalerene som du nokk monterer bak og ut i dørene, legg høyttalerkablene og signalkablene på en side og strømkabelen på den andre siden, 21mm2 kabelkit bør fynke, du må også ha 2 splitblokker slik at du får strøm til begge ampene,