Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 948
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Hei,

har fått meg eit hovudkort med surround output. Det kjem ikkje lyd frå nokon av utgangane beklagelegvis.

Boksen køyrer ubuntu, med pulse som lydmagi, og chipen er en VIA id44 (identifisert av alsa), som er Intel HDA-kompatibel og nyttar den kjernemodulen.

Sitat av lspci -v
00:1b.0 Audio device: Intel Corporation 5 Series/3400 Series Chipset High Definition Audio (rev 06)
Subsystem: ASUSTeK Computer Inc. Device 83e4
Flags: bus master, fast devsel, latency 0, IRQ 22
Memory at f3ff8000 (64-bit, non-prefetchable) [size=16K]
Capabilities: [50] Power Management version 2
Capabilities: [60] Message Signalled Interrupts: Mask- 64bit+ Queue=0/0 Enable-
Capabilities: [70] Express Root Complex Integrated Endpoint, MSI 00
Capabilities: [100] Virtual Channel <?>
Capabilities: [130] Root Complex Link <?>
Kernel driver in use: HDA Intel
Kernel modules: snd-hda-intel
Vis hele sitatet...
Er det nokon som har gode tips til korleis eg skal få lyd ut fra dette? Og gjerne også mogelegheita til å velje kva utgang eg skal få det frå?

Primærbehovet mitt er vanleg stereo, altså 2.0, og ikkje fancy sorroundshit...

Hovudkortet er eit dyr av typen Asus Maximus III Gene, med Intel C5 650 på.

Løysinga her viste seg å vere å passe argumentet model=via til modulen snd-hda-intel.
Sist endret av vidarlo; 27. februar 2011 kl. 17:48.
I mange av tilfellene burde du åpne alsamixer (i terminalen) og unmute (M på tastaturet) og sørg for at "PCM" og "Master" er aktivert!

EDIT: så at du fant løsningen selv
Sist endret av hawken07; 3. mars 2011 kl. 12:44.
Ironien er at GUI "Preferences -> Sound -> Sound preferences -> Applications" har mer for seg enn alsamixer i terminalen som altfor ofte er nevnt i lyd spørsmål. Har hatt problemer med at youtube fungerer men musikk spiller streiker i både Mandriva og Ubuntu, og gui reddet dagen.