Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3341
Hei. Nettopp kjøpt nye høytalere samt forsterker. Lyden funker, men får kun brukt spotify. I det jeg f.eks prøver og spille av netflix, youtube eller noe kommer det ikke lyd. Slik det er satt opp nå så har jeg kobla pcen imot tven - og optisk kobling ifra pc til forsterker.. samt endra lyd innstillng på pcen slik at den spilles av igjennom den. Men ingen lyd. Prøvd også og koble optisk til tven med alt av lyd innstillinger uten lyd. Har googlet og googlet men finner ingen svar. Finner heller ingen innstilling på appen som sier at den skal spilles igjennom optisk. TRENGER HJELP.
Har du sjekket noe så enkelt som at ikke nettleseren din er satt på mute?
Trådstarter
2 0
Ja. Funker heller ikke på spotify når den spilles av i deskop.

Virker som jeg må velge og spille av ifra optical input ifra appen. Men problemet er jo at det ikke er mulig og gjøre! Prøvd og reininnstalert alt, prøvd forskjellige kabler, oppdatert pc/ drivere, prøvd og kun koble til tven med alt av forskjellige innstilliger.. men ingen lyd.

Ringte hi-fi support og fikk ordna det. ��
Sist endret av Deadlift94; 6. juli 2017 kl. 14:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.